Henderson was belachelijk goed voorbereid en ik denk dat Silva te snel weer de ring in wilde (zie Franklin bij UFC voor hetzelfde effect)quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:19 schreef Dacide het volgende:
trouwens,
hoe denken jullie op het moment over wanderlei silva?
begin van het/een einde? Of eerder gewoon een onoverkomelijk moment (dit wil zeggen: je kan niet eeuwig de beste zijn).
was henderson gewoon de betere? ad wanderlei zijn dag niet? begint hij lichamelijk achteruit te gaan? of heeft henderson gewoon nog harder getraind dan silva en de titel met alle respect gewonnen?
wat denken jullie?
Silva was ziek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:19 schreef Dacide het volgende:
trouwens,
hoe denken jullie op het moment over wanderlei silva?
begin van het/een einde? Of eerder gewoon een onoverkomelijk moment (dit wil zeggen: je kan niet eeuwig de beste zijn).
was henderson gewoon de betere? ad wanderlei zijn dag niet? begint hij lichamelijk achteruit te gaan? of heeft henderson gewoon nog harder getraind dan silva en de titel met alle respect gewonnen?
wat denken jullie?
slecht excuus voor het verliezen van de wedstrijdquote:
Het is in mijn ogen de reden voor zijn erg matige prestatie. Henderson was ook super, maar Silva was niet zoals hij anders vocht. En imo is het ook niet zo dat hij nu opeens niet meer kan. So hij heeft twee keer verloren, tegen de HW #2 en nu van Henderson. Ik verwacht dat hij gewoon weer met de top mee kan binnenkort. Maar ik hoop wel Shogun eerst voor de titel te zien tegen Hendersonquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
slecht excuus voor het verliezen van de wedstrijd
ah zo, dan komen we op ongeveer hetzelfde uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:32 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen de reden voor zijn erg matige prestatie. Henderson was ook super, maar Silva was niet zoals hij anders vocht. En imo is het ook niet zo dat hij nu opeens niet meer kan. So hij heeft twee keer verloren, tegen de HW #2 en nu van Henderson. Ik verwacht dat hij gewoon weer met de top mee kan binnenkort. Maar ik hoop wel Shogun eerst voor de titel te zien tegen Henderson
Het spijt me, maar Overeem is gewoon niet zo goed als Shogun (die ik als de beste 205er van dit moment beschouw.) Overeem is een dijk van een knokker maar niet van het nivo van Shogun dus om zo'n pot te kunnen winnen moet 'ie risico's nemen. Als 'ie 't tactisch zou spelen zal hij altijd verliezen, daar is Shogun gewoon te constant voor. Ik vind het echt ontzettend cool van Overeem dat 'ie die risico's ook neemt en er echt voor gaat en vind dat ie echt een fantastische pot geknokt heeft, zelfs al is hij KO gegaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:47 schreef RenzoBrad het volgende:
Desalniettemin was ik zeer teleurgesteld dat het gevecht zo afliep. Ging helaas zoals zovaak bij Alistair, hij domineert de eerste paar minuten en weet daarna weer een manier te vinden om het helaas te verprutsen![]()
Het is bij Overeem eigenlijk zo dat hij geweldig vecht, totdat hij verliest. Meestal raakt hij vermoeid en gaat fouten maken. Maar deze keer vond ik het toch wel wat anders. Hij beschermde zijn hoofd helemaal niet! Zijn handen lagen maar naast zijn lichaam, terwijl Shogun duidelijk op het punt stond om weer vol in zijn guard te springen en wat klappen uit te delen. Dus dat vond ik gewoon zijn eigen fout, dat hij hij veel beter kunnen doen. En was natuurlijk de punch van Shogun perfect geplaatst/getimed/uitgevoerd etc etcquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:49 schreef Katsujinken het volgende:
[..]
Het spijt me, maar Overeem is gewoon niet zo goed als Shogun (die ik als de beste 205er van dit moment beschouw.) Overeem is een dijk van een knokker maar niet van het nivo van Shogun dus om zo'n pot te kunnen winnen moet 'ie risico's nemen. Als 'ie 't tactisch zou spelen zal hij altijd verliezen, daar is Shogun gewoon te constant voor. Ik vind het echt ontzettend cool van Overeem dat 'ie die risico's ook neemt en er echt voor gaat en vind dat ie echt een fantastische pot geknokt heeft, zelfs al is hij KO gegaan.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef Unstoppable het volgende:
En misschien het eens proberen op HW, hij is een enorme MW. Misschien dat zijn conditie daar ook op vooruit gaat als hij niet zoveel hoeft te cutten. En ik zou het ook helemaal niet erg vinden als die HW gevechten in het octagon plaats zouden vinden. Ik denk dat er daar voor hem wel ruimte is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dan hang ik achterquote:Op zondag 18 maart 2007 23:48 schreef seto het volgende:
Dat is toch al langer bekend?
Ik ben voor Jackson iig.
geen idee of het waar is. i hoop zelf van niet.quote:Report: Fertitta Brothers Purchase PRIDE Fighting Championships for $65 Million
Posted by UFC Junkie on March 19, 2007 at 2:59 pm ET
Slow down. Take a deep breath. And promise me you won’t go overboard or take this as gospel.
I’m serious now.
Remember: this isn’t a report from UFCjunkie.com, and doubters shouldn’t direct their anger and criticism toward us. We’re just delivering the message.
According to today’s episode of Sherdog’s The Savage Dog Show/BeatDown, UFC majority owners Lorenzo and Frank Fertitta have purchased the Japenese-based PRIDE Fighting Championships for a startling-low price of $65 million. (You can find a heated discussion on the Sherdog Forums.)
The show is relying an anonymous source that is said to be “very reliable,” and an official announcement is expected to come on Wednesday.
PRIDE, the UFC’s biggest competitor and perhaps the world’s most recognizable MMA organization, has reportedly suffered a variety of hardships during the past year. Rumors of its potential sale have circulated constantly in the past couple months, with current PRIDE USA Vice President Ed Fishman and the Zuffa LLC-owned UFC emerging as the two most-likely suitors.
The fact that the Fertittas, not Zuffa, are the rumored buyers is surprising at first take. Surely there’s more to the story, but we’ll have to wait.
PRIDE has publicly stated — numerous times — that the organization wasn’t for sale despite the reports saying otherwise. Today’s rumors would obviously hint otherwise.
So what would this mean for the UFC?
It’s hard to say without knowing the particulars. But of most importance would be the UFC’s access to PRIDE’s thoroughly impressive list of international fighters. The purchase could open the door for cross-promotion superfights that could destroy previous records for gates, attendance and pay-per-view revenue.
In any manner, I’ll have more news as it becomes available. For now, sit tight and try not to let the specualation get too far out of hand.
Source: UFCJunkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |