Edit: Of hij heeft maar één vriend, wat ik me ook kan voorstellen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Satanael heeft 3 maanden bij zijn vriend gewoond.
Is dat een foutje? Hij zei: "Bij MIJN vriend" niet EEN vriend.
Dat moet carlos ook doorhebben. Al die moeite voor niets.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vreet weer chips. Nog even en ze is weer op haar oude gewicht. Weer een doelstelling mislukt
Wijntjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zei Sylvia nou???
"Biertje biertje biertje..... of lijntje..."
Can't wait!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vreet weer chips. Nog even en ze is weer op haar oude gewicht. Weer een doelstelling mislukt
Ja dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Satanaeal zegt tegen Nattetasje dat ze beter kan gaan en meteen weer streamlock...
laat je weer een glas uit je klauwen vallen ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoor glasgerinkel!!!!
Weekendborrel van DGK-REDAKTIE????quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:29 schreef Black_king het volgende:
Een streamlock ????? waarom in godesnaam.....
Ze zijn wilgo dronken aan het voerenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weekendborrel van DGK-REDAKTIE????
Ze zijn nu zelf ff aan het zuipen, want ik hoorde ook een paar glazen de vernieling in gaan.
Helaas mijn zoontje is nog niet uit school.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:31 schreef HiDiHo het volgende:
liplezers gevraagd !!
Ik zou het juist betalen om van haar af te zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:33 schreef crohntje het volgende:
Toch vraag ik me 1 ding af; Wilgo wil Natasia terug en dat kost m dus 10.000 ???![]()
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:30 schreef Missy_1974 het volgende:
misschien is het wel weer een poging om huub in diskrediet te brengen. ? want hij heeft tenslotte nee gestemd (wat zijn goed recht is)
Maar als iedereen logisch nadenkt dan laten ze natas gaan, zien ze nou echt niet hoe egoistisch ze is, alleen ik ik ik, en de kinderen kunnen in de stront zakken.
ze zouden weer eens iemand in dat huis moeten stoppen die de waarheid verteld en de bewoners eens verteld hoe men werkelijk over haar denkt, en vooral natas
ja onbegrijpelijk eigenlijk..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:33 schreef crohntje het volgende:
Toch vraag ik me 1 ding af; Wilgo wil Natasia terug en dat kost m dus 10.000 ???![]()
Nathanael zei JA, ik zag het echt!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:31 schreef HiDiHo het volgende:
liplezers gevraagd !!
Ja.... kan ik me helemaal NIETS bij voorstellen. Dat je daar 10.000 voor overhebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:33 schreef crohntje het volgende:
Deed ie dit ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:34 schreef crohntje het volgende:
[..]
Nathanael zei JA, ik zag het echt!![]()
Ik denk dat hij vanuit huis als curator van geesteszieke mensen werkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:35 schreef crohntje het volgende:
Waar werkt Wilgo eigenlijk?
Er moeten toch ook blinde dove Fokkers zijn!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:31 schreef HiDiHo het volgende:
liplezers gevraagd !!
2898 gasten aanwezigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
Er moeten toch ook blinde Fokkers zijn!
Ach ze maken die bijstandstrekkers gewoon een paar honderd euro over en klaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:38 schreef happyme28 het volgende:
Ze denkt echt dat dat hele programma om haar draait. Ze denkt dat Stijn nu in Almere zit bij Wilgo. Ik denk dat ze gewoon niets doen en afwachten wat ze zelf gaat doen... niets dus.
Ik had het al veranderd. Ik vond het ook een beetje raar klinken... maar het valt niet direct op, he?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2898 gasten aanwezig
lijkt me wel![]()
met praat software, lijkt me grappig
Maar ik zocht dove fokkers!
Ze zei dat juist gevaarlijk is dat ze NIET boos is. Maar de redenatie sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:40 schreef crohntje het volgende:
Het is gevaarlijk dat ze boos op Syl en Huub is, zegt ze zelf. Ze is écht gek!
Brothers onder elkaar moet je wel geloven he ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:49 schreef Black_king het volgende:
Ah, de woorden van Carlos zijn wel ingedaald bij Natasia....
Ik ga dat niet meer redden tegenwoordig, tenminste niet onder werktijd. De COS gaat de laatste week ineens zo enorm hard.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:38 schreef Leandra het volgende:
Zo, weer helemaal bijgelezen.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brothers onder elkaar moet je wel geloven he ?
Roy.. Dat pijnloze mag er wat mij betreft wel tussenuit. Ik snap wat je wilt zeggen... Het is al SM door er alleen naar te kijken.. laat staan luisteren... maar pijnloos...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:53 schreef Roy_vdm het volgende:
Kijken naar Natasia in actie is een pijnloze vorm van sado-masochisme.
Waarom is ie suspended ??quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hwnngmw zit weer naar de blogs te speuren
"Kijk Bart, ik heb de copy (van mijn weblog) getopt"
Even later:
Krijg nou wat, er is ook een goudenbrain?
Natas:
Ik ben blij dat ik daar niet aan begonnen ben...
http://goudennatasia.web-log.nl
quote:
Fake Nathanael is weer online omdat ik alles compleet herschreven heb.quote:Omdat je weblog in zijn geheel auteursrechtelijk beschermd was en de
rechhtmatige eigenaar voor het gebruik ervan je geen toestemming heeft
gegeven, zijn we verplicht geweest je weblog te sluiten.
We vertrouwen erop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Vriendelijke groet,
Jurgen
Weblog Support
Dan zullen ze die zo weer blocken vrees ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[..]
Fake Nathanael is weer online omdat ik alles compleet herschreven heb.
En ze hoopt op kleding, nagels..... en noem maar op.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:07 schreef bosb het volgende:
nataas blijft, dan kan ze morgen naar de kapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |