Je zou van tevoren de route op een kaart kunnen uitstippelen? Je weet wel, zoals ze voor de GPS-tijd ook deden?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:45 schreef -Belle- het volgende:
Bedankt voor de tips wederom. Heeft iemand ervaring met het rijden in en om NY? We hebben aan het eind van ons bezoek aan NY een auto gehuurd waarmee we naar Buffalo af willen reizen om daar de Niagara Falls te gaan bezoeken. Is het makkelijk om zo'n grote stad uit te komen zonder GPS systeem?
(Helaas konden we dat niet meer krijgen)
Cool zeg. Heel erg veel plezier.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:38 schreef Adelante het volgende:
goed topic...
heb zojuist geboekt voor midweekje NYC, 450 euro voor vlucht incl taxes en vier nachten in het POD hotel (75 euro p/nacht)... des te meer geld over om daar uit te geven. ben erg benieuwd, nog nooit in VS geweest, dus zal wel culture shock worden
[afbeelding]
over een maandje
nope alleen de vlucht, hotel komt er dus nog bij, totaal dus voor 750 euro daar met slaapplaats.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef Jaguarized het volgende:
450 euro vlucht, tax en hotel?
Gisteren ook Hard Rock Cafe gedaan.. Prijzig, en die legendary burger viel me eigenlijk wel tegen.. Goed, het was een flinke burger, maar de smaak was niet sensationeel ofzo..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:05 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Ik vond hard rock vafe te duur en niet te vreten
Aan het eind van de rondleiding krijg je een megahippe sleutelhanger.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:59 schreef NegaSado het volgende:
Hahaha, dan heb je meer mazzel dan wij hebben!
Hopen dat wij ook nog naar het Yankee Stadium kunnen, want vorig jaar en het jaar daarvoor was er geen tijd. Met 10 dagen heb je ruim de tijd, vooral als je alle écht touristische dingen al gedaan hebt.
die burger vond ik wel extreem lekkerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:23 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Gisteren ook Hard Rock Cafe gedaan.. Prijzig, en die legendary burger viel me eigenlijk wel tegen.. Goed, het was een flinke burger, maar de smaak was niet sensationeel ofzo..
En het is hier koud! Niet normaal.. Beetje jammer.. Zit nu met 3 tshirts onder een vest te zweten achter de PC
Don't leave us in the darkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef kepler het volgende:
[..]
die burger vond ik wel extreem lekker
en de ober was ons zo aardig om tips te geven voor een aantal andere restaurants(alles voor de extra tip
)
waar heb je de vlucht geboekt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:38 schreef Adelante het volgende:
goed topic...
heb zojuist geboekt voor midweekje NYC, 450 euro voor vlucht incl taxes en vier nachten in het POD hotel (75 euro p/nacht)... des te meer geld over om daar uit te geven. ben erg benieuwd, nog nooit in VS geweest, dus zal wel culture shock worden
[afbeelding]
over een maandje
delta airlines vanaf schipholquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:32 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
waar heb je de vlucht geboekt?
LTU vanaf Dusseldorf?
KLM vanaf amsterdam is rond de 520,-
Ik ga begin Juni weer voor 5 dagen.
was op een servetje geschreven en die ben ik die avond nog kwijt geraaktquote:
Ja kan wel, meestal chargen ze je kaart pas als je weggaat...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:36 schreef Version1 het volgende:
Ze zei dat we met deze creditcard nu konden reserveren en met de nieuwe creditcard, die we in Juni weer kunnen aanvragen, bij het hotel konden betalen. Wij hebben geen eerdere ervaring met creditcards, maar kan dit wel? Aangezien je betaalt met een creditcard die een andere vervaldatum heeft dan waarmee je hebt gereserveerd?
De metro naar Union Square nemen, uitgang Broadway/E17th St.nemen en vervolgens Broadway uitlopen. Dan kom je wel leuke shops tegen. Ook een filiaal van Dean & Deluca. Als je die helemaal hebt uitgelopen kom je in Canal Street en dan zit je meteen in China Town.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
of jullie moeten nog mustsees weten?
We komen rond 1 uur aan op JFK dus we zijn als het goed is rond 3 uur 's middags bij het hotel. Dus waarschijnlijk zal dat geen probleem worden. Bedankt voor je antwoord!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja kan wel, meestal chargen ze je kaart pas als je weggaat...
maar let wel op dat je niet te laat aankomt in het hotel: dan proberen ze je card te chargen voor 1 nacht en dat lukt dus niet, want kaart werkt niet meer....
Zo had een of andere pakihoer mijn kamer in San Francisco weggegeven![]()
Is leuk kan ik je vertellen; 's avonds nog op zoek moeten naar een ander hotel.
OMFG, dat is wel heel triest zeg... Maar ik neem aan dat dat voor elke mp3 speler geld en niet alleen voor ipods.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:23 schreef MikelenniuM het volgende:
ff opletten als je in NY loopt:
100 $ boete voor lopen met ipod New York
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |