richquote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef Fugie het volgende:
card voor ufc 68 is trouwens ook om op te kwijlen
couture, franklin, hughes (Y)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2007 02:20 schreef Unstoppable het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
, toen had ik het ook niet meer. Denk dat de UFC daar flink moeite mee heeft gehad.
Nog een mooi stuk met Cro-cop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Die laatste heb ik gemaaktquote:Op maandag 5 februari 2007 11:13 schreef ImmovableMind het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniaal![]()
dan zou ground 'n pound in de guard ook niet mogen ellebogen. Zal Tito Ortiz leuk vindenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Jajong het volgende:
Dat is 't nou juist, je mág met de punt raken. De regel is dat je niet van 12 tot 6 mag slaan met de punt van je elleboog, zoals in 't linker plaatje. ( Ten opzichte van de mat )
Hoe kun je hem dat nu vergeven. Ik hoop dat ik die stumper nooit weer ergens zie vechten.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:18 schreef roepdeman het volgende:
Damn spoilers of niet...die lightweight match was te vet!!!!
Ik vergeef het Lutter, eigenlijk had ik hem wel willen zien winnen, 10 kilo in enkele dagen afvallen en dan net 1 kilo te kort komen... En die elleboogstoten ik weet het niet.
Zijn freakin best gedaan? Hij wist al tijden van tevoren dat hij dat weight moest halen, en heeft de UFC gewoon laten zitten. Als het teveel gevraagd is om aan de gewichtsregelementen te voldoen moet je een klasse hoger gaan vechten. Niet gemotiveerd genoeg om weight te cutten? Echt wat een knuppel die kerel.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef roepdeman het volgende:
Kijk iedereen gooit het erop dat het niet respectvol is maar je moet hem nageven hij heeft freaking zn best gedaan en trouwens heeft hij een coach?
Hij is zijn eigen coach, Rogan gaf aan dat daar zijn fout lag. Hij heeft iemand nodig die objectief naar zijn trainingen kan kijken en ze op dezelfde manier kan beoordelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef roepdeman het volgende:
Kijk iedereen gooit het erop dat het niet respectvol is maar je moet hem nageven hij heeft freaking zn best gedaan en trouwens heeft hij een coach?
HIj heeft er zelf voor gekozen om in die gewichtsklasse te vechten. Dus het is niet "hij moet gewicht cutten maar tegelijkertijd wel competief blijven" maar "Hij moet gewicht cutten." Hij weet dat als hij in die gewichtsklasse uit wil komen voor het gevecht erg veel gewicht moet verliezen. Kom dan niet aanzetten met "ik was niet gemotiveerd genoeg om te cutten" voor je title-match.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:04 schreef roepdeman het volgende:
Hahaha ok we zullen het hier vast niet over eens worden maar goed ik zal proberen om mijn mening verder te onderbouwen. Die gozer krijgt een titleshot. Hij moet wel gewicht cutten maar tegelijkertijd wel competief genoeg blijven om enige uitdaging te vormen t.o.v. Silva. Dat is best moeilijk en gaat ook vrij lastig samen. Ik bedoel dit is niet iets wat je zwart-wit kunt zien we hebben het hier wel over topsport waarbij kilo's en ponden grote verschillen uitmaken.
Kijk het zijn hier twee verschillende dingen:quote:Want zou jij liever hebben? dat hij wel op gewicht was maar dat hij niet capabel genoeg was om te vechten of dat je toch een mooie titelwaardig gevecht voorgeschoteld krijgt? (althans daar deed hij wel zn best voor)
Dat was toch die ene lucky punch van Randleman?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:03 schreef BB_Koning het volgende:
Joe Rogan zegt in het interview dat Crocop een zwakke kin heeft. Hoe komen mensen daar toch bij? Hij is alleen neergegaan toen Randleman hem mepte en toen was hij echt nei tko, dat kwam doro die ene hammerfist.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |