abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:32:23 #251
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_46483306
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 03:06 schreef NiTiN het volgende:
op het moment is het vooral koud en ijzig in Central Park.

's nachts zou ik er iig niet ingaan nee... vanmiddag nog wel even gezeten
Jij lucky bastard! Zat ik nu maar in NYC
Hoe ziet het er nu uit daar, nog veel sneeuw?

Ik hoop eind maart te gaan, dan mag het wel weer wat warmer zijn
pi_46483477
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef kepler het volgende:

[..]

prima te doen joh

ons hotel lag op 88 ergens, was nog redelijk veilig. Je moet alleen niet Central Park inlopen, daar zitten allemaal gevaarlijke mensen kwamen we achter
vertel
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:39:42 #253
34586 kepler
No bounce, no play
pi_46490000
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

vertel
we hebben niks meegemaakt verder

Maar we besloten om 's avonds een stukje te gaan lopen, en op een gegeven moment kwamen we bij CP uit. We wilden daar opzich wel even in gaan, maar toen zagen we een groepje met 10 grote negers die er erg gevaarlijk uitzagen Toen maar besloten weer terug te gaan naar het 'hotel'

Het enige criminele wat ik heb meegemaakt was dat een vrouw voor mn neus beroofd werd van haar handtasje in een metro-station. Binnen 30 seconden waren er twee agenten Was mjjn eerste ervaring met New Yorkse Metro
The line is a dot to you!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:35:17 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_46494088
Hoe lang van tevoren moet je inchecken op een vlucht naar de USA dit vanwege verscherpte veiligheidcontroles. Van m'n reisagent vernam ik een uur, maar op Schiphol.nl staat voor intercontinentale vluchten DRIE uur

Delta vliegt volgens mij altijd om 11 uur am. dus dan zou ik al om 8 uur op Schiphol moeten zijn. Dan wordt het wel een hotelletje op zondagavond
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_46494524
Normaliter is het voor vluchten naar de VS 3 uur maar met 2 uur is het ook wel te doen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:07:00 #256
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_46495232
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
Normaliter is het voor vluchten naar de VS 3 uur maar met 2 uur is het ook wel te doen.
Ik vloog ook met delta in december.. De vlucht van 11.00. Ik was om 8.00 uur aanwezig. Het was vrij druk, als ik een uur later was aangekomen op schiphol dan had ik m'n vlucht denk ik net (of net niet) kunnen halen..
Dus zorg ervoor dat je er 3 uur vantevoren bent, je wil het risico dat je je vlucht mist vast niet lopen.
pi_46495453
Is het zo druk bij Delta dan? Bij mij duurde het 5 minuten, er stond geen rij bij de incheck en ook niet bij de douane. Maar ik vloog dan ook niet met Delta.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:15:05 #258
3185 Adelante
To let it go now
pi_46495520
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:13 schreef Jaguarized het volgende:
Is het zo druk bij Delta dan? Bij mij duurde het 5 minuten, er stond geen rij bij de incheck en ook niet bij de douane. Maar ik vloog dan ook niet met Delta.
nee, maar als ze oude stewardessen hebben, zullen de grondmedewerksters ook nog wel niet met computers werken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_46497072
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:13 schreef Jaguarized het volgende:
Marechaussee
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_46497679
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

nee, maar als ze oude stewardessen hebben, zullen de grondmedewerksters ook nog wel niet met computers werken
De oude stewardessen waren een van de redenen waarom ik niet voor Delta had gekozen. En het standaardeten.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:38:55 #261
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_46508904
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

De oude stewardessen waren een van de redenen waarom ik niet voor Delta had gekozen. En het standaardeten.
Ik vond het eten anders heel goed te bikken.. Kipfilet in een sausje, pizza slize, haagen dazs ijs, een brownie en elk uur kwamen ze langs met frisdrank etc.

Het enige kutte vond ik het gebrek aan een entertainmentsysteem.. Ja, er hingen wel beeldschermen om de 20 meter van 5 inch en in het midden een groot scherm, waar je geen kut aan hebt omdat er 100 mensen met hun kop voorzitten.. (en dan ben ik nog 1.92..)

Weet iemand of Continental wat luxer is?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:41:46 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_46509048
ach, ik neem m'n macbook mee. kijk dus m'n eigen film wel.

ben alleen benieuwd of je een beetje beenruimte hebt bij delta
pi_46515764
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Het eten in BusinessElite was anders erg goed te doen

En de drank ook trouwens.

En de stewardessen, ach. Ze zijn wel oud, maar wel aardig. Even een gesprekje gehad met een en die raadde me een boek aan, wat me nog interessant lijkt ook.

Delta was dus oke.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_46524936
Katseviool gaat ook weer terug naar NYC

Wordt nu de derde keer, ooit als 18-jarige maar gewoon daar naar toe gegaan, oa naar aanleiding van deze topic reeks en nu 4 jaar later ben ik nog steeds verliefd op deze geweldige stad!

ga nu van 28-12'07 tot 03-01'08, nieuw jaar vieren op Time Square

Vliegen met KLM (Airbus 330) voor ¤395 incl. belastingen en toeslagen

Heb er weer zin in!

[ Bericht 9% gewijzigd door Katseviool op 21-02-2007 16:25:33 ]
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_46525154
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:57 schreef Katseviool het volgende:

Wordt nu de derde keer, ooit als 18-jarige maar gewoon daar naar toe gegaan, oa naar aanleiding van deze topic reeks en nu 4 jaar later ben ik nog steeds verliefd op deze geweldige stad!

ga nu van 28-12'07 tot 04-01'08, nieuw jaar vieren op Time Square

Heb er weer zin in!
Lekker op tijd geboekt
pi_46525294
quote:

Heb er weer zin in!
Jezus wat goedkoop!
pi_46526029
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Lekker op tijd geboekt
Ja ga met een stel vrienden, liepen al een tijdje met het idee rond, dus op een gegeven moment hebben we maar gewoon besloten te boeken.. nu moeten we wel gaan

Verder biedt het ook wat spreiding wat betreft de kosten
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_46527218
Over 2 dagen ben ik in New York! Ik ben er maar 3 dagen, wat moet ik ABSOLUUT zien/doen?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_46527543
quote:

Heb er weer zin in!
Zo dat is zeker goedkoop, waar heb je geboekt? En waar verblijven jullie?
pi_46527755
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef SaskiaR het volgende:
Over 2 dagen ben ik in New York! Ik ben er maar 3 dagen, wat moet ik ABSOLUUT zien/doen?
Dat staat in de OP.
pi_46529416
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:23 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Zo dat is zeker goedkoop, waar heb je geboekt? En waar verblijven jullie?
Moet even kijken waar we verblijven.. vorige keren in YMCA VanderBilt en CentralPark Hostel geslapen, YMCA heeft een perfecte liging, maar kamer was erg klein. Bij CentralPark Hostel hadden we daarin tegen een erg mooie grote kamer, locatie is echter wel een eindje uptown.
Denk dat we nu gewoon weer een ander ho(s)tel opzoeken.. we hebben in ieder geval nog even de tijd

Maar heb ticket geboekt bij ATP.nl, gaf ook gewoon netjes de totaal prijs aan, dit in tegenstelling tot vliegtarieven.nl die daarna met allerlei onzin als security tax (¤350) aankomt terwijl in de stap ervoor nog wordt gezegd dat de prijs incl. alle tax is

ATP werkt ook gewoon met E-ticket, dus hoeven alleen maar paspoort te laten zien bij het inchecken.. overigens biedt het dus ook voordelen wat betreft prijs om gewoon een 10 maanden van te voren een boeking te doen
pi_46529509
350 euro security tax? Zal wel een foutje zijn...
pi_46529588
Zal denk wel kloppen, ¤350 was overigens voor de volledige vermelding wel op de totaal prjis van 3 tickets.
pi_46530284
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:07 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus wat goedkoop!
Voor die periode zeker wel. Ook wel goed om zo vroeg te boeken. Nu in het voorjaar kon je al voor 310 euro incl retour naar NYC. Het lijkt vreemdgenoeg ieder jaar goedkoper te worden.

In 2000 betaalde ik 600 euro, in 2002 400 en in 2003 350...
pi_46531448
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef Katseviool het volgende:
Zal denk wel kloppen, ¤350 was overigens voor de volledige vermelding wel op de totaal prjis van 3 tickets.
Oh kijk, dat maakt het anders...
pi_46548012
meeting?

Ben er tot begin juli
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_46552422
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:21 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Oh kijk, dat maakt het anders...
Nou als in eerste instantie de totale prijs wordt weergegeven als ¤305 p.p incl. tax + andere fares en dan bij de laatste pagina voor betaling opeens op ieder tickets ruim ¤100 security-tax wordt geschoven vind ik dit nogal misleidend.

Die ¤395 is trouwens nog steeds vrij duur vergeleken met Bangladesh Airways waar ik een 3 jaar geleden mee heb gevlogen, Daar was een retourtje 2 maanden voor vertrek in hoog seizoen (augustus) zo'n ¤320 incl. alles...
Moest je wel een standaard vertraging van een uur of langer behapen omdat de kist niet door de technische keuring heen kwam, terwijl die net aankwam vanuit Bangladesh , hete kip eten, veel thee drinken, bollywood films via een projector bekijken en bidden tot allah voor vertrek.. maar dat scheelde zeker toen een ¤200 p.p (student he )

Vorig jaar ook daar geboekt, maar toen werd m'n reis per dag verzet aangezien ze maar een 7 of 8 kisten hadden en om de dag er weer eentje door de autoriteiten aan de ketting werd gelegd en dus niet meer mocht vliegen
Gelijk een schadeclaim bij zowel airline als reisbureau neergelegd dit aangezien ik nu zoiezo als een 2 dagen later vertrok, wat denk je.. dag voor vertrek word ik weer gebeld, vlucht gecancelled alle vliegtuigen lagen grounded wegen technische problemen

Maar ondanks dat het reisbureau zei dat een schadeclaim ze niks deed en ik zowel bij hen als zowel Bangladesh Airways geen poot had om op te staan, kreeg ik mooi op voorwaarde dat ik alle claims zou intrekken de laatste stoelen op een vlucht van Lufthansa en United

Maar dit jaar ga ik toch maar voor wat meer zekerheid en comfort..
pi_46563648
Trouwens nog meer mensen/FOK! ers die nieuw jaar op TS hebben gevierd? Heb het zelf vorig jaar al gedaan, was overigens wel een flinke lijdensweg van 7 uur in de kou staan
pi_46565486
Ik heb afgelopen nieuw jaar op TS gestaan. En inderdaad je moet of erg warm aangekleed zijn of heel veel gezopen hebben zodat je weinig voelt Maar het is een hele ervaring, maar het was mij iets té massaal (ik vind massaal zoals met koninginnedag in amsterdam nog best goed te doen).
pi_46566282
Ja ik heb het ook gedaan, vanaf 18.30. Best fris. De regels voor de jaarwisseling op TS zijn alleen zwaar overdreven. Wij stonden een paar blokken achter het podium, alles was prima te zien.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 00:08:22 #281
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_46581255
Binnekort ga ik naar NYC, ik kan kiezen uit 2 vliegtuigmaatschappijen: Delta en Continental, zijn allebei even duur (goedkoop)
Wat is de betere keuze?
pi_46595912
Ligt oa hoe jij denk over leeftijd stewardessen (zie paar posts boven)

Maar hoe verschillen de vertrek/aankomst tijden, zou ik zelf meer waarde aanhechten..
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:32:25 #283
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_46597893
Nouja, die verschillen dus niet zo heel veel.. Delta vertrekt smorgens vroeg en Continental begin van de middag. Dat laatste vind ik wel iets relaxter..
Leeftijd van de stewardessen interesseerd me geen ruk.. Wel het entertainment, bij Delta is dat kut, bij Continental heb ik gelezen dat iedere stoel zn eigen beeldscherm heeft, dus dat is chill.

Aangezien ik vrij lang ben (1.92m) hecht ik wel veel waarde aan voldoende beenruimte, dus als iemand me zou kunnen vertellen bij welke maatschappij je het meeste beenruimte hebt..
pi_46599312
Heeft iemand enig idee of er een concertzaal is in New York waar concerten worden gegeven (Pop/ Rn'b/ Rap) ?
pi_46599661
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:32 schreef Slappe_hap het volgende:
Nouja, die verschillen dus niet zo heel veel.. Delta vertrekt smorgens vroeg en Continental begin van de middag. Dat laatste vind ik wel iets relaxter..
Leeftijd van de stewardessen interesseerd me geen ruk.. Wel het entertainment, bij Delta is dat kut, bij Continental heb ik gelezen dat iedere stoel zn eigen beeldscherm heeft, dus dat is chill.

Aangezien ik vrij lang ben (1.92m) hecht ik wel veel waarde aan voldoende beenruimte, dus als iemand me zou kunnen vertellen bij welke maatschappij je het meeste beenruimte hebt..
Neem je toch gewoon psp of notebook mee? Heb je geen entertainment nodig.
Snap al die ophef over vliegtuigmaatschappijen niet zo goed.
Geen vertraging + A naar B + geen gezeik aan me kop = goede vlucht.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:18:46 #286
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_46601098
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:21 schreef Lassekjus het volgende:

[..]

Neem je toch gewoon psp of notebook mee? Heb je geen entertainment nodig.
Snap al die ophef over vliegtuigmaatschappijen niet zo goed.
Geen vertraging + A naar B + geen gezeik aan me kop = goede vlucht.
Nouja, als ik 8 uur ergens moet zitten vind ik het wel mooi meegenomen om een beetje vermaakt te worden..
Daarnaast: Met mn laptop op schoot lijkt me maar verrot, als je dan wat te eten krijgt etc kan je dat ding gelijk weer opbergen blabla. Daarnaast zijn er voor de psp de laatste tijd geen goede games uitgekomen
pi_46602920
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand enig idee of er een concertzaal is in New York waar concerten worden gegeven (Pop/ Rn'b/ Rap) ?
Madison Square Garden
pi_46603242
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:30 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Madison Square Garden
Jul 13 - Jul 15 Dispatch: Zimbabwe

Geweldig
pi_46603323
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jul 13 - Jul 15 Dispatch: Zimbabwe

Geweldig
Probeer anders Radio City Music Hall, Nokia Theatre, Bowery Ballroom of Carnegie Hall.
pi_46603894
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:32 schreef Slappe_hap het volgende:

quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:37 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ben vorig jaar met Continental gevlogen
Echt slecht was het niet echt goed ook niet
Volgens mij waren we 20 minuten later vertrokken ofzo en toen we op Newark kwamen hebben we ook nog een tijd moeten wachten in het vliegtuig omdat er nauwlijks olie was ofzo

Toen ik terug kwam ook later vetrokken omdat er een hele reeks vliegtuigen aan het landen waren
Eenmaal vertrokken werkte dat hoere entertainment system niet bij bepaalde rijen
Dus ik kon geen film kijken ofzo
Zelf's 't licht deed het niet

En je moet betalen voor alcoholische drank
Beenruimte tja ik weet niet
Heb pas 2x gevlogen
Over het algemeen had ik wel plek genoeg (ben 1,81)
pi_46604578
Kan je bij KLM wel gratis zuipen?
pi_46606202
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan je bij KLM wel gratis zuipen?
Denk het wel
Aangezien veel mensen mij niet geloven dat je voor de alcohol moest betalen
pi_46608729
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:13 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Denk het wel
Aangezien veel mensen mij niet geloven dat je voor de alcohol moest betalen
Jij moest betalen voor alcohol bij KLM?
pi_46608957
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:34 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Jij moest betalen voor alcohol bij KLM?
Ik bedoelde Continental
pi_46609798
Bij Delta moet je ook betalen voor alchohol.
pi_46610012
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik bedoelde Continental
Ik dacht al. Best matig dat je bij Continental en Delta moet dokken voor alcohol.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 00:26:43 #297
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_46612563
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:09 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ik dacht al. Best matig dat je bij Continental en Delta moet dokken voor alcohol.
Vind je? Als ik voor 150 euro minder met delta/cont kan vliegen, dan wil ik die paar biertjes best zelf betalen..
pi_46618967
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:09 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Tsja, een biertje was 5 euro bij Delta.

Overigens vind ik het niet zo'n probleem aangezien ik toch nooit zin heb in alchohol in het vliegtuig.
pi_46619100
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:26 schreef Slappe_hap het volgende:

[..]

Vind je? Als ik voor 150 euro minder met delta/cont kan vliegen, dan wil ik die paar biertjes best zelf betalen..
Bij continental moest je 5 dollar betalen voor alcohol volgens mij

Op de terugvlucht werd ons ook gratis alchoholische drank belooft omdat het entertainment system niet werkte

Nog steeds geen drank gezien
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:06:33 #300
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_46619691
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:37 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Bij continental moest je 5 dollar betalen voor alcohol volgens mij

Op de terugvlucht werd ons ook gratis alchoholische drank belooft omdat het entertainment system niet werkte

Nog steeds geen drank gezien
Oke, dat laatste is wel wat gierig..

Maargoed, ik heb toch geen behoefte aan alcohol in het vliegtuig, daar wordt ik toch maar duf van en aangezien ik een dag van 30 uur heb..
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:07:34 #301
3185 Adelante
To let it go now
pi_46619717
duf is oké, lekker slapen
pi_46619722
Verder in het volgende deel:

New York City deel XXXIV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')