Ik hou het allemaal bij. Mijn laatste kaartcontrole bij Arriva dateert van 3 januari, de keer daarvoor op 29 november!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Heb idd weinig controle gehad de laatste tijd. Wel nog een keer op 28 december op het traject Groningen Noord - Groningen. Voor het eerst dat ik er van hoorde dat daar controle was.
kwa comfort niet, kwa onderhoud welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... helaas voor die stellen... waren geen slechte bakkies volgens mij. Wie maakt de eerste sloop foto's?
Dat laatste stukje komt wel erg overeen met het geen wat jij getikt hebt over de SM90quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
hoezo?
Zonde, nu overal wel materieel in gezet kan worden had de NS ze best wel kunnen gebruiken als trein tussen Zwolle - Emmen. Dan laten ze zien, van we proberen ons best te doen! Oke het onderhoud weegt niet op tegen de kosten... Was er weer 12 stellen Plan V vrijgekomen, konden die weer tussen Gn en Zw rijden :p.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Het 2e stel bij de afgevoerde SM'90 was de 2103 las ik net op somda.
Wie zou er dan niet willen wonenquote:Om 17.02 uur en 18.02 uur vertrekken er treinen van Heerenveen IJsstadion naar Zwolle. Deze treinen stoppen alleen in Steenrijk
Deze trein is al een aantal dagen acht bakken, en ik vindt het heerlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Trein 30528 een trein van Roodeschool naar Groningen bestond gister uit 8 bakken, een tikkeltje overdreven lijkt mij, al besef ik wel dat ook die trein redelijk vol zal zitten.
Dat is wel geniaal ansighquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=OmptQM-sGBU&mode=related&search=!
Ach ja als je nog paar maanden te gaan hebt in je leven, is het wel een kick.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal ansigh
denk alleen niet dat ik ff op de HSL ga hangen zo
Welke kleur heeft ie??quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:00 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach ja als je nog paar maanden te gaan hebt in je leven, is het wel een kick.
Ik heb vandaag toch een spotten gedaan! Wadloper in Ah!
Denk dat wordt vast de IC Zw-Nm.
Maar ik zat te kijken, bij het spoort Amersfoort - Ut en wat komt er langs! Een Siemens loc, zo'n nieuwe voor de HSL. Ding is wel mooi!
bij rotterdam op de HSL stappen en dan tot eind punt door raggen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:00 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach ja als je nog paar maanden te gaan hebt in je leven, is het wel een kick.
Ik heb vandaag toch een spotten gedaan! Wadloper in Ah!
Denk dat wordt vast de IC Zw-Nm.
Maar ik zat te kijken, bij het spoort Amersfoort - Ut en wat komt er langs! Een Siemens loc, zo'n nieuwe voor de HSL. Ding is wel mooi!
Ik lees net dat deze loc het prototype-loc is voor inbouw van ERTMS!quote:
IK heb het eens gevraagd: Ze hebben naast opties voor alle kaartsoorten ook de mogelijkheid "Geen respons" en "Geen vervoersbewijs". Die eerst is dus als je niet mee wilt werken. Dan wordt je alleen geteld maar krijg je een voor de statistieksoftware belangrijke waarde "999". Die tweede is dus simpel genoeg dat je geen kaartje hebt (en heeft in de statistiek verwerking dezelfde status als een vervoersbewijs).quote:Op maandag 15 januari 2007 23:42 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik zei laatst ook , dat ik 'geen kaartje' is die optie er ook
Bliep, dank u.
Dus die optie is er ?
........
Ik heb zo vaak gezien dat een Loc met dubbele pantograaf wegt rijdt, is het niet anders om te voorzorgen dat je altijd stroom hebt.
Ik.... ZWIJG! Veelbetekenend.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:18 schreef Fixers het volgende:
[..]
Komen mijn lessen statistiek en ondersoek toch nog van pas.
COOLquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik lees net dat deze loc het prototype-loc is voor inbouw van ERTMS!
IK heb óók lessen in de nederlandse taal gehad. De S en de Z zitten gewoon dicht op elkaar op het toetsenbord ja.quote:
Oh ja, verrek!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:32 schreef Fixers het volgende:
[..]
IK heb óók lessen in de nederlandse taal gehad. De S en de Z zitten gewoon dicht op elkaar op het toetsenbord ja.![]()
gek he? braklopersquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
Onderhand mag je toch wel verwachten dat alles redelijk goed gaat. Zelfs van Veolivla horen we weinig meer. Al heb ik wel op internet gezien dat er vandaag de nodige treinen uitvielen op de maaslijn.
Ik wacht rustig af wanneer ze hier komen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
In eerste instantie waren ze bedoeld voor de lijn naar Roodeschool, maar dat loopt een kleine vertraging op, maar dat is niet erg, omdat pas in mei die lijn van GTW moet zijn voorzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |