Je moet geen poep praten. Je hebt geen idee waar je het over hebt. Ik ga daar echt niet om liegen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb even teruggezocht, je hebt gelijk. hoewel mijn gevoel nog steeds anders zegt...
Link, mail even met Lucille@fok.nl als het probleem blijft bestaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Lucille het volgende:
Geen idee. Wij zien het topic wel en de rechten van link1986 staan gewoon op de default groep Members.
Wat wordt er bedoeld met 'de persoon kan het topic niet zien'? Is de pagina wit, is er een foutboodschap van RDE of van de browser?
ik weet wel waar ik het over heb. je hebt gewoon het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:13 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Je moet geen poep praten. Je hebt geen idee waar je het over hebt. Ik ga daar echt niet om liegen.
TS heeft een nieuwe advertentie gemaakt voor hetzelfde artikel..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:33 schreef Geckoo het volgende:
Zou iemand dit Topic weer kunnen open gooien?
ts was er iets te snel van uit gegaan dat hij verkocht was aan mij.
helaas was mijn interesse iets te groot voordat ik me erin verdiept had, dus de koop is niet door gegaan. thank you
Omdat ik een domme koe was en niet zat op te lettenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef nelisb het volgende:
waarom is dit topic [TK] Donald Duck Pockets, 1 t-m 124 ofzo! bij de mijne ingeplaatst?( [TK] Stripboeken,suske en wiske, rooie oortjes,Donald Duck
thanks voor het antwoord.
domme koe is natuurlijk beetje overdreven!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat ik een domme koe was en niet zat op te letten![]()
Excuses!
De scheidslijn is een beetje lastig met dit soort zaken.. Als het alleen games waren geweest had ik verwezen naar het centrale topic, in dit geval doe ik dat niet.. Dit is dat bekende grijze gebied.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef TwyLight het volgende:
Ja i know, maar hij bied die andere dingen ook gewoon in het centrale topic aan.
Dit si de dag dat ik er achter kom dat mijn vrouw ook een FOk! account heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |