Ik zie... ik zie... Balkenende... en ik zie Huis ten Bosch.... ik zie hem de trappen oplopen.... bij de queen zitten...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie een Bos druk in de weer met zussenmoordenaars en die ogen van Balkenende en Rouvoet.
Huilend zegt Balkie op de schoot van Bea dat Bos gelogen heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie... ik zie... Balkenende... en ik zie Huis ten Bosch.... ik zie hem de trappen oplopen.... bij de queen zitten...
En dan nieuwe verkiezingen en Blondie wordt premier.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Huilend zegt Balkie op de schoot van Bea dat Bos gelogen heeft.
"Aboe boehoe boe aboe boe hoe hoe heeft zusjelief naar de eeuwige rifhoogtes geholpen en Zembla gaat gehakt van me maken!"
Kan je hier ff op reageren?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef PJORourke het volgende:
Waarom zijn de posts van Godslasteraar weggehaald?
Oh mijn god, werkelijk? Wat een kneuzenaktie van smurfielein.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef PJORourke het volgende:
Waarom zijn de posts van Godslasteraar weggehaald?
Nog niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Maak je niet druk, Debby en Yfokke vinden het goed. We hebben carte blanche om de kijkcijfers een beurt te geven.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nog niet.
Wel apart dat het toch weer bijna nodig is. Het is vele maanden goed gegaan.
Je haalt relevante posts weg uit het Abou-topic. Dat mag je wel even uitleggen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:06 schreef Sidekick het volgende:
Nog niet.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nog niet.
Je weet toch wat er gebeurt als je een ban aanvraagt he?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef gelly het volgende:
Zeg, flikker die sfeerverziekers er alsjeblieft weer af, kunnen ze weer knurften op hun eigen autistenforum.
Niksquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je weet toch wat er gebeurt als je een ban aanvraagt he?
Dan gaan NSB'ers als jij op de regeltjes wijzen ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je weet toch wat er gebeurt als je een ban aanvraagt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |