abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 februari 2007 @ 23:01:08 #151
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45992640
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef Fugie het volgende:
card voor ufc 68 is trouwens ook om op te kwijlen

couture, franklin, hughes (Y)
rich toffe gast!!

en Sobral is ook niet de minste hoor!!

Kan het kloppen dat de tegenstander van "Ace" Jason MacDonald wordt??
Die gast vind ik goed bezig!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45994945
Even een notitie bij 't Silva - Lutter gevecht..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45997409
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45998690
quote:
Op maandag 5 februari 2007 02:20 schreef Unstoppable het volgende:
SPOILER
, toen had ik het ook niet meer. Denk dat de UFC daar flink moeite mee heeft gehad.

Nog een mooi stuk met Cro-cop:
SPOILER
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:05:20 #155
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46001271
Mirco is een man van weinig woorden idd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_46001483

Geniaal
  maandag 5 februari 2007 @ 11:27:42 #157
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_46001872
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:13 schreef ImmovableMind het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Geniaal
Die laatste heb ik gemaakt
Dat is serieus mijn eerste photoshop creatie ooit. Ben ik dus wel even mee bezig geweest en achteraf had zijn hoofd wat kleiner gemoeten.

Ik ga nu nog wat leuke MMA photoshops maken
  maandag 5 februari 2007 @ 12:16:38 #158
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_46003133
Net gemaakt:
The Green Mile starring Rampage and CroCop

pi_46004751
haha, toevallig Renzo. Ik had ze gezien op onze tracker. Goed gemaakt, alle props !!!
Heb net een nieuwe post gemaakt in het photoshop topic op de tracker, check it out ^^
  maandag 5 februari 2007 @ 14:43:31 #160
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_46007295
Mijn nieuwste creatie:

maandag 5 februari 2007 @ 15:18:45 #161
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_46008392
Ik kon het niet laten

pi_46012545
Damn spoilers of niet...die lightweight match was te vet!!!!

Ik vergeef het Lutter, eigenlijk had ik hem wel willen zien winnen, 10 kilo in enkele dagen afvallen en dan net 1 kilo te kort komen... En die elleboogstoten ik weet het niet.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_46014102
Over die ellebogen, op Sherdog heb ik er ook een thread over geopent en hier is de uitleg van mij hoe de regels PRECIES zijn:

maandag 5 februari 2007 @ 18:13:15 #164
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_46014186
Ik denk dat de beweging van Silva bedoeld was van links naar rechts
het was niet bewust met de punt zoals ik het zag
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_46014780
Dat is 't nou juist, je mág met de punt raken. De regel is dat je niet van 12 tot 6 mag slaan met de punt van je elleboog, zoals in 't linker plaatje. ( Ten opzichte van de mat )
  maandag 5 februari 2007 @ 18:37:15 #166
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_46014903
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Jajong het volgende:
Dat is 't nou juist, je mág met de punt raken. De regel is dat je niet van 12 tot 6 mag slaan met de punt van je elleboog, zoals in 't linker plaatje. ( Ten opzichte van de mat )
dan zou ground 'n pound in de guard ook niet mogen ellebogen. Zal Tito Ortiz leuk vinden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_46023150
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:18 schreef roepdeman het volgende:
Damn spoilers of niet...die lightweight match was te vet!!!!

Ik vergeef het Lutter, eigenlijk had ik hem wel willen zien winnen, 10 kilo in enkele dagen afvallen en dan net 1 kilo te kort komen... En die elleboogstoten ik weet het niet.
Hoe kun je hem dat nu vergeven. Ik hoop dat ik die stumper nooit weer ergens zie vechten.
Lutter was die dude die de TUF show had gewonnen (allemaal afdankertjes waar de winnaar ervan een title shot kreeg?). Hij krijgt dus nog een kans. Wat doet die zak, hij is te zwaar. Wat geeft ie als reden? "Ik kon moeilijk genoeg motivatie vinden om weight te cutten."
Hij krijgt een freakin title shot in zijn schoot geworpen, komt ie aan met "ik was niet gemotiveerd genoeg".
Sorry hoor, maar van mij mag die optieften en pizza's gaan bezorgen.
pi_46026108
Kijk iedereen gooit het erop dat het niet respectvol is maar je moet hem nageven hij heeft freaking zn best gedaan en trouwens heeft hij een coach?
pi_46027187
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef roepdeman het volgende:
Kijk iedereen gooit het erop dat het niet respectvol is maar je moet hem nageven hij heeft freaking zn best gedaan en trouwens heeft hij een coach?
Zijn freakin best gedaan? Hij wist al tijden van tevoren dat hij dat weight moest halen, en heeft de UFC gewoon laten zitten. Als het teveel gevraagd is om aan de gewichtsregelementen te voldoen moet je een klasse hoger gaan vechten. Niet gemotiveerd genoeg om weight te cutten? Echt wat een knuppel die kerel.

"freaking zijn best gedaan" mijn reet, ondankbare hond is het.
pi_46029830
Hahaha ok we zullen het hier vast niet over eens worden maar goed ik zal proberen om mijn mening verder te onderbouwen. Die gozer krijgt een titleshot. Hij moet wel gewicht cutten maar tegelijkertijd wel competief genoeg blijven om enige uitdaging te vormen t.o.v. Silva. Dat is best moeilijk en gaat ook vrij lastig samen. Ik bedoel dit is niet iets wat je zwart-wit kunt zien we hebben het hier wel over topsport waarbij kilo's en ponden grote verschillen uitmaken.

Want zou jij liever hebben? dat hij wel op gewicht was maar dat hij niet capabel genoeg was om te vechten of dat je toch een mooie titelwaardig gevecht voorgeschoteld krijgt? (althans daar deed hij wel zn best voor)
pi_46029874
Het is toch niet alsof hij voor het eerst dat gewicht moet verliezen. Als hij 40 pond wil cutten om zo een voordeel te hebben op de dag van het gevecht moet je dat zelf weten. Moet je naderhand niet gaan janken als het niet lukt. Lutter hoort thuis in de 205-divisie, simpel.
pi_46031212
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef roepdeman het volgende:
Hij is zijn eigen coach, Rogan gaf aan dat daar zijn fout lag. Hij heeft iemand nodig die objectief naar zijn trainingen kan kijken en ze op dezelfde manier kan beoordelen.
pi_46037073
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 02:04 schreef roepdeman het volgende:
Hahaha ok we zullen het hier vast niet over eens worden maar goed ik zal proberen om mijn mening verder te onderbouwen. Die gozer krijgt een titleshot. Hij moet wel gewicht cutten maar tegelijkertijd wel competief genoeg blijven om enige uitdaging te vormen t.o.v. Silva. Dat is best moeilijk en gaat ook vrij lastig samen. Ik bedoel dit is niet iets wat je zwart-wit kunt zien we hebben het hier wel over topsport waarbij kilo's en ponden grote verschillen uitmaken.
HIj heeft er zelf voor gekozen om in die gewichtsklasse te vechten. Dus het is niet "hij moet gewicht cutten maar tegelijkertijd wel competief blijven" maar "Hij moet gewicht cutten." Hij weet dat als hij in die gewichtsklasse uit wil komen voor het gevecht erg veel gewicht moet verliezen. Kom dan niet aanzetten met "ik was niet gemotiveerd genoeg om te cutten" voor je title-match.
quote:
Want zou jij liever hebben? dat hij wel op gewicht was maar dat hij niet capabel genoeg was om te vechten of dat je toch een mooie titelwaardig gevecht voorgeschoteld krijgt? (althans daar deed hij wel zn best voor)
Kijk het zijn hier twee verschillende dingen:
- Hij vecht ver beneden zijn normale gewicht (waar hij normaal dagelijks mee rondloopt)
- Hij zegt dat ie niet gemotiveerd genoeg was om te cutten en daardoor de weight-ins mistte

Kan hij niet in deze gewichtsklasse vechten zonder erg veel kracht en uithoudingsvermogen te verliezen? Dan hoort hij een klasse hoger te vechten. Zijn fout.

"een mooie titelwaardig gevecht voorgeschoteld krijgt? (althans daar deed hij wel zn best voor)"

Kom op man, die man krijgt een titleshot en zei zelf dat ie te lui was om genoeg weight te cutten. Dat noem jij zijn best doen
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:03:28 #174
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_46039240
Joe Rogan zegt in het interview dat Crocop een zwakke kin heeft. Hoe komen mensen daar toch bij? Hij is alleen neergegaan toen Randleman hem mepte en toen was hij echt nei tko, dat kwam doro die ene hammerfist.

bb_koning.hyves.nl
pi_46039628
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:03 schreef BB_Koning het volgende:
Joe Rogan zegt in het interview dat Crocop een zwakke kin heeft. Hoe komen mensen daar toch bij? Hij is alleen neergegaan toen Randleman hem mepte en toen was hij echt nei tko, dat kwam doro die ene hammerfist.

Dat was toch die ene lucky punch van Randleman?

Dat was ook de enigste keer dat Cro-cop door KO heeft verloren, dus een weak chin/glass jaw zal wel meevallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')