Super dat lukt wel!!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Als er mensen zijn die uit de trein willen helpen tillen, willen ze ook wel even meelopen om hem ook van/op het perron te tillen. Het is niet zo dat je een hele trap op moet of zo, gewoon de standaard verhoging van zo'n 30 cm of zo.
Ik had geen idee hoe de NS het bedoelt, normaal heb ik het op zulke kleine stations niet nodig.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:21 schreef NikkelCobalt het volgende:
Het lijkt me dat rolstoeltoegangelijk vooral geldt voor minder validen die op eigen houtje reizen.
En een 10 jarige in een rolstoel til je zo de trein uit, zelfs zonder perron, toch?
dan is er geen enkel probleem daarquote:Op zondag 14 januari 2007 21:23 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Super dat lukt wel!!
Het enige wat echt niet lukt is een trap over het spoor heen zoals bij het station bij de Kuip in rotterdam. Dat is het enige evenementen station wat ik van in het echt ken. Vandaar mijn vraag. Alles tot een tree of 5 kan ik al dan niet met hulp van omstanders nog best voor elkaar krijgen.
Gezellig Dan wordt de belevenis voor hem alleen nog maar groter als we met een hele berg schaatssupporters al in de trein zitten
Heb je een scan van die advertentie uit de krant?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Even een tip voor de noordelijke treinenfapperts onder ons. Arriva zoekt machinsten/stewards. Minimum leeftijd 21 jaar, standplaatsen Leeuwarden en Groningen.
* Alexxxxx gaat reageren.
nee, maar hij schijnt ook online te staan, ff zoeken dusquote:Op maandag 15 januari 2007 10:33 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb je een scan van die advertentie uit de krant?
Ze reden in ieder geval wel met een 2/8. En op Lw-Gn werd er in de middag nog met een setje van 2 2/6 gereden. Die heb ik in Hdg gezien.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef Socios het volgende:
Gisterochtend reden er zowel Wadlopers als Spurts tussen Leeuwarden en Harlingen Haven. Later in de middag reed er i.p.v. twee slechts één trein per uur op dit traject in de vorm van een Spurt. Reden: door de storm was er een ruitenwisser afgebroken van één van de treinen.
Ziet er leuk uit. Weet ik gelijk ook wie je op Somda bent.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:51 schreef vw_caddy het volgende:
En het filmpje van de GTW's:
http://www.youtube.com/watch?v=gyX7AaOFcOY
Voeg er maar Lw-Gn aan toe, want vanochtend reed er weer een setje van 3 GTW 2/6. Dit waren de 229, 231 en 233.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
volgens mij alleen op Groningen - Leer (D) en Leeuwarden - Harlingen Haven
tot zo ver? officieel?
Op het traject Nieuweschans-Leer moet je vol dokken. OV is niet geldig in Duitsland. Zelf wil ik binnenkort ook wel eens naar Leer met de trein.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu] moet nog es kijken wat t naar LEER kost :p[/me]
heb voor nl wel OV maar over de grens?
Verrassend.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Even een tip voor de noordelijke treinenfapperts onder ons. Arriva zoekt machinsten/stewards. Minimum leeftijd 21 jaar, standplaatsen Leeuwarden en Groningen.
[me=Alexxxxx gaat reageren.
Tja... wat moet ik hier op zeggen...quote:HEERENVEEN - Twintig van de tachtig machinisten van Arriva vertrekken naar de NS. Ze zouden ontevreden zijn over het slechte personeelsbeleid van Arriva. Dat zegt vakbond De Unie.
Bij de NS verdienen de machinisten zo'n driehonderd euro per maand meer. Bovendien zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden veel beter, zo zegt De Unie.
De vakbond denkt dat de leegloop bij Arriva grote gevolgen kan hebben voor de uitvoering van de dienstregeling. Het duurt namelijk een half jaar om nieuwe machinisten op te leiden.
De directie van Arriva is onbereikbaar voor commentaar.
Bron: www.rtvnoord.nl
Denk dat ze de SPURT maar wat willekeurig inzetten omdat ze anders materiaal te kort krijgen? GN-LW zou als laatste traject pas SPURTS krijgen,,quote:Op maandag 15 januari 2007 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Voeg er maar Lw-Gn aan toe, want vanochtend reed er weer een setje van 3 GTW 2/6. Dit waren de 229, 231 en 233.
[..]
Op het traject Nieuweschans-Leer moet je vol dokken. OV is niet geldig in Duitsland. Zelf wil ik binnenkort ook wel eens naar Leer met de trein.
[..]
grums!quote:Prijs
Voor deze reis is geen tariefinformatie beschikbaar
Dus sowiezo is de strippenkaart op dat traject goedkoper dan een treinkaartjequote:Op maandag 15 januari 2007 13:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
grums!
wel 7 strippen.. dus als je meteen met de volgende trein terug gaat mag je op de zelfde strippen rijden
( niet dat Arriva nou controleerd )
weer een schrootbak minder hierquote:Op maandag 15 januari 2007 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
Voor wie het nog niet wist. Er is weer een nieuwe wadloper in het zuiden. Het gaat om stel 3231. Deze moet van donderdag op vrijdag naar het zuiden zijn afgedaald, omdat deze donderdag nog in het noorden gespot is en vrijdag al in het zuiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |