abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45368338
De PvdA is dat een landelijke partij?, of een soort van franchise partij?
Ik ednk het laatste, dus lokaal lekker doen wat je wil, en landelijk idem, dus alle tegenstellingen die daar uit komen, gewoon over bidden dat jouw wens de uitslag zal zijn van het demoratisch proces? Waar 2 vechten zal er 1 verliezien in de politiek.

De landelijke pvda stelt in 1 schrift: http://shell.windows.com/fileassoc/0409/ENFallback.asp?LangID=0413&EXT=pdf

Ook kleinere ondernemers DIENEN stagiars aan te nemen
Even verder:
Het moet makkel;ijker worden dat kleinere ondernemingen ook stagiars aan kunnen nemen.

Dan de 'brede school', lokaal wil men dit wel /niet, dat wisselt dus per gemeente en soms ziet men de kinderen liever op kleinere scholen.
Vreemd want de landelijke pvda is voor gemengde scholen dus per definitie
groter, immers altijd 50/50 najagende. Voor grotere leerlingaantallen en vmbo, hetgeen de pvda aan meewerkte hoe het annop nu is.

Ook is men voor mEEr scholen onder -1- bestuur, dus wat managers die een hele regio vertellen wat te oen en laten op school.

De paradox is dus o.a. kleinen scholen in het land, maar een overheid die straks grotere scholen wil, of andersom, dus lokale pvda VS landelijke pvda, gaat stemmen kosten dat gelukkig wel.

Zo ben ik benieuwd naar de religie op scholen, eigenlijk geen staatsaangelegenheid, maar ja de scheiding van kerk en staat daar hoor je de pvda niet over, die gaan rustig met cda en cu verder, de achterban zag liever sp en gl, maar fuck de achterban, niks interne democratie als het de pvda niet uit komt. Wellicht gaat de PvdA zich heel goed thuisvoelen bij de CDA en CU. Bos is belijden chr. en zijn vader scoort met diens stichting icco 116 miljoen per jaar van de overheid.

Mijn partij is het niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 15-01-2007 12:17:37 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  maandag 15 januari 2007 @ 12:24:04 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_45368873
zolang als ik meer dan 50% van mijn inkomen als belastingen moet afdragen is pvda en sp niet my piece of cake.
pi_45405097
Bij de SP zou het toch minder belasting en meer 'producten' worden, een beter NL voor minder?
Alleen de top inkomens (sterkste schouders) zouden meer betalen in de zin van geen hypotheek aftrek en kinderbijslag meer?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_45405682
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:24 schreef Daniel1976 het volgende:
zolang als ik meer dan 50% van mijn inkomen als belastingen moet afdragen is pvda en sp niet my piece of cake.
als jij 50% of meer van je inkomen aan de belastingdienst afdraagt doe je zelf waarschijnlijk iets helemaal verkeerd want:....
quote:
....Niemand betaalt nu 52 procent belasting over zijn inkomen.

Hè?
Ten eerste gaat die 52 procent pas in als je meer dan 52 duizend euro bruto verdient. De eerste 52 duizend euro valt in een veel lager tarief. Dat geldt voor iedereen, ook als je een paar ton per jaar verdient. Door dat lagere tarief, pakt het gemiddelde belastingtarief altijd lager uit dan die 52 procent. Ten tweede bestaan er hoge aftrekposten in Nederland. Bijna nergens anders is bijvoorbeeld de hypotheekrente volledig aftrekbaar. Ook daardoor komen maar heel weinig mensen die een inkomen boven de 52 duizend euro verdienen, in het tarief van 52 procent terecht.

Dus belastingen in Nederland líjken hoog, maar vallen door allerlei aftrekposten in de praktijk veel lager uit. Hoe hoog is de effectieve belastingdruk dan?

Het deel van hun inkomen dat mensen werkelijk aan inkomstenbelasting betalen, loopt feitelijk uiteen van tien procent voor modale inkomens tot dertig procent voor twee keer modaal. Slechts een heel kleine groep werkenden betaalt meer dan eenderde van zijn inkomen aan belasting, maar komt dan nog steeds bij lange na niet aan die 52 procent.
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')