Da's jammer van SIgames, blijkt dat er veelvuldig met kaarten wordt gestrooid (gele en rode) en dat blessures (te) vaak voorkomen.. als het goed is, gingen ze daar een patch voor maken (of hebben ze al gedaan...)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:38 schreef -Mo- het volgende:
Heb mijn FC Zwolle savegame maar weer opgepakt, weet alweer waarom ik er mee was gekapt. Mijn enige 2 goede spelers zijn voor máánden uitgeschakeld.
Gelukkig bij mij ook ja.. nog 55 miljoen overquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:06 schreef AminBen het volgende:
Transferdedline voorbij. Geen gekloot met de centjes meer![]()
44K hierquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gelukkig bij mij ook ja.. nog 55 miljoen over![]()
Gheghe... mijn startbudget was al 47,5 miljoen...quote:
Ach ja, de beste stuurlui staan aan walquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:08 schreef Mr-Sander het volgende:
Die vriend van me is echt slechtVerliest met RBC met 3-1 van Terrana, wint met 2-1 van Ajax Amateurs en verliest van Sandenhousen (Deutsche amateurs) ofzo met 1-0
Ajax jeugd al aan gedacht?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:29 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb de oefenwedstrijden erop zitten met Dag & Red. Ik heb 1 speler kunnen huren, namelijk Ross Gaynor, een 18 jarige Ierse spits.
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07025/RossGaynor.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Iemand nog een idee voor een goede centrale verdediger, huren of kopen. Ik heb 30K en een loonbuget van maximaal 1.800 p/w.
In het begin van een game of zat je al verder in de game?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:37 schreef jna het volgende:
SInds wanneer is LA galaxy een satellietclub van Chelsea?
Is al aan het begin zoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
In het begin van een game of zat je al verder in de game?
Atalanta Bergamo..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is al aan het begin zo
Iemand nog een leuk teampje voor mij?![]()
Heb nu Griekenland - Italie - Engeland - Nederland - Spanje geselecteerd (alle divisies)
Die is goed op dreefquote:
Ga je Billy Jones verkopen? Hij is een héld! Mokoena is een bekende tip, maar ik weet niet of hij al een permit krijgtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is goed op dreef
Ben game begonnen met Crewe Alexandra (League One)
Veel aankopen gedaan, waaronder Luizinho 70K (VVV-Venlo), Robert Molenaar 1K (RBC Roosendaal), Gilles de Bilde 1K (Willebroek), Chima Onyeike gratis en een talent als linkermiddenvelder... Nog even een groot talent verkopen (wilde niet meer spelen) en dan weer 575K innen
... Iemand nog suggesties?
http://i1.tinypic.com/2yowy7r.jpg
Budget: 635K
![]()
Jones is verkocht, wilde niet onder mijn bewind spelen..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga je Billy Jones verkopen? Hij is een héld! Mokoena is een bekende tip, maar ik weet niet of hij al een permit krijgt
Acties kunnen erbij komen, stats gaan vaak sneller omhoog (als de spelers het fijn vinden om met elkaar te werken/zelfde type speler zijn)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef numero_uno het volgende:
Wat heeft het trouwens voor een nut om oudere spelers jongere te laten begeleiden? Ze leren er bijna altijd van maar zijn het dan van die favoriete acties die erbij komen of gaan ze qua stats ook een stuk omhoog?
Geen bug.. jij moet geen deadline stellen, bv. 'vandaag'/'morgen' etc... dan accepteren ze het bod snellerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
De grootste bug vind ik dat als je op een speler biedt waar al een bod op geplaatst is, de club het bod eigenlijk altijd afwijst omdat ´er meerdere gegadigden´ zijn, ook al is jouw bod hoger dan die andere boden...
Na een uurtje pokeren doet ie het weerquote:Op zondag 14 januari 2007 03:27 schreef Jasza het volgende:
Zit ik in 2014, gaat dat spel volgens mij niet meer door, staat al 10 minuten wit nu
Ook bijna in 2014quote:Op zondag 14 januari 2007 03:27 schreef Jasza het volgende:
Zit ik in 2014, gaat dat spel volgens mij niet meer door, staat al 10 minuten wit nu
Bedanktquote:Op zondag 14 januari 2007 15:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Super!
Heeft St. Pauli niet meer dat ranzige legershirt?
Gheghe..hij is gewoon helemaal wegquote:Op zondag 14 januari 2007 16:13 schreef andre347 het volgende:
nu sjimz "op vakantie" is .. is het een stuk rustiger hier ..![]()
Mij lijkt het niet fijn spelen op een console maar ja, ieder zijn ding.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik krijg FM 07 maar niet onder de knie, en dat vind ik klote zeker omdat ik een eigen FM fan sitje heb..
Maar goed ik wil hem mss voor de Xbox360 kopen, heb nu nog de warez versie voor de pc die ik overigens asap ga vervangen door een orginele versie nu de fouten er een beetje uitzijn. Normaal heb ik hem op dag 1 maar het aantal bugs liet me nog even wachten.
Maar hoe zit het met de X360 versie, is die een beetje bug vrij want daar lees je maar verdomd weinig over...
Echt rampzalig inderdaad. Best kansloze spelers. Verder prima, sta 6de in het eerste jaarquote:
I am back!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:13 schreef andre347 het volgende:
nu sjimz "op vakantie" is .. is het een stuk rustiger hier ..![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:10 schreef Herr_Munk het volgende:
Met nog één wedstrijd te gaan ben ik kampioen geworden met Torpedo.
Ja daar baal ik van want nu zijn de verwachtingen hoog gespannen en heb nog steeds geen droog brood om aan te trekken. Enfin, als ik thuis ben ga ik de bekerwedstrijd tegen Volgar spelen en dan de laatste wedstrijd van de competitie tegen Rubin. Zal vanavond plaatjes posten ben nu op stage.
Gisteren heb ik helemaal niets met FM gedaan. Ik was dusdanig over de zeik van de nederlaag van Willem II tegen NAC dat ik gisteren niets kon aanraken wat met voetbal te maken had...
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 januari 2007 09:10 schreef Herr_Munk het volgende:
Met nog één wedstrijd te gaan ben ik kampioen geworden met Torpedo.
Ja daar baal ik van want nu zijn de verwachtingen hoog gespannen en heb nog steeds geen droog brood om aan te trekken. Enfin, als ik thuis ben ga ik de bekerwedstrijd tegen Volgar spelen en dan de laatste wedstrijd van de competitie tegen Rubin. Zal vanavond plaatjes posten ben nu op stage.
Gisteren heb ik helemaal niets met FM gedaan. Ik was dusdanig over de zeik van de nederlaag van Willem II tegen NAC dat ik gisteren niets kon aanraken wat met voetbal te maken had...
Ik heb steeds tevergeefs geprobeerd Akinfeev te halen maar die wilde niet weg bij CSKA.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:18 schreef Herr_Munk het volgende:
Dan ga ik dat eens onderzoeken.
Dan heb ik gelijk de planning om de wat "Mindere" buitenlanders eruit te knikkeren en er goede buitenlanders voor terug te halen (een soort Piechna eruit en Mokoena erin) Iona Dancia eruit voor een mooie verderdiger dat op de linker linie kan spelen.
Ik gaat het thuis eens bekijken misschien mogelijk dat ik er ook een goede Rus voor deze posities kan wisselen in Borolin of zoiets uit zijn keepershok kan gooien want die vindt ik te vaak niet goed uitzijn en zijn moreel schommelt veel te veel.
In Noord Amerika hebben ze dus een Noord Amerikaanse versie hiervan. Ik heb hem eens gewonnen met mijn LA Galaxy game. Stelde niet zoveel voor... ik begon gelijk in de kwart finale.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:00 schreef martjin het volgende:
Wat zijn eigenlijk de competities waarin je meedoet in Australie of USA? CL doe je niet mee, hebben ze er eentje op lokaal niveau ofzo? Wereldbeker wel toch?
en met frikandellen!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:39 schreef donroyco het volgende:
Theo Janssen is geweldig met vrije trappen
quote:
De Guzman is een AM RLC?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:14 schreef BobbyHill het volgende:
9 op de 10 dat De Guzman volgend seizoen vertrokken is, omdat Jorien dollartekens in z'n ogen kreegIk zoek daarom alvast een vervanger in de winterstop. Ik dacht zelf op de eigen velden aan Boutahar of Engelaar. Hebben beiden Feyenoord als favoriete club en lijken me aardige spelers. Iemand nog suggesties? Ik denk niet dat ik er meer dan 5 miljoen aan kan besteden.
Talenten zijn ook welkom, alleen heb ik nu liever iemand die er meteen staat.
Hij opent hier nietquote:Op maandag 15 januari 2007 14:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meer met de challenge bezig?
Met de patch is Haestad volgens mij niet meer gratis te halen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
De Guzman is een AM RLC?Kristoffer Haestad (gratis in winter 2006) Luka Modric Carlos Carmona Claudio Maldonado
Ik dacht de grote landen + wat oostblok landen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij opent hier niet![]()
Wat waren precies de landen die geselecteerd moesten zijn dan?
Weet iemand het precies..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht de grote landen + wat oostblok landen.
Wie heb je dan gevondenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:29 schreef AminBen het volgende:
Tijdrovend, dat zoeken naar transfervrije spelers![]()
Wel met resultaat![]()
Nee, voor in de zomer.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wie heb je dan gevonden?
Ali Daei
Conceicao
Guardiola
Tsiartas
Heb maar wat Oostbloklanden geselecteerd + Duitsland + NL-spelers...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Weet iemand het precies..dan begin ik meteen
![]()
En Australische clubs spelen mee in de Aziatische Champions League.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:00 schreef martjin het volgende:
Wat zijn eigenlijk de competities waarin je meedoet in Australie of USA? CL doe je niet mee, hebben ze er eentje op lokaal niveau ofzo? Wereldbeker wel toch?
Niet echt last van.. wel bod op speler, en dan wijs je het af of waarschuw je dat het te laag is.. bieden ze de volgende dag weerquote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef GooseFM het volgende:
Meer mensen last van irritante managers die elke dag spelers van je proberen te kopen terwijl je als tig keer hebt gezegd dat die speler niet te koop is? 8|
Krijg van PSV en Feijenoord elke dag wel zo'n enquiry
Augusto => nieuwe Ronaldinhoquote:Op maandag 15 januari 2007 19:24 schreef andre347 het volgende:
Wil zal ik kopen.. Renato Augusto of Freddy Adu>>? .. snel reageren graag!
Idee:quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vraag in de winterstop om extra geld, iets wat ik aan 't begin van 't seizoen ook gedaan heb. Krijg ik 't verwijt dat ik constant loop te zeuren om geld![]()
Ik dacht dat ik inmiddels wel wat krediet had opgebouwd na 'n half seizoen met 10 punten voorsprong en 'n walk-over in de groepsfase CL. En dat met nog geen 10 mln budget aan 't begin van 't seizoen, maar natuurlijk wel 'n kwalitatief sterke selectie. Blijkbaar willen ze harde feiten zien
Helaas wel jaquote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef AminBen het volgende:
In Afrika heb je helaas alleen Zuid-Afrika, toch?
Raar gekopieerd vanuit het Engels waarschijnlijkquote:Op maandag 15 januari 2007 19:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog zoiets hilarisch:
Ik heb zojuist 'n jonge spits van m'n satellietclub aangetrokken: Pérez Santamaría. Hij is nog maar 17 en moet nog rijpen, dus ik denk ik stuur 'm direct terug naar z'n oude cluppie. Daar is ie bekend en kan ie mooi nog 'n tijdje ervaring opdoen. Krijg ik 't volgende bericht:
[afbeelding]
Nee hoor, in dit geval niet. FM houdt gewoon geen rekening met zulke dingen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Raar gekopieerd vanuit het Engels waarschijnlijk![]()
Dankje!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:33 schreef Nielz. het volgende:
Voor die gast die nog goede spelers wou hebben die goedkoop waren, heb deze met stevenage (conference maar inmiddels gepromoveerd) gekocht, deze waren de beste:
Lee Watts (Rushden) jong, sterk en goed in afwerken (CF)
Martin Watts (Plymouth) ook jong, erg goed afstandsschot en gewoon verder ook goed (AML)
Ats Purje (Levadia) Superspits, 19 op afwerken, staat altijd op goede plek (CF)
Gavin McCallum (yeovil) Misschien wel mn beste speler, canadees international en gewoon heel goed (AMRL)
Mark Little (wolves) Supersnel (bij mij nu 20 op eerstemeters en snelheid), goed in tackles (19) en 17 jaar
een veelzijdige speler.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
WTF is een (iets van) versatille player?
GePwnt wie unne noob zou een gemiddelde Fok!ker zegggenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:28 schreef sjimz het volgende:
Mooi klote...
Had ik 3 jaar lang een sponsor die me 2,3 miljoen per jaar betaalde.
Krijg ik een nieuwe sponsor:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:31 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
GePwnt wie unne noob zou een gemiddelde Fok!ker zegggen![]()
Lol dat is klotequote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:28 schreef sjimz het volgende:
Mooi klote...
[afbeelding]
Juistquote:
dit is klote:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:28 schreef sjimz het volgende:
Mooi klote...
[afbeelding]
Bij mij zat 'ie er meteen in.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:50 schreef andre347 het volgende:
Weet niet .. Sergey Kisily komt ook pas te voorschijn in 2007
Bij mij speelde hij de sterren van de hemel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:00 schreef VinnieJones het volgende:
Die Ratinho is waardeloos, bij mij speelt ie bij Udinese.. Mijn D.Zenoni is veel beter![]()
Ik snap al die hoge bedragen niet![]()
Bij mij bood inter 8 miljoen voor hem in termijnen en het bestuur accepteerde het, vreemd, want ik kreeg al eerder al een bod van 18 miljoen en die weigerde ik, en het bestuur zei niks.quote:
Ik heb hem zelf voor 11 miljoen gekocht dus ik vind het wel best zo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bij mij bood inter 8 miljoen voor hem in termijnen en het bestuur accepteerde het, vreemd, want ik kreeg al eerder al een bod van 18 miljoen en die weigerde ik, en het bestuur zei niks.
Swansea, leuke club.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:57 schreef sjimz het volgende:
Ik ga in plaats van Leyton het maar met Swansea proberen!
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zitten daar wat talentjus tussen?
Renato Augusto, 20 jaar (in 2008, net gehaaldquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Renato Augusto is geweldig in FM?
Screentje iemand?
Linkerspits -> huur Goossens of Quincyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef AminBen het volgende:
Heb een linkerspits, spits en centrale verdediger nodig voor het nieuwe seizoen, onder de prijsklasse 50K![]()
Geen talent, maar met Lee Trundle is het altijd lachen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zitten daar wat talentjus tussen?
Misschien kun je Alessandro Tuia als verdediger krijgen. Hij is bij mij pas 17, maar draait goed mee met mijn 1e elftal in de serie A.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef AminBen het volgende:
Heb een linkerspits, spits en centrale verdediger nodig voor het nieuwe seizoen, onder de prijsklasse 50K![]()
Ja, die is ook bij mij binnen gekomen .. maar ik zit net 1 seizoentje verderquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Renato Augusto, 20 jaar (in 2008, net gehaald)
[afbeelding]
[..]
Linkerspits -> huur Goossens of Quincy
Spits -> Gilles de Bilde/Chima Onyeike
Centrale verdediger -> Robert Molenaar
Tuia niet haalbaar, Vitti hetzelfde. Ik heb nu deze spelers gehaald:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:17 schreef druide het volgende:
[..]
Misschien kun je Alessandro Tuia als verdediger krijgen. Hij is bij mij pas 17, maar draait goed mee met mijn 1e elftal in de serie A.
Pablo Vitti is een goedkope spits, die veel scoort.
Bestuur en supporters verwachten lijfsbehoud. Ik ga voor het linkerrijtjequote:Prognose 2e Bundesliga 2007/08:
1. Schalke 04
2. 1.FC Köln
3. 1.FC Kaiserslautern
4. Hannover 96
5. Alemannia Aachen
6. 1860 München
7. Offenbach
8. Braunschweig
9. Paderborn
10. Greuther Fürth
11. Burghausen
12. Dynamo Dresden
13. Karlsruhe
14. Saarbrücken
15. Aue
16. FC Augsburg
17. Osnabrück
18. Elversberg
Moet je naar de bestuurskamer gaan en dan eisen stellen. Dan krijg je als het goed is een paar clubs voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:16 schreef MaxPower het volgende:
ben ff met een lower league club begonnen, maar hoe kan ik een affilliated club van liefst een premiership club worden?
Zal straks bij bij wel wat meer worden, maar ik ben er blij meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef martjin het volgende:
45 euro per weekv erdient die finse gast
ehm?
Gebeurd ook meestal met Tardelli.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:59 schreef jna het volgende:
Gomes is Nederlander geworden in mijn game en had nog geen interland voor Brazilie gespeeld
Nee hij zit altijd al vanaf het begin in het spel bij de club Central in Argentinie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:04 schreef melluk het volgende:
tvp?
heb helaas nog niet de zin kunnen opbrengen om weer verder te gaan met shaktar.
sta momenteel even beetje stil....
ik kan trouwens spelers zoals pablo vitti en zo niet vinden op de transferlijst of ergens anders...
ik start steeds met grote database...
komt hij pas in een bepaald seizoen?
Bij mijn Boca in 2015 zit hij er nog steedsquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hij zit altijd al vanaf het begin in het spel bij de club Central in Argentinie.
Jammer dat geen enkele club hem heeft opgemerkt!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij mijn Boca in 2015 zit hij er nog steeds![]()
![]()
Bij mij zit ie juist bij Boca in 2010quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij mijn Boca in 2015 zit hij er nog steeds![]()
![]()
Geloof het of niet, die speler is een regen en ik heb hem destijds zelf ontdekt en gescout zonder gebruik van FM Editor of FM Scout.quote:
Jaja...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, die speler is een regen en ik heb hem destijds zelf ontdekt en gescout zonder gebruik van FM Editor of FM Scout.
Exported by FM Genie Scout 2007?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, die speler is een regen en ik heb hem destijds zelf ontdekt en gescout zonder gebruik van FM Editor of FM Scout.
Idd...daarom zei ik ook: FM Geniequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:35 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Exported by FM Genie Scout 2007?Onderaan het plaatje.
Volgens mij snap jij de werking van FM Scout nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:35 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Exported by FM Genie Scout 2007?Onderaan het plaatje.
Dat je het programma al hebt zegt mij al genoegquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de werking van FM Scout niet.
Je opent je savegame, dan laat ie direct de selectie zien die jij managet.
En als je een snapshot maakt met dat programma, komt er automatisch zo'n watermark bij te staan.
Hetzelfde zou daar komen te staan als ik een plaatje neem van Ronaldinho of Messi.
Dat betekent niet dat FM Scout hem heeft ontdekt.
Marko Babic had 3 dagen getraind bij m'n SC Heerenveen (op huurbasis) toen 'ie Nederlander werd :Squote:Op woensdag 17 januari 2007 14:59 schreef jna het volgende:
Gomes is Nederlander geworden in mijn game en had nog geen interland voor Brazilie gespeeld
Klopt, maar dan moet je er uiteraard ook bij vertellen dat dat programma alle spelers uit je DB scant en je het potentieel van spelers kunt zienquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de werking van FM Scout niet.
Je opent je savegame, dan laat ie direct de selectie zien die jij managet.
En als je een snapshot maakt met dat programma, komt er automatisch zo'n watermark bij te staan.
Hetzelfde zou daar komen te staan als ik een plaatje neem van Ronaldinho of Messi.
Dat betekent niet dat FM Scout hem heeft ontdekt.
En als je denkt dat dat de nieuwe Robben wordt heb je volgens mij geen verstand van het spelletje.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Rolf Scholten, de nieuwe Robben.
[afbeelding]
Ach die gast kan je toch al niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:17 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
En als je denkt dat dat de nieuwe Robben wordt heb je volgens mij geen verstand van het spelletje.
Crossing 4??.. de nieuwe Robben ..pfffquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Rolf Scholten, de nieuwe Robben.
[afbeelding]
Kijk maar eens naar zijn signature, dat zegt allesquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Crossing 4??.. de nieuwe Robben ..pfff![]()
en dribbling 8quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
lollereinz1!@#$31quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Rolf ROFL Scholten, de nieuwe Robben.
[afbeelding]
Dat heeft asskicker denk ik ook al in FM Genie Scout gezienquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Technisch kunnen spelers van 18 nog veel stijgen hoor..
Ligt eraan hoe je instellingen zijn en wat voor computer je hebtquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:54 schreef PPWB84 het volgende:
Jammer dat dit spel zo traag is, ik speelde net een paar uur en ik had maar 5 officiele wedstrijden gespeeld vanaf het begin.
Schijtpc of je speelt zelf traagquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:54 schreef PPWB84 het volgende:
Jammer dat dit spel zo traag is, ik speelde net een paar uur en ik had maar 5 officiele wedstrijden gespeeld vanaf het begin.
Volgens mij Shakhtar...quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:00 schreef donroyco het volgende:
Welke club heeft na Chelsea het hoogste transferbudget aan het begin?
Oke... sjimz -> heb jij nog leuke clubs, kan er nooit eentje kiezen (behalve Ajax danquote:
Dat klopt toch ook met de werkelijkheid? Robben = egoist, die geeft helemaal geen voorzetten...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik in de League One met Swansea en daar zitten heel veel leuke clubs tussen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oke... sjimz -> heb jij nog leuke clubs, kan er nooit eentje kiezen (behalve Ajax dan)
Wil wel op het hoogste niveau van een land (eredivisie) spelen ivm Europees voetbal e.d.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik in de League One met Swansea en daar zitten heel veel leuke clubs tussen.
Millwall,port vale, Nottingham Forrest.
Over 3 jaar speel ik met Swansea ook Europees voetbal hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wil wel op het hoogste niveau van een land (eredivisie) spelen ivm Europees voetbal e.d.![]()
SC Heerenveen, -30k/w loonbudget resterend bij aanvang, UEFA-cup voetbal en +- 1mln transfergeldquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wil wel op het hoogste niveau van een land (eredivisie) spelen ivm Europees voetbal e.d.![]()
Ja, da's een goed idee.. of heeft iemand ervaring met Vitesse?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
SC Heerenveen, -30k/w loonbudget resterend bij aanvang, UEFA-cup voetbal en +- 1mln transfergeld
Geen ervaring, maar naast dat ze dit seizoen niet Europees spelen, wacht ik nog op de patch waarmee je halverwege januari 2007 plotseling 1,6mln schuld hebtquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, da's een goed idee.. of heeft iemand ervaring met Vitesse?
Hoe heb je Bosvelt weggekregen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar naast dat ze dit seizoen niet Europees spelen, wacht ik nog op de patch waarmee je halverwege januari 2007 plotseling 1,6mln schuld hebt
Ik heb dit spel altijd al traag gevonden, het wordt elk jaar iets sneller lijkt wel maar het kan nog wel wat sneller. Ik heb een pentium 4 2.8 ghz en 1 gb geheugen. Het draait niet echt traag ofzo, maar het spel op zich is gewoon traag. En ik weet niet waar t aan ligt, maar mn pc handelt t ook niet supersnel nee. Ik heb virtueel geheugen al opgeschroeft etc, maar mn match engine is af en toe blurry en er zijn momenten dat t spel ontzettend vertraagd. Ik speel maar met 5 leagues trouwens, dus dat is het niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je instellingen zijn en wat voor computer je hebt
Hoe speel jij je wedstrijden dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:03 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik heb dit spel altijd al traag gevonden, het wordt elk jaar iets sneller lijkt wel maar het kan nog wel wat sneller. Ik heb een pentium 4 2.8 ghz en 1 gb geheugen. Het draait niet echt traag ofzo, maar het spel op zich is gewoon traag. En ik weet niet waar t aan ligt, maar mn pc handelt t ook niet supersnel nee. Ik heb virtueel geheugen al opgeschroeft etc, maar mn match engine is af en toe blurry en er zijn momenten dat t spel ontzettend vertraagd.
hij wou niet naar de USA komen maar ging wel naar Israelquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:46 schreef sjimz het volgende:
Ik heb een bod op Enyeama gedaan.
Ben benieuwd of hij naar Swansea wilt komen..en of hij dan ook nog een werkvergunning krijgt.
Daar zit ie alquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:52 schreef jna het volgende:
[..]
hij wou niet naar de USA komen maar ging wel naar Israel![]()
Ik ook, sinds ik virtueel gegeheugen heb aangepast draait alweer een stuk beter. Maar als ik een tijdje speel dan wil het spel nog weleens vertragen. Vooral als je tijdens een wedstrijd anar het tactiekscherm wil enzo. Wel irritant. Als ik op pc's van mn zwagers speel heb ik er veel minder last van, die hebben hyperthreading. Toch wel aardig soepeler draait t dan. Maar goed tis wel te doen, moet toch niet te veel spelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe speel jij je wedstrijden dan?
Ik speel ze altijd op snel en alleen hoogtepunten.
Ohquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar zit ie al
Voor Heerenveen zoek ik nog:
- Verdediger Links
- Verdediger Rechts
(- Middenvelder Centraal)
- veelscorende Spits
Liefst alles binnen mijn budget [1,7 mln] en Nederlandse inbreng![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:26 schreef jna het volgende:
Anders gaat John Obi Mikel in mijn game ff bij Vitesse spelen![]()
Ze hebben Enyeama ook al en Belletti van Barca willen ze ook hebben
Ja, dat krijg je als Chelsea moederclub is van Vitessequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:26 schreef jna het volgende:
Anders gaat John Obi Mikel in mijn game ff bij Vitesse spelen![]()
Ze hebben Enyeama ook al en Belletti van Barca willen ze ook hebben
Hopen voor jou, het is namelijk een erg nuttige spelerquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:33 schreef sjimz het volgende:
Enyeama wilt niet naar Swansea komen... Maar ik heb Hleb wel binnen (als hij een work permit krijgt)
Vooral voor een League 1 club ( dat is 2 competities onder de Premier League)quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:42 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hopen voor jou, het is namelijk een erg nuttige speler
Het forum doet het nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:51 schreef andre347 het volgende:
Shit, SIgames site is gehackt!
Was volgens mij gewoon apart daarvanquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als Chelsea moederclub is van Vitesse... een keer ging bij mij Sinclair (spits in wording) naar Vitesse: krijg je het aanvalsduo Sinclair - Lazovic....
![]()
Vrije transfer (hoe kan ik die nou niet gezien hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is Obi Mikel verhuurd of verkocht dan?
In welk seizoen zit je nu dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:03 schreef jna het volgende:
[..]
Vrije transfer (hoe kan ik die nou niet gezien hebben)
Sorry voor de late reactie, maar had ff andere 'verplichtingen'.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar zit ie al
Voor Heerenveen zoek ik nog:
- Verdediger Links
- Verdediger Rechts
(- Middenvelder Centraal)
- veelscorende Spits
Liefst alles binnen mijn budget [1,7 mln] en Nederlandse inbreng![]()
Niet dat ik je niet vertrouw, maar in 1 keer??? (ook met 'herkansing' zou het een superprestatie zijn overigens)quote:
In een keer ja. Vorig seizoen nog in de eerste ronde eruit door Aachen 0-3 van de mat geveegd, so be it...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet dat ik je niet vertrouw, maar in 1 keer??? (ook met 'herkansing' zou het een superprestatie zijn overigens)
Mooie resultaten geboektquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
-verhaal-
Die patricio Cardenas is dat wat?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mooie resultaten geboekt![]()
ik heb bijna mijn selectie rond...
versterkingen:
[afbeelding]
Weg:
Turk gratis - Bosvelt 95K - Kissi 1 mln - Drost gratis gingen weg...
Aardige spits, zover kon ik niet scouten, maar hij was gratisquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die patricio Cardenas is dat wat?
Ik ga altijd voor Sherman Cardenas
Nice...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:47 schreef sjimz het volgende:
Derk Boerrigter komt aan het eiden van het seizoen ook naar Swansea met een vrije transfer
Salvatore Foti?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:50 schreef VinnieJones het volgende:
Wat een kenker joden zeg![]()
Ik bied achter elkaar 4 /5 /6 Miljoen op Iaquinta van Milan.. Steeds afgewezen..
Nu accepteren ze 3 dagen later 3 M spaanse club en 2.5 M van Sampdoria..![]()
Ik wil een betrouwbare/ervaren/liefst Italiaanse spits![]()
Heb je wel ingesteld dat ze even de tijd hebben om na te denken? Deze tip kreeg ik ook (van Sjimz) en dit werkt echt goed!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:50 schreef VinnieJones het volgende:
Ik bied achter elkaar 4 /5 /6 Miljoen op Iaquinta van Milan.. Steeds afgewezen..
Das een eigenwijs kreng wat ik nog never nooit niet heb weten aan te trekken..quote:
Dan zet je de deadline verkeerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:50 schreef VinnieJones het volgende:
Hmm.. in seizoen1 ook al?? Hij acht zich bij moi meestal na 4 seizoenen zelfs nog niet toe aan een stap naar het buitenland.. Hoeveel complimenten, geld, etc. ik hem ook biedt.. Oja, en ik heb nogal regelmatig dat spelers van zijn soort zeuren over een wedstrijdpremie in het contract.. Hoe hoog moet die (gemiddeld) wel niet zijn, 10k oid?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef sjimz het volgende:
Sherman Cardenas krijg ik vrijwel altijd binnen..
Alleen met Swansea kreeg ik geen werkvergunning voor hem
Ik heb nu tijdelijk als backup linksback Tom Sier aangetrokken37 jaar en still going strong!
ik zwerf ook wel rond op de transfermarkt, maar van sommige spelers weet ik gewoon (eerder gehadquote:
aantal van jouw spelers zitten niet in mijn spel, maar speel ook met kleine database.. 'voorkennis' is idd wel handig, ik gebruik het ook steeds meer.. Aantal spelers dat bij mij vertrokken is/vertrekt is minder dan ik had gehoopt/gewild, maar gezien de loonlast van velen (200-600per week) mogen ze ook wel blijven en verleng ik de contracten gewoon niet.. Door die brede basis hebben echter zowel m'n Reserves als Onder19 wel ook hun competitie kunnen winnen, hebt heeft dus ook z'n voordeelquote:
Ja, voorkennis scheelt een hoop, maar achteraf denk je.. Shit, die en die kon ik ook nog gratis halenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
-verhaal-
Anyways, ik ga pitten, morgen weer vroeg aan 't werk.![]()
gehaald voor 3Mquote:
Trilt je lijf al door ontwenningsverschijnselen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:18 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb goedverdoeme al 5 dagen geen FM kunnen spelen door verschillende redenen!
Nu zit ik weer op stage en ik gelijk hierna ook weer naa een afspraak toe
Edit: oh ja env rijdag heb ik een concert
JIJ hebt Dikke Theo gekocht?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef Happel het volgende:
Eerste succes, na twee jaar geleden als trainer van Feijenoord begonnen te zijn, is binnen. Dankzij twee doelpunten van Nicky Hofs, heb ik de Supercup weten te winnen van psv. Ze kwamen er geen minuut aan te pas...
Dit is de selectie die het voor mij moet doen dit seizoen (2008 - 2009). Met minder dan het kampioenschap zal ik niet tevreden zijn.
[afbeelding]
Heeft iemand nog een enige versterkingen.. heb nu nie veel geld maar krijg denk ik wel een budgetje of 15 ofzo aan het eind van ut seizoen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:02 schreef andre347 het volgende:
Mijn selectie (31 Maart 2009)..
Na dit seizoen komen Ruben Bartros (van Atl. Madrid), John Obi Mikel en Espinoza.
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07034/Ajaxselectie.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Weg wil ik hebben: Voronin, Diop, Guarin(verhuren dan), Silvestre
Voordat ik bij Ajax kwam zat ik bij ManUtd, ik heb daar ook een paar spelers van meegenomen.. Cardenas en Guarin.. Millan wil nie komen (had ik toen eerste seizoen direkt gehaald)
Je moet zowel een bod bij club A maken als een bod bij club Bquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die Foti, daar kan ik gewoon niet op bieden omdat ie van 2 clubs is. Hoe gaan we dit oplossen?
De challenge is nog steeds Torpedo al hebben er maar verrekte weinig mensen aan meegedaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef FritsBom het volgende:
Met welke challenge zijn de meesten die er een doen hier bezig?
Nog steeds Torpedo? Wil een nieuwe game beginnen en challenge lijkt me wel eens aardig.
Tijd voor een andere challenge?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
De challenge is nog steeds Torpedo al hebben er maar verrekte weinig mensen aan meegedaan.
Ikzelf heb de challenge al binnen 5 dagen afgerond
Ik vind het best.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:17 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Tijd voor een andere challenge?
Mjah ik ben onlangs game gestart met semi-prof club redditch in Conference North. Maar dat was gewoon niet leuk. Zo weinig middelen, zo veeeeel wedstrijden etc.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het best.
Ik ben op dit moment bezig met Swansea City.. Leuke club in een leuke divisie!
Swansea heeft toch een aardig groot nieuw stadion? Daar kun je best mee overleven in het Championship denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:52 schreef sjimz het volgende:
Eerste seizoen met Swansea zit erop.
Heb keurig een 4e plaats in de competitie weten te behalen en heb jammergenoeg de finale van de promotieplayoffs gewonnen.
Nou ja jammergenoeg..het is denk ik beter om nog een seizoen in de League one te blijven zodat mijn team kan doorgroeien.
Komend seizoen wil ik kampioen worden.
ja kunnen ruim 20.000 mensen in.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:08 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Swansea heeft toch een aardig groot nieuw stadion? Daar kun je best mee overleven in het Championship denk ik.
Da's jammer ja.. een talent die stopt.. maar er zijn meer spelers dan alleen Alanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[afbeelding]
De deugniet, had samen met Vitti en Sturridge mijn spitsenkoppel (+wissel) in seizoen3 zullen vormen, z'n stats waren echt super op z'n 16e/17e, maar kon 'm (nog) niet halen (Brazo's pas vanaf 18 jaar) en dan stopt 'ie er mee.. Anyways, ik heb wel een aantal alternatieven, dus niet getreurd..
Als je Vitti gewoon laat spelen wordt ie steeds beterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kutspel!
Net op Foti geboden en 't bedrag aanvaard wat beide clubs willen hebben. Blijft 't knopje reageren in 't nieuwsvenster staan. Met andere woorden, ik krijg Foti met geen mogelijkheid gekocht op deze manier. Fijne bug
Ik heb Eddie Johnson, Vitti, Kluivert en Santamaria nog, maar ik ben bang dat alleen Johnson goed genoeg is om te presteren in mijn team. Kluivert is gewoon passé en Vitti en Santamaria zijn (nog) te licht vrees ik
Mag ik een screen van Bernardquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:31 schreef sjimz het volgende:
Ik heb 3 nederlanders binnen gehaald bij Swansea:
Derk Boerrigter (Gratis van Ajax)
John Nieuwenburg ( 95k van Helmond Sport)
Renee Paardekooper ( 45k van ook al Helmond)
Ook heb ik gratis Olivier Bernard van Newcastle weten te strikken!
Ben benieuwd hoe het ze vergaat.
Ik zal hem even maken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag ik een screen van Bernard... goed werk sjimz
Hij komt als targetman in m'n formatie. Anders moet ik alles helemaal om gaan gooienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je Vitti gewoon laat spelen wordt ie steeds beter![]()
Ben je 'n reünie van oud-voetballers aan 't samenstellen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef sjimz het volgende:
Didier Agathe ook binnen weten te krijgen
Het wordt een leuke selectie.
Als je met een club als Swansea speelt kan je niet de standaard talenten en toppers binnen krijgenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ben je 'n reünie van oud-voetballers aan 't samenstellen?
Goeie, nuttige speler sjimz...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal hem even maken.
Edit:
[afbeelding]
Ik weet niet wat z'n stats zijn, maar balaanname, afwerken & dribbelen moeten wel hoog zijn voor een targetman [toch?]..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij komt als targetman in m'n formatie. Anders moet ik alles helemaal om gaan gooienKan ie dat 'n beetje?
Hier staat het [manutd.nl]quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:59 schreef martjin het volgende:
Targetman is dacht ik springen, kracht, koppen, balaanname, zonder bal en afwerken, iets in die richting. Søren Larsen <3 Okaka na 4 jaar <3
Denk het niet, het bestuur beslist over de satellietclubsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef andre347 het volgende:
Kan het ook zo zijn dat als je een scout van bijv. de VS aanneemt dat je vraagt om satallietclubs dat je dan ook clubs uit de VS krijgt of is dat niet zo?
Speel je met de laatste patch of niet? Of is misschien je trainingsarbeid te intensief?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:09 schreef VinnieJones het volgende:
Nog tips om blessures te voorkomen ?![]()
Net begin van het seizoen, mn beide linkermiddenvelders en 2 spitsen geblesseerd..
Elke wedstrijd ligt er weer eentje eruit.. Meestal ook gelijk voor een maand ofzo![]()
Nee, maar dan wordt je scoutingsgebied uitgebreid en krijg je meer kennis van landen waar je hoge merchandising van kan krijgenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:25 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het niet, het bestuur beslist over de satellietclubs
Ik zit in seizoen drie en speel nog steeds met dezelfde tactiek. Per wedstrijd verschuif ik wat sliders en dat brengt me altijd wel tot een goed resultaat.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:37 schreef andre347 het volgende:
Fuck, ik haat het so dat je taktiek maar 1 seizoen werkt .. en dat je daarna een nieuwe moet verzinnen.. en dat lukt op dit moment niet egt!
De vele talentjes in je selectie zijn waarschijnlijk ook je probleem (lees: ervaring/vertrouwen/zekerheid)? Het lijkt mij dat je in de Nederlandse competitie met deze selectie ongeacht je tactiek wel kampioen moet kunnen worden? Ook Europees moet je ver kunnen komen? Welk seizoen zit je? Ik heb in een eerdere manager met Ajax 4 of 5 seizoenen gewoon standaard 4-4-2 (op lijn of met ruit op het middenveld) en/of 5-3-2/3-5-2 sweeper gespeeld (de standaard FM2007 tactieken).. Wel heb ik gedurende die manager voortdurend enkele spelers van 27+ in m'n selectie/opstelling gehad om de balans te behouden, is me altijd goed bevallenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:33 schreef andre347 het volgende:
Probeer maar us een goeie taktiek voor dit team te bedenken.. veel talentjes:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07036/selectie.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ja ik denk dat dat het probleem is.. ik zet Diop er wat vaker in nu,, maar speel nu met zelfde taktiek van vorig seizoen en ik speel gelijk 1-1 tegen Ado.. vorig seizoen won ik met deze taktiek van Real met 3-0quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De vele talentjes in je selectie zijn waarschijnlijk ook je probleem (lees: ervaring/vertrouwen/zekerheid)? Het lijkt mij dat je in de Nederlandse competitie met deze selectie ongeacht je tactiek wel kampioen moet kunnen worden? Ook Europees moet je ver kunnen komen? Welk seizoen zit je? Ik heb in een eerdere manager met Ajax 4 of 5 seizoenen gewoon standaard 4-4-2 (op lijn of met ruit op het middenveld) en/of 5-3-2/3-5-2 sweeper gespeeld (de standaard FM2007 tactieken).. Wel heb ik gedurende die manager voortdurend enkele spelers van 27+ in m'n selectie/opstelling gehad om de balans te behouden, is me altijd goed bevallen
Ah leuk, ik ben net begonnen met Mälmoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zo, na één seizoen alle scandinavische prijzen al binnen. (Titel, Beker en de Royal League (Scandivanische CL)
Ben dus Djurgarden, zal zo even wat ontdekte talentjes posten.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:00 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat het probleem is.. ik zet Diop er wat vaker in nu,, maar speel nu met zelfde taktiek van vorig seizoen en ik speel gelijk 1-1 tegen Ado.. vorig seizoen won ik met deze taktiek van Real met 3-0![]()
Ik zit nu in seizoen 2009-2010
Jazeker, maar deze game is wel iets tijdrovender dan de meeste games. Daarnaast is het verslavend en komt er geen einde aan. Je gaat er helemaal in op en voor je het weet... Nou vind ik het soms ook wel relaxt als je niks te doen hebt om ff in de fm wereld te zitten, alleen voor je t weet is je halve dag weer voorbij.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:23 schreef andre347 het volgende:
Dat is tog met alle games zo?
Ben een poging doen om af te studeren (schrijven scriptie + laatste vakken/tentamens) en werk daarnaast 16-20u per week. Daarnaast ook nog een sociaal leven, ik sport en musiceer. Het blijft een kwestie van je grenzen kennen en je tijd verstandig indelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:37 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Jazeker, maar deze game is wel iets tijdrovender dan de meeste games. Daarnaast is het verslavend en komt er geen einde aan. Je gaat er helemaal in op en voor je het weet... Nou vind ik het soms ook wel relaxt als je niks te doen hebt om ff in de fm wereld te zitten, alleen voor je t weet is je halve dag weer voorbij.Zijn julie allemaal werk/studieloos ofzo?
![]()
Je moet gewoon de juiste balans maken. Ik heb gewoon nog een baan, woon samen met mijn vriendin, doe nog aan sport en kom genoeg buiten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:37 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Jazeker, maar deze game is wel iets tijdrovender dan de meeste games. Daarnaast is het verslavend en komt er geen einde aan. Je gaat er helemaal in op en voor je het weet... Nou vind ik het soms ook wel relaxt als je niks te doen hebt om ff in de fm wereld te zitten, alleen voor je t weet is je halve dag weer voorbij.Zijn julie allemaal werk/studieloos ofzo?
![]()
Dat staat in de editor heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:18 schreef martjin het volgende:
Hoeveel jaar duurt het voordat een buitenlandse speler de Zweede nationaliteit krijgt? En waarom zijn bijvoorbeeld Finnen en Ijslanders geen buitenlanders in mijn team?
Ik vermoed EU-regels. Of, kleinschaliger, bepaalde regelingen binnen de Scandinavische landen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:18 schreef martjin het volgende:
En waarom zijn bijvoorbeeld Finnen en Ijslanders geen buitenlanders in mijn team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |