Tja, de humor ontgaat mij ff, maar het zal wel vast door het vroege tijdstip komen...quote:
Ja LOLquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, de humor ontgaat mij ff, maar het zal wel vast door het vroege tijdstip komen...
Tijd voor een bakkie troost.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja LOLSorry, ik dacht ff dat je dat andere topic dicht wilde hebben omdat de inhoud je niet aanstond!
Wordt een sterk bakkie voor mij dus.
Wat kan ik verwachten als ik iemand voor NSB'er uitmaak (hypothetisch geval)?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:27 schreef Sidekick het volgende:
Nee. Dat we posts in POL-FB niet weghalen wil niet zeggen dat het getolereerd wordt. De betreffende users weten dat ook wel. POL-FB is in dat opzicht een apart eilandje, maar het is geen vrijhaven.
Dat ligt aan de context.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat kan ik verwachten als ik iemand voor NSB'er uitmaak (hypothetisch geval)?
Het is een bestaand gerucht. Wat een gejank.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
In diverse topics wordt Aboutaleber van beschuldigd de moordenaar van zijn zuster te zijn. Dat zijn dermate ernstige beschuldigingen dat je dat niet zomaar zonder consequenties kan roepen.
Bovendien is het walgelijk onsmakelijk en dient het geen enkel ander doel in de desbetreffende topics dan het zwartmaken van Aboutaleb.
Kan hier korte metten mee worden gemaakt?
HAHAHAHAhuilebalk!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
In diverse topics wordt Aboutaleber van beschuldigd de moordenaar van zijn zuster te zijn. Dat zijn dermate ernstige beschuldigingen dat je dat niet zomaar zonder consequenties kan roepen.
Bovendien is het walgelijk onsmakelijk en dient het geen enkel ander doel in de desbetreffende topics dan het zwartmaken van Aboutaleb.
Kan hier korte metten mee worden gemaakt?
Bij laster gaat het vrijwel altijd om geruchten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een bestaand gerucht. Wat een gejank.
Hier wordt toch echt gesuggereerd dat het waar zou zijn. Ik vraag me werkelijk af of je iemand op deze manier tot verdachte van moord kan maken zonder dat dat consequenties heeft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:57 schreef Lemmeb het volgende:
Magoed, als ik het goed begrijp heeft Aboutaleb zijn eigen zus vermoord? Zou me niks verbazen, we hebben al meer rare snuiters uit die familie voorbij zien komen. Toch een beetje kamptuig als je het mij vraagt.
Wie is hier nu eigenlijk degene die allerlei zaken suggereert?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hier wordt toch echt gesuggereerd dat het waar zou zijn. Ik vraag me werkelijk af of je iemand op deze manier tot verdachte van moord kan maken zonder dat dat consequenties heeft.
Nounou, wat een machtsvertoon!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:58 schreef Sidekick het volgende:
Ik zal even wat trolls uit dat topic verwijderen, en een FA laten buigen of verdere consequenties nodig zijn.
Is gewoon een herhaling van hier al eerder geposte feiten en geruchten, vergelijkbaar met de geruchten die onlangs de ronde deden over de familie van Frau Verdonk. Toen stond ook iedereen klaar met zijn of haar oordeel, toen heb ik je ook niet op een dergelijke rigoureuze wijze zien ingrijpen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:57 schreef Lemmeb het volgende:
Magoed, als ik het goed begrijp heeft Aboutaleb zijn eigen zus vermoord? Zou me niks verbazen, we hebben al meer rare snuiters uit die familie voorbij zien komen. Toch een beetje kamptuig als je het mij vraagt.
Nee, het zijn geruchten terugplaatsen puur omdat je wilt stoken. Lekker de grens opzoeken, en dat wordt echt wel duidelijk uit de context van het hele topic (nou ja, vooral wat verwijderd is). Je kan schijnheilig doen, maar het komt niet sterk over.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:16 schreef Lemmeb het volgende:
Voordat je me weer hoogstpersoonlijk een jaar in de ban doet, mag je me nog wel even uitleggen wat er zo "troll"erig is aan deze post:
[..]
Is gewoon een herhaling van hier al eerder geposte feiten en geruchten, vergelijkbaar met de geruchten die onlangs de ronde deden over de familie van Frau Verdonk. Toen stond ook iedereen klaar met zijn of haar oordeel, toen heb ik je ook niet op een dergelijke rigoureuze wijze zien ingrijpen.
Dat van die achterneef is geen gerucht maar een feit. En misschien zou er weleens een lampje bij je mogen gaan branden dat het in den beginne al niet zo slim was om het originele gerucht (afkomstig van Godslasteraar?) weg te halen. Of om de bewuste post van Aaahikwordgek in dit topic dan weer wel te laten staan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, het zijn geruchten terugplaatsen puur omdat je wilt stoken.
Waarom mogen geruchten over de ene politicus wel en over de andere niet? En ga nou niet roepen dat je er niet bij was, want dan moet je geen mod worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Sidekick het volgende:
Nee, het zijn geruchten terugplaatsen puur omdat je wilt stoken. Lekker de grens opzoeken, en dat wordt echt wel duidelijk uit de context van het hele topic (nou ja, vooral wat verwijderd is). Je kan schijnheilig doen, maar het komt niet sterk over.
Ow, zijn er ook niet bestaande geruchten dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:08 schreef PJORourke het volgende:
Het is een bestaand gerucht. Wat een gejank.
Ja. Zelfverzonnen geruchten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
Ow, zijn er ook niet bestaande geruchten dan?
Kom nou niet aan met fatsoenlijk reageren...quote:Ik zie het alweer, al het tuig is weer toegelaten en het zuigen begint weer.![]()
scherpquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ow, zijn er ook niet bestaande geruchten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |