Jij lucky bastard! Zat ik nu maar in NYCquote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:06 schreef NiTiN het volgende:
op het moment is het vooral koud en ijzig in Central Park.
's nachts zou ik er iig niet ingaan nee... vanmiddag nog wel even gezeten
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef kepler het volgende:
[..]
prima te doen joh
ons hotel lag op 88 ergens, was nog redelijk veilig. Je moet alleen niet Central Park inlopen, daar zitten allemaal gevaarlijke mensen kwamen we achter
we hebben niks meegemaakt verderquote:
Ik vloog ook met delta in december.. De vlucht van 11.00. Ik was om 8.00 uur aanwezig. Het was vrij druk, als ik een uur later was aangekomen op schiphol dan had ik m'n vlucht denk ik net (of net niet) kunnen halen..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
Normaliter is het voor vluchten naar de VS 3 uur maar met 2 uur is het ook wel te doen.
nee, maar als ze oude stewardessen hebben, zullen de grondmedewerksters ook nog wel niet met computers werkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:13 schreef Jaguarized het volgende:
Is het zo druk bij Delta dan?Bij mij duurde het 5 minuten, er stond geen rij bij de incheck en ook niet bij de douane. Maar ik vloog dan ook niet met Delta.
Marechausseequote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:13 schreef Jaguarized het volgende:
Is het zo druk bij Delta dan?Bij mij duurde het 5 minuten, er stond geen rij bij de incheck en ook niet bij de douane. Maar ik vloog dan ook niet met Delta.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, maar als ze oude stewardessen hebben, zullen de grondmedewerksters ook nog wel niet met computers werken
Ik vond het eten anders heel goed te bikken.. Kipfilet in een sausje, pizza slize, haagen dazs ijs, een brownie en elk uur kwamen ze langs met frisdrank etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
De oude stewardessen waren een van de redenen waarom ik niet voor Delta had gekozen. En het standaardeten.
![]()
Het eten in BusinessElite was anders erg goed te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
De oude stewardessen waren een van de redenen waarom ik niet voor Delta had gekozen. En het standaardeten.
![]()
Lekker op tijd geboektquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:57 schreef Katseviool het volgende:
Katseviool gaat ook weer terug naar NYC![]()
Wordt nu de derde keer, ooit als 18-jarige maar gewoon daar naar toe gegaan, oa naar aanleiding van deze topic reeks en nu 4 jaar later ben ik nog steeds verliefd op deze geweldige stad!
ga nu van 28-12'07 tot 04-01'08, nieuw jaar vieren op Time Square
Vliegen met KLM (Airbus 330) voor ¤395 incl. belastingen en toeslagen
Heb er weer zin in!
Jezus wat goedkoop!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:57 schreef Katseviool het volgende:
Wordt nu de derde keer, ooit als 18-jarige maar gewoon daar naar toe gegaan, oa naar aanleiding van deze topic reeks en nu 4 jaar later ben ik nog steeds verliefd op deze geweldige stad!
Heb er weer zin in!
Ja ga met een stel vrienden, liepen al een tijdje met het idee rond, dus op een gegeven moment hebben we maar gewoon besloten te boeken.. nu moeten we wel gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lekker op tijd geboekt![]()
Zo dat is zeker goedkoop, waar heb je geboekt? En waar verblijven jullie?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:57 schreef Katseviool het volgende:
Heb er weer zin in!
Dat staat in de OP.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef SaskiaR het volgende:
Over 2 dagen ben ik in New York! Ik ben er maar 3 dagen, wat moet ik ABSOLUUT zien/doen?
Moet even kijken waar we verblijven.. vorige keren in YMCA VanderBilt en CentralPark Hostel geslapen, YMCA heeft een perfecte liging, maar kamer was erg klein. Bij CentralPark Hostel hadden we daarin tegen een erg mooie grote kamer, locatie is echter wel een eindje uptown.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:23 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Zo dat is zeker goedkoop, waar heb je geboekt? En waar verblijven jullie?
Voor die periode zeker wel. Ook wel goed om zo vroeg te boeken. Nu in het voorjaar kon je al voor 310 euro incl retour naar NYC. Het lijkt vreemdgenoeg ieder jaar goedkoper te worden.quote:
Oh kijk, dat maakt het anders...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef Katseviool het volgende:
Zal denk wel kloppen, ¤350 was overigens voor de volledige vermelding wel op de totaal prjis van 3 tickets.
Nou als in eerste instantie de totale prijs wordt weergegeven als ¤305 p.p incl. tax + andere fares en dan bij de laatste pagina voor betaling opeens op ieder tickets ruim ¤100 security-tax wordt geschoven vind ik dit nogal misleidend.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh kijk, dat maakt het anders...
Neem je toch gewoon psp of notebook mee? Heb je geen entertainment nodig.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:32 schreef Slappe_hap het volgende:
Nouja, die verschillen dus niet zo heel veel.. Delta vertrekt smorgens vroeg en Continental begin van de middag. Dat laatste vind ik wel iets relaxter..
Leeftijd van de stewardessen interesseerd me geen ruk.. Wel het entertainment, bij Delta is dat kut, bij Continental heb ik gelezen dat iedere stoel zn eigen beeldscherm heeft, dus dat is chill.
Aangezien ik vrij lang ben (1.92m) hecht ik wel veel waarde aan voldoende beenruimte, dus als iemand me zou kunnen vertellen bij welke maatschappij je het meeste beenruimte hebt..
Nouja, als ik 8 uur ergens moet zitten vind ik het wel mooi meegenomen om een beetje vermaakt te worden..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:21 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon psp of notebook mee? Heb je geen entertainment nodig.
Snap al die ophef over vliegtuigmaatschappijen niet zo goed.
Geen vertraging + A naar B + geen gezeik aan me kop = goede vlucht.
Madison Square Gardenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand enig idee of er een concertzaal is in New York waar concerten worden gegeven (Pop/ Rn'b/ Rap) ?
Jul 13 - Jul 15 Dispatch: Zimbabwequote:
Probeer anders Radio City Music Hall, Nokia Theatre, Bowery Ballroom of Carnegie Hall.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jul 13 - Jul 15 Dispatch: Zimbabwe
Geweldig![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:32 schreef Slappe_hap het volgende:
Nouja, die verschillen dus niet zo heel veel.. Delta vertrekt smorgens vroeg en Continental begin van de middag. Dat laatste vind ik wel iets relaxter..
Leeftijd van de stewardessen interesseerd me geen ruk.. Wel het entertainment, bij Delta is dat kut, bij Continental heb ik gelezen dat iedere stoel zn eigen beeldscherm heeft, dus dat is chill.
Aangezien ik vrij lang ben (1.92m) hecht ik wel veel waarde aan voldoende beenruimte, dus als iemand me zou kunnen vertellen bij welke maatschappij je het meeste beenruimte hebt..
Beenruimte tja ik weet nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ben vorig jaar met Continental gevlogen
Echt slecht was het niet echt goed ook niet
Volgens mij waren we 20 minuten later vertrokken ofzo en toen we op Newark kwamen hebben we ook nog een tijd moeten wachten in het vliegtuig omdat er nauwlijks olie was ofzo![]()
Toen ik terug kwam ook later vetrokken omdat er een hele reeks vliegtuigen aan het landen waren
Eenmaal vertrokken werkte dat hoere entertainment system niet bij bepaalde rijen
Dus ik kon geen film kijken ofzo
Zelf's 't licht deed het niet
En je moet betalen voor alcoholische drank![]()
Denk het welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan je bij KLM wel gratis zuipen?
Jij moest betalen voor alcohol bij KLM?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Denk het wel
Aangezien veel mensen mij niet geloven dat je voor de alcohol moest betalen
Ik bedoelde Continentalquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij moest betalen voor alcohol bij KLM?
Ik dacht al. Best matig dat je bij Continental en Delta moet dokken voor alcohol.quote:
Vind je? Als ik voor 150 euro minder met delta/cont kan vliegen, dan wil ik die paar biertjes best zelf betalen..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht al. Best matig dat je bij Continental en Delta moet dokken voor alcohol.![]()
Tsja, een biertje was 5 euro bij Delta.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht al. Best matig dat je bij Continental en Delta moet dokken voor alcohol.![]()
Bij continental moest je 5 dollar betalen voor alcohol volgens mijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:26 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Vind je? Als ik voor 150 euro minder met delta/cont kan vliegen, dan wil ik die paar biertjes best zelf betalen..
Oke, dat laatste is wel wat gierig..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bij continental moest je 5 dollar betalen voor alcohol volgens mij
Op de terugvlucht werd ons ook gratis alchoholische drank belooft omdat het entertainment system niet werkte
Nog steeds geen drank gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |