Hun aire urbaine is echter wat groter.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:09 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Nee.
Vergelijkbare steden (Grenoble bv) hebben heel veel baat bij de tram. Andere steden als Utrecht zouden het ook moeten doen.
Ja er is een plan voor een tramlijn richting Meerstad op termijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:22 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is erg kostbaar en mijns inziens weggegooid geld, al liggen de plannen er voor Gn wel.
Is altijd wat te doenquote:
Zienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:11 schreef vw_caddy het volgende:
Allemaal GTW's vanmorgen in Gn.De trein naar Leeuwarden werd met drie GTW-stellen gereden. Foto's en filmpje gemaakt.
Dat kan ook een reserveparkje zijn. Er gaat er ook weleens eentje stuk, en dan is het fijn als je een andere kunt pakken en de trein toch kunt rijden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:11 schreef Tellorian het volgende:
Wat ik wel raar vind, is als ik op station Alkmaar kom (waar ik werk) staan d'r altijd 2 of 3 IRM treinen helemaal niks te doen! Vind ik wel raar met dat gezeur over te kort treinen.
maar het rijdt ipv een buffel, en geloof me dan is dit comfortabeler!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een houten reet in die dingen... Maar ik heb dan ook anderhalf jaar lang alle werkdagen Purmerend - Delft in deze rotdingen gedaan.
stonden toen ik op CS was 3 op de rangeer en er kwam netjes een spurt binnen vanaf HHquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
Wat heeft er dan naar Harlingen gereden, want 2 van die stellen zijn normaal op Lw-Hlgh te zien.
Vind ik ook, prima treinen misschien een beetje veel lawaai maar daar is weinig aan te doen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb geen problemen met de buffels. Ze zitten een stuk beter dan de wadslopers
Het was volgens somda de 229, 231 en 233. Dus 2 groninger GTW'tjes en 1 Friese GTW.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
stonden toen ik op CS was 3 op de rangeer en er kwam netjes een spurt binnen vanaf HH
Tja ik heb ze op het traject Meppel Groningen en daar was de stoptrein eerder gewoon zo'n koploper en dan is het een achteruitgangquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb geen problemen met de buffels. Ze zitten een stuk beter dan de wadslopers
Die reden er voor de koplopers, ja dat was ook jammerquote:
* Ou-Tannu kon de nummertjes niet lezen, was het raampje in de VIESLoper te smerig voorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was volgens somda de 229, 231 en 233. Dus 2 groninger GTW'tjes en 1 Friese GTW.
Dat hangt er van af hoe vol het is. Het grote voordeel van die vis-a-vis opstelling is dat je veel beenruimte hebt zolang er niemand tegenover je gaat zitten. In de verbouwde Ttjes, waar dezelfde stoelen in coach opstelling staan, heb je altijd weinig beenruimte. Maar ik heb drie jaar zonder problemen met Buffles gereden, omdat ik altijd ging op een tijdstip dat je maximaal met twee mensen op zo'n set van vier stoelen zat. Ideaal.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef du_ke het volgende:
Die Buffels hebben wel erg weinig beenruimte inderdaad.
valt me wel op dat de SPURTs wel mooi schoon zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ach ja, de wasmuntjes zijn nog al snel op bij Arriva![]()
En vandaag was het rara ICMquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat kan ook een reserveparkje zijn. Er gaat er ook weleens eentje stuk, en dan is het fijn als je een andere kunt pakken en de trein toch kunt rijden.
@Brembo: jaren geleden heb ik op Alkmaar eens een DD-AR als intercity naar Nijmegen zien binnenkomen. De verklaring van de conducteur: "Het was deze trein of geen trein.". Dat lijkt me duidelijk!
viel me op dat de afgedekte koppelplaat ook behoorlijk vies was, en die in het rackje / beugeltje aan de andere zijde was veel schonerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat afdekken was me ook al opgevallen. En als er dan toch aan de andere kant gekoppeld moet worden, dan hangen ze de plaat wel aan de beugel die daar voor gemaakt is.
Die is dan wel heeel erg uit de richtingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:39 schreef thats-me het volgende:
Reed vandaag een VIRM in enschede, ook nog eens de trein die ik moest hebben
Dus natuurlijk gebruik gemaakt van me nieuwe mobiel, en snel een foto gemaakt: )
En het filmpje van de GTW's:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:55 schreef vw_caddy het volgende:
Zit nu op mn werk, aan het einde van de middag wel.Gaat dan waarschijnlijk vanaf mn nieuwe laptop, die moet vandaag binnen komen.
Koploper in Nijmegen is niet uit de richting zekerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die is dan wel heeel erg uit de richting
volgens mij alleen op Groningen - Leer (D) en Leeuwarden - Harlingen Havenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:52 schreef NordicBlue het volgende:
welk traject rijden die GTW's?
Yup!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:35 schreef Dichterbijer het volgende:
Het was vandaag een PUINHOOP op Amersfoort wat betreft het treinverkeer. BELGH!
Zal ff proberenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
en wadloper zet je PM bak es open
check de inhoud en anders stinkt het messaging systeemquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:13 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Zal ff proberen![]()
En hij staat open![]()
Inbox van Wadloper (0 % gebruikt)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
check de inhoud en anders stinkt het messaging systeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |