Ik hou het allemaal bij. Mijn laatste kaartcontrole bij Arriva dateert van 3 januari, de keer daarvoor op 29 november!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Heb idd weinig controle gehad de laatste tijd. Wel nog een keer op 28 december op het traject Groningen Noord - Groningen. Voor het eerst dat ik er van hoorde dat daar controle was.
kwa comfort niet, kwa onderhoud welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... helaas voor die stellen... waren geen slechte bakkies volgens mij. Wie maakt de eerste sloop foto's?
Dat laatste stukje komt wel erg overeen met het geen wat jij getikt hebt over de SM90quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
hoezo?
Zonde, nu overal wel materieel in gezet kan worden had de NS ze best wel kunnen gebruiken als trein tussen Zwolle - Emmen. Dan laten ze zien, van we proberen ons best te doen! Oke het onderhoud weegt niet op tegen de kosten... Was er weer 12 stellen Plan V vrijgekomen, konden die weer tussen Gn en Zw rijden :p.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Het 2e stel bij de afgevoerde SM'90 was de 2103 las ik net op somda.
Wie zou er dan niet willen wonenquote:Om 17.02 uur en 18.02 uur vertrekken er treinen van Heerenveen IJsstadion naar Zwolle. Deze treinen stoppen alleen in Steenrijk
Deze trein is al een aantal dagen acht bakken, en ik vindt het heerlijk. Nog nooit zoveel keus gehad in zitplaatsen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Trein 30528 een trein van Roodeschool naar Groningen bestond gister uit 8 bakken, een tikkeltje overdreven lijkt mij, al besef ik wel dat ook die trein redelijk vol zal zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |