Das ook tofz0rquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:44 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Kun je het nog beter nabouwen a la madurodam style maar dan in spoor G, ben je 18x9 km kwijtMaar dan kan het wel buiten, dus geen hal nodig!
dat ziet er oud uit dat elocje :pquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Gisteren de Dordrecht Zuid [afbeelding]
Dat is ie ook. Die loc trok tot 1986 de Benelux trek-duwtreinen, en is nog steeds in die kleuren geschilderd. De enige Belgische e-loc die volledig in Nederland is toegelaten (incl. ATB dus).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat ziet er oud uit dat elocje :p
lijkt wel wat op de NS1300quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is ie ook. Die loc trok tot 1986 de Benelux trek-duwtreinen, en is nog steeds in die kleuren geschilderd. De enige Belgische e-loc die volledig in Nederland is toegelaten (incl. ATB dus).
Ze zijn wel een beetje anders hoor!quote:
Als je de jaarbeurshallen in Utrecht of de Brabanthallen oid afhuurd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat ik me af vroeg, zou het haalbaar zijn ( in een grote ruimte ) om het nederlandse spoornet na te bouwen in H0 spoor?
wel op exacte schaal he :p niet met rare bochten dr in om dat t niet pastequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Als je de jaarbeurshallen in Utrecht of de Brabanthallen oid afhuurd.
Goeie foto!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Gisteren de Dordrecht Zuid [afbeelding]
quote:Hartelijk dank
Afgelopen donderdag trof een zware storm ons land. Ook het treinverkeer werd ernstig gehinderd en moest uiteindelijk zelfs geheel stilgelegd worden.
Wij danken onze reizigers voor hun begripvolle opstelling in deze lastige situatie. Ook zijn wij diverse instanties, waaronder gemeenten, opvangorganisaties, politie en ProRail erkentelijk voor hun professionele bijdrage in deze uitzonderlijke situatie.
Daar blijven die stellen. Op Lw-Gn begint het echt de spuigaten uit te lopen met het materieeltekort. Zowel vrijdag als vandaag moeten staanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:20 schreef Brembo het volgende:
[..]
Hohooo, er staat weer een nieuw stelletje geloof ik in Ah! Geloof het een DH2 was. Langzaam maar zeker krijgt Veolia ook treinen
.
Dat van Plan U klopt wel. Dat zijn stellen die naar Slowakije gaan. Dit zijn de al opgeknapte stellen. In een loods iets verderop staan er nog enkele waar men nog bezig is ze op te knappen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
Setje ICMs op Heerenveen zaterdag, 4014, 4055 (welke een kapotte WC pot had) en een onbekend stel
[afbeelding]
TEE op zwollevanaf Perron 5 geknalt
[afbeelding]
nog meer TEE en in de achtergrond een stukje koploper, een DM90, een onbekend locje en een puntje van een plan u? ( weet ik niet zeker )
[afbeelding]
2x Plan Uin de achtergrond nog een stukje dm90 net als rechts, achter de dubbeldekker die net binnen rolde
volgens mij is 1 van die 2 plan U's van de HIJSM?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat van Plan U klopt wel. Dat zijn stellen die naar Slowakije gaan. Dit zijn de al opgeknapte stellen. In een loods iets verderop staan er nog enkele waar men nog bezig is ze op te knappen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:25 schreef Duvel het volgende:
Ha, er is een IRM ontspoord op een wissel te Utrecht Noordzijde. Hij staat nog rechtop, geen spektakel.
uhuhquote:23 januari Utrecht<->Woerden Door een wisselstoring rijden er tussen Utrecht en Woerden minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten. Prognose: * Waarschijnlijk tot einde van de dag.
Hij staat op de sporen richting Amsterdam. De enige reden die ik kan bedenken waarom het invloed heeft op treinen naar Woerden, is dat ze de twee lage sporen in die richting buiten dienst hebben gesteld om bij de ontspoorde trein te komen... Verder rijdt er nog van alles langs namelijk.quote:
Das gewoon uniformiteit in bericht geving. Net zoals de mededeling: "We staan voor een rood sein." Ja duh..... die kans is vrij groot als een trein stilstaat. Zeg dan liever waarom dat ding op rood staat: "Er moet een trein voor ons langs kruisen" Nu heb ik ook eens meegemaakt dat mijn trein terugkeerde vanwege een spirnger. Terwijl op het station dat was afgezwakt tot een een stremming. (er was iemand vanaf het peron voor de langsstormende IC terecht gekomen).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij staat op de sporen richting Amsterdam. De enige reden die ik kan bedenken waarom het invloed heeft op treinen naar Woerden, is dat ze de twee lage sporen in die richting buiten dienst hebben gesteld om bij de ontspoorde trein te komen... Verder rijdt er nog van alles langs namelijk.
Wel grappig om er een wisselstoring van te maken. Ja, er is een wissel in storing. Waaarom? Er staat een trein dwars op...
Ellendige treinen hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:25 schreef ReisT het volgende:
Vandaag voor het eerst getreind met Vjolija, en ik krijg gelijk de groene Maasloper:
[afbeelding]
Ja he.. en dan maar zeiken dat reizigers geen begrip tonenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja we staan voor rood en daarom rijden we niet, nee dat snappen we ook,
maar als je dan ff meld dat er bijv een trein uit een andere richting wat vertraagt is en je daar op moet wachten krijg je volgens mij meer begrip
Ik heb nog geen rooster, waar ga jij opstappen?quote:Op zondag 21 januari 2007 20:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Voor het eerst tellen in de trein, heb m'n rooster gekregen voor volgende week.
1x gehad bij zwolle, dat de trein uit emmen wat laat was, en dat werdt keurig gemeld,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:26 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ja he.. en dan maar zeiken dat reizigers geen begrip tonen![]()
Mijn buffels, wat doen jullie daar?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Anderhalf uur op de brug bij Camminghaburen zijn alleen leuk met zon...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen werd het donker
Ik heb me rooster vandaag gekregenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rooster, waar ga jij opstappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |