Dat zouden ze ook met e-mail moeten doen. Ik noemde zojuist iemand 2 maal een lul per email...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Troost je, ik ben in het echt ook minder scherp dan op Fok. Je kan dan niks overdenken, deleten en corrigeren en dat scheelt een hoop.
Gelukkig, want als ik iéts niet ben dan is het engquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:26 schreef sigme het volgende:
Ik kijk ernaar uit, maar maak er weinig voorstelling van. Ik heb tweemaal eerder een groepje mensen van internet ontmoet, daarin is mij niets tegengevallen. Ik geloof ook niet dat me dat zou gebeuren. Hooguit kan er iemand éng zijn, maar dat zou ik niet omschrijven als 'tegenvallend'.
Hmm..zo'n kenner van de vaderlandse poëzie ben ik ook weer niet. Hij zit er dicht tegenaan lijkt me. Maar wat een vreemde vraag van iemand die liever niet in hokjes denkt. Zo vraag ik jou toch ook niet of je jezelf, at the end of the day, al libertariër noemt? Ik zou niet durvenquote:Zo mooi, zo mooi. Ik zou eens een bundeltje moeten kopen.
Valt hij onder dada?
Ik weet het , ik weet het, ik weet het,........Dat zie je heel vaak.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
Goedverdienend?
Ik verdien heel veel maar krijg heel weinig..
2 x maar....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat zouden ze ook met e-mail moeten doen. Ik noemde zojuist iemand 2 maal een lul per email...
Dank je.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:37 schreef sigme het volgende:
EchtGaaf, het wordt echt niet per se een zuip- en lawaaifestijn. Er zijn er meer die daar niet zo goed mee uit de voeten kunnen. En in cafe België kan je zonder enig probleem of zonder dat het raar lijkt ook voor koffie & thee terecht. Het is overdag een rustig cafe, met leestafel en een kast met spelletjes.
Ik verdien ook heel veel, maar krijg weinig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet het , ik weet het, ik weet het,........Dat zie je heel vaak.....![]()
Misschien moeten we maar eens een lotgenoten vereniging oprichten met slachtofferhulp...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik verdien ook heel veel, maar krijg weinig.![]()
Was je eng dan viel je me niet tegen, dan verbaasde je me hogelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:35 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Gelukkig, want als ik iéts niet ben dan is het eng
quote:[..]
Hmm..zo'n kenner van de vaderlandse poëzie ben ik ook weer niet. Hij zit er dicht tegenaan lijkt me. Maar wat een vreemde vraag van iemand die liever niet in hokjes denkt. Zo vraag ik jou toch ook niet of je jezelf, at the end of the day, al libertariër noemt? Ik zou niet durven
Inderdaad, de eneige keer dat ik op een meet was, was het eerst een uur ongemakkelijk grapjes maken. En het bleef de hele tijd aardig gemoedelijk. Als was dat debat zeer vermakelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:37 schreef sigme het volgende:
EchtGaaf, het wordt echt niet per se een zuip- en lawaaifestijn. Er zijn er meer die daar niet zo goed mee uit de voeten kunnen. En in cafe België kan je zonder enig probleem of zonder dat het raar lijkt ook voor koffie & thee terecht. Het is overdag een rustig cafe, met leestafel en een kast met spelletjes.
En vodka erg communistisch, weet ik, daarom drink ik het juist. Noem het libertarische humorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:32 schreef EchtGaaf het volgende:
![]()
. Tomaten(sap) is trouwens wel erg SP/communitisch...
Veel staatsbemoeienis...
![]()
Agressief vind ik je zeker niet. Wel naief, hoop niet dat ik je daarmee beledig, tenslotte is dat strafbaarquote:Maar ja, het heeft die meeting iets dubbel....Mensen hebben een beeld van je....ik ben ook als de dood voor discrepanties, moet ik je eerlijk zeggen. Maar ja, anderen vinden mij hier misschien agressief, terwij ik in het echt dat weer niet ben. Raar, heel raar eigenlijk........Aan de de ene kant heel graag naar die meet, maar ook weer niet, maar , maar....Zwiets...
"Hard voor weinig maar nooit chagerijnig" zei mijn voorbeeld altijd...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet het , ik weet het, ik weet het,........Dat zie je heel vaak.....![]()
Alleen als er lekkere wijven komenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
2 x maar....![]()
Maar jij komt niet of zo?![]()
Bestuur; das ook gezeik van veel werk& geaeur en weinig verdienen. Ik word gewoon fraudeur. Je pakt zo een ton voor 8 maanden cel. Zo`n moderne cel met playstation enzo, das heul niet slecht dan ¤100.000/8 maanden(- 1/3e korting voor goed gedrag).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Misschien moeten we maar eens een lotgenoten vereniging oprichten met slachtofferhulp...![]()
![]()
Met Rock, Napalm en Echtgaaf in het bestuur...![]()
Dus er wordt ook gedebateerd...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Inderdaad, de eneige keer dat ik op een meet was, was het eerst een uur ongemakkelijk grapjes maken. En het bleef de hele tijd aardig gemoedelijk. Als was dat debat zeer vermakelijk.
Nachts lig ik op een oor..quote:Pas midden in de nacht ging het los, maar toen waren er nog maar 3 of 4 over.
Ik denk, of ik stel voor, dat er redelijk bijtijds verzameld wordt. Volgens mij was de vorige keer 1 of 2 uur afgesproken. Als er pas 's avonds verzameld wordt, wordt het automatisch in drukke, lawaaiïge gelegenheden. Mij lijkt dat niet erg leuk voor een kennismaking. Nadat we 's middags wat aan elkaar hebben kunnen wennen kan ik alsnog innig gearmd met Floripas het nachtleven onveilig gaan makenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ik zal er nog eens over nadenken. Maar ja, die verjaardagen zit ik ook mee....is er trouwens een tijd bekend? 's-middag of avond's?
Ik ben geen lekker wijf, en dat komen is ook discutabelquote:
Er was toen een debat tussen de jeugd afdelingen van verschillende pol. partijen. mede georganiseerd door Sizzler.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus er wordt ook gedebateerd...Komt Marcel van Dam
![]()
Of zal ik dan voor Marcel van Dam spelen![]()
[..]
Nachts lig ik op een oor..![]()
Dat bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben geen lekker wijf, en dat komen is ook discutabel. Maar ik zal er zijn.
Ja, leuk,ja....Goed voor je relativeringsvermogen. Niet dat jij zonder zit hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:45 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Weet ik, daarom drink ik het juist. Noem het libertarische humor
Nee, hoor. Ik houd van mensen die eerlijk zeggen waar het op staat.quote:Agressief vind ik je zeker niet. Wel naief, hoop niet dat ik je daarmee beledig, tenslotte is dat strafbaar
Das mooi. Hetzelfde heb ik ook bij sommige mensen. Je wilt toch eigenlijk graag willen kijken achter de facade van het internet....Kijken of het echte mensen zijn....quote:Maar persoonlijk zou ik je komst op prijs stellen, weet niet eens goed waarom.
Das waar.....Maar je wilt niet weten hoe groot loyaliteit drukt.....quote:Mensen zijn volgend jaar ook weer jarig hoor.
wie heeft het over kijken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het idee dat ik naar een meet zou moeten gaan om naar vrouwen te kijken.....
Dat bedoel ik....quote:
Tsja, om een doosje te regelen zal de POLmeet wel geen geschikt vlees leveren. Maar wie weet wat je toevallig in Utrecht tegen het lijf loopt. Er zijn dan ook niet-Polfokkertjes in Utrecht hoor.quote:
MEET = Bierquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik....
Hilarisch gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
Ja, idd. Zoiets, ja.......En ook deze: "niet klagen maar dragen".....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
"Hard voor weinig maar nooit chagerijnig" zei mijn voorbeeld altijd...
ik zou zeggen neem het risico van de onzekerheid........Volgens mij komen sowieso twee vrouwen.....Maar je kan beter homo worden, Napalm....Ik denk namelijk dat er meer mannen komen, maar of ze lekker zijn dat weet ik niet...quote:Alleen als er lekkere wijven komen
quote:Bestuur; das ook gezeik van veel werk& geaeur en weinig verdienen. Ik word gewoon fraudeur. Je pakt zo een ton voor 8 maanden cel. Zo`n moderne cel met playstation enzo, das heul niet slecht dan ¤100.000/8 maanden(- 1/3e korting voor goed gedrag).
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, om een doosje te regelen zal de POLmeet wel geen geschikt vlees leveren. Maar wie weet wat je toevallig in Utrecht tegen het lijf loopt. Er zijn dan ook niet-Polfokkertjes in Utrecht hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |