VGTquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:08 schreef intoxicated het volgende:
Mwhehe, VGT vraag 60. 223 = achtkommazoveelmiljoen. Dus antwoord C, en ik ben zo bijdehand om dat dan ook echt in te vullen... Maar ik denk dat er een superscriptje is weggevallen daar en dat ze straks B willen horenTenzij ze ook over recombinatie hebben nagedacht, dan is het sowieso al C
![]()
waarom zouden ze daarover zeiken, je hoeft em niet te maken hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef fee-tje het volgende:
[..]
VGT. Toen ik erachter kwam dat we die hadden in februari had ik mn backpack al ingepakt
.
Nja, kheb ze gemaild en ik hoop dat ze er niet over gaan zeiken :p. Kheb ffs 5 maanden onderwijsvrij, de fuck dat ik thuisblijf voor een VGT.
In Nijmegen is ie best wel verplichtquote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
waarom zouden ze daarover zeiken, je hoeft em niet te maken hoor
haha gayquote:Op zondag 18 februari 2007 16:43 schreef fee-tje het volgende:
[..]
In Nijmegen is ie best wel verplicht. Ik was altijd erg voor een systeem dat als je een keer een 5e jaars score had (of 2x, boeiend), je hem dan niet meer hoefde te doen tot aan het 5e jaar
. Had me toch weer een aantal ochtenden vroeg opstaan gescheeld.
ja noob, dat geldt vanaf volgend jaar. Dit jaar (overgangsperiode van 3 naar 4 vgt's) ben je er nog met 2 x V of de 3e V.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:15 schreef intoxicated het volgende:
Feest bij de DOS - Deel 9028902^1050...
Hebben ze lopen roepen dat iedereen die een V en nog een V had zich alsnog kon uitschrijven voor de VGT-3 omdat die dan niet meer nodig is. En wat schetst mijn verbazing:
http://www.lumc.nl/5050/g(...)n%20jaar%202,3,4.doc
Puntje 37: De combinatie VVOO geeft een O en geen V. En niet-maken is een O.
Asses.
dat ook, maakt het nog erger.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:50 schreef intoxicated het volgende:
Haha, je hebt nu psych he?![]()
Good luck![]()
wel een mooi stukje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:31 schreef intoxicated het volgende:
Het is oorlog.
Met de VU.
Leidenaren: Kijk op blz 108-109 van de nieuwe almanak.
je moet als motivatie geven dat er in dit topic tenminste 1 iemand van elke universiteit moet zijn om alle universiteiten te vertegenwoordigen. We hebben nog mensen nodig van het AMC.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:19 schreef pmdomela het volgende:
Deelnemer decentrale selectie AMC meldt zich.
Hehe, als er trouwens afgelopen jaren enkele leidse studenten tentamens hebben teruggekregen van mevr. houtlosser die verkeerd waren nagekeken, mijn excuses, het was misschien mijn fout.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
je moet als motivatie geven dat er in dit topic tenminste 1 iemand van elke universiteit moet zijn om alle universiteiten te vertegenwoordigen. We hebben nog mensen nodig van het AMC.
ghe ik zag de typefout nu ookquote:
Serieus? Ik vond het juist niet kunnen om in mijn doktersjas rond te paraderen tijdens Carnavalquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:52 schreef Wuder het volgende:
Terug vind post (alweer tijdje niet meer gepost)
Was vorig week naar Carnaval geweest en wat ik merkte was dat volgens mij alle Geneeskunde studenten maar 1 outfit kennen: artsen outfit (dus of witte doktersjas of groene OK-pak)
Dat vond ik inderdaad erg bijzonder. Waarom is er eigenlijk geen EHBO-cursus in het eerste jaar?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:30 schreef Spyronius het volgende:
http://www.nu.nl/news/992(...)ulp_verlenen%27.html
Die is er wel hoor, alleen niet alle faculteiten doen het. Ik zit nu in het eerste jaar in Nijmegen en heb mijn EHBO al gehaald. Volgend jaar is er dan weer een opfriscursus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad erg bijzonder. Waarom is er eigenlijk geen EHBO-cursus in het eerste jaar?
Verder: mijn decentale selectie-formulieren zijn aangekomen in Rotterdam, nu nog 2 maanden wachten ...
ik heb dit al zo vaak gezegd en ga het nu weer zeggen: ronduit belachelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:30 schreef Spyronius het volgende:
http://www.nu.nl/news/992(...)ulp_verlenen%27.html
Niet geblazen is altijd dood natuurlijk, maar ik denk dat als er iemand anders ehbo heeft gehad en kan reanimeren zal ik snel terugvallen naar een ondersteunende rol. Denk ik. Ach, volgende week tweede reanimatiecursus van mijn opleiding so farquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:44 schreef dotKoen het volgende:
Ik ben nu wel erg benieuwd: zouden jullie iemand reanimeren op straat?
(ik niet, maar ik studeer dan ook niet)
ja dat is eigenlijk ook wel zoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:00 schreef Singa het volgende:
Nou de standaard frequentie van de SA-knoop ligt rond de 70 a 80, dus niet echt laag. Je hebt geen sympatische innveratie meer, maar ook geen parasympatische, alleen nog adrenaline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |