Ja, wat wil je ook als je even geen pc ter beschikking hebtquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:39 schreef Zug-Chef het volgende:
Al is jouw bericht wel 3 uur na de observatie op het forum geplaatst hier
tvp staat ook zo saai..quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ha, spuit 11! Moest je niet naar de Fo nieuwjaarsreceptie?
Het zal wel leuk worden, maar ik denk dat het heel lastig wordt om ongeveer 2000 km spoor te controleren. Daarnaast nog is al het materieel gesleep, kan me voorstellen dat er niks staat in Den Helder en Arnhem terwijl in Amsterdam stellen over staan . Denk pas morgen middag, dat er echt fatsoenlijk gereden kan worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:02 schreef Fixers het volgende:
't wordt een duur stormpje voor de NS..... de geld terug bij vertraging blijft gewoon gelden. Ik dacht dat die regeling niet geldig zou zijn bij grootschalige verstoringen zoals vandaag. Grootschaliger dan alle treinverkeer in nedereland zal er toch niet zijn....
Dit is overmacht, kan je niets aan doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 06:17 schreef Xbox_360 het volgende:
Zucht Ik moet van Boxmeer naar Arnhem. Op teletekst staat dat er geen treinen in beide richtingen rijden vanwege de storm. Dit gaat not leuk worden.. en dat in de proefwerkweek
Dacht ik ook gelijk aan, weern een bak minder.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:15 schreef Wadloper het volgende:
DH-1 3119 en ik denk ook DH-2 3231 zijn betrokken geweest bij een aanrijding met een boom. Zag dat net op het journaal van de NOS...
Mijn wadloper, wat doe je?
Ohja, het zit Veolivla ook niet mee, hebben ze weer een bak minder
3119 is idd gebeukt tegen een boomquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:15 schreef Wadloper het volgende:
DH-1 3119 en ik denk ook DH-2 3231 zijn betrokken geweest bij een aanrijding met een boom. Zag dat net op het journaal van de NOS...
Mijn wadloper, wat doe je?
Ohja, het zit Veolivla ook niet mee, hebben ze weer een bak minder
Scheelt weer moeite bij het slopen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
3119 is idd gebeukt tegen een boom
Dat spul willen ze zelfs bij Corus niet meer hebben.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:02 schreef Fixers het volgende:
't wordt een duur stormpje voor de NS..... de geld terug bij vertraging blijft gewoon gelden. Ik dacht dat die regeling niet geldig zou zijn bij grootschalige verstoringen zoals vandaag. Grootschaliger dan alle treinverkeer in nedereland zal er toch niet zijn....
Maar dit is dan zeker geen bijzonder geval van overmacht met landelijke uitstraling??quote:U krijgt geen geld terug:
* In bijzondere gevallen van overmacht, zoals bijvoorbeeld een stroomstoring met landelijke uitstraling.
quote:Storm hindert treinverkeer
Ten gevolge van de extreme en gevaarlijke weersomstandigheden is het treinverkeer in heel Nederland stilgelegd in de avond van donderdag 18 januari. NS adviseert reizigers thuis te blijven of op hun huidige verblijfplaats alternatief verblijf, overnachting of plaatselijk vervoer te zoeken. Voor gestrande reizigers zonder alternatief is (nacht-) opvang geregeld door gemeentes.
Naar verwachting zal het treinverkeer - afhankelijk van het weer en de gevolgschade aan het spoor - op vrijdag 19 januari op de meeste trajecten geleidelijk weer op gang komen. Treinkaartjes van afgebroken reizen op donderdag 18 januari zijn geldig op 19 januari. Ook is de regeling 'Geld terug bij vertraging' van toepassing.
3107 ookquote:
Viel wel mee lijkt me. Dat stel zien we over een tijdje wel weer terug op de baan.quote:
Amahoela,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
3107 ook
Ze mogen bijna wel gaan werken aan het help Veolivla de winter door fonds
als er genoeg nieuwe kapotlopers van arriva over gaan nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Viel wel mee lijkt me. Dat stel zien we over een tijdje wel weer terug op de baan.
wie wil die dingen nou nog hebben?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
voor verkoop aan het buitenland kan het stel best opgeknapt worden.
ze zijn redelijk uitgeleeft iigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
je weet maar nooit, maar idd de conservenblikjes maken meer kans.
anonieme alcoholisten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
trainsim heeft cker niet van AA gehoort?
AAquote:
Met een heel erg grote hal zou het volgens mij wel kunnen. Uitgaande dat Nederland van noord-groningen tot zuidlimburg 400 kilometer is dan is dat in H0 4,6 lang bij zo'n 2km breed. Op een Z schaal (1:220) is 1,82km lang bij 1 km breed al genoeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat ik me af vroeg, zou het haalbaar zijn ( in een grote ruimte ) om het nederlandse spoornet na te bouwen in H0 spoor?
hmmquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:14 schreef Fixers het volgende:
[..]
Met een heel erg grote hal zou het volgens mij wel kunnen. Uitgaande dat Nederland van noord-groningen tot zuidlimburg 400 kilometer is dan is dat in H0 4,6 lang bij zo'n 2km breed. Op een Z schaal (1:220) is 1,82km lang bij 1 km breed al genoeg.
Ik heb niet gemeten enkel geschat. Nederland is ongeveer 400 kilometer hoog en 200 kilometer breed volgens mij.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm
meet je dan van uiterste puntje groningen of uiterste puntje groningen waar spoor ligt?
Dan kan he tdus niet, want zo'n hal is in Nederland niet eventjes voorhandenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:14 schreef Fixers het volgende:
[..]
Met een heel erg grote hal zou het volgens mij wel kunnen. Uitgaande dat Nederland van noord-groningen tot zuidlimburg 400 kilometer is dan is dat in H0 4,6 lang bij zo'n 2km breed. Op een Z schaal (1:220) is 1,82km lang bij 1 km breed al genoeg.
ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik heb niet gemeten enkel geschat. Nederland is ongeveer 400 kilometer hoog en 200 kilometer breed volgens mij.
moet je nog 1.3 KM lange zaal hebben ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:30 schreef Remzz het volgende:
Groningen - Maastricht is 270 kilometer hemelsbreed dat wel.
Hohooo, er staat weer een nieuw stelletje geloof ik in Ah! Geloof het een DH2 was . Langzaam maar zeker krijgt Veolia ook treinen .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
V vol
E llende
O nveilig
L aat
I rritant
A ls altijd
trouwens
Kun je het nog beter nabouwen a la madurodam style maar dan in spoor G, ben je 18x9 km kwijt Maar dan kan het wel buiten, dus geen hal nodig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat ik me af vroeg, zou het haalbaar zijn ( in een grote ruimte ) om het nederlandse spoornet na te bouwen in H0 spoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |