LSDquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:41 schreef Roi het volgende:
LCD OF LSD
Moet ik ook nog een keer proberen.quote:
Drugsgebruikerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een keer proberen.
Chinees bestellen^^quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Ben ik weer. Ben lekker even in de stad geweest en netjes mijzelf gedragen en niets gekocht.
En nu moet ik verzinnen om iets te gaan eten, maar we hebben niets in huis. Dilemma. Suggesties? En nee, ik wil niets gaan halen, daarvoor is het te slecht weer.
Hou een balansdag!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Ben ik weer. Ben lekker even in de stad geweest en netjes mijzelf gedragen en niets gekocht.
En nu moet ik verzinnen om iets te gaan eten, maar we hebben niets in huis. Dilemma. Suggesties? En nee, ik wil niets gaan halen, daarvoor is het te slecht weer.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Laniboekje het volgende:
Bedankt Tain, dan ga ik wel weer weg. Je bent vandaag wel goed in mensen wegpesten.
Geen zin in. Ik kan eindelijk een keer iets anders eten dan chinees omdat de Chinees bij ons niet thuis is.quote:
Maar ik heb hoooonnngggeeeer! Straks dan, nu nog niet.quote:
Zeggen dat oude en vatsige mannetjes achterwege mochten blijven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Tain het volgende:
[..]je mag gewoon blijven, wat deed ik verkeerd?
de foto's mogen achterwege blijven ^^quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zeggen dat oude en vatsige mannetjes achterwege mochten blijven.
Jij hebt al een jack icon.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zeggen dat oude en vatsige mannetjes achterwege mochten blijven.
Ah, dat is al beter. Want Jack op mijn avatar is gelukkig geen vies, oud, vatsig mannetje en mag dus blijven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:26 schreef Tain het volgende:
[..]
de foto's mogen achterwege blijven ^^
Ik heb avondeten thuisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:34 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga even kijken of ik ergens avondeten kan vinden.
Klinkt aanlokkelijk aangezien er hier thuis echt niets is! Fijn is dat, die mensen hier thuis zijn vanavond niet thuis en vergeten dan meteen dat er nog wel iemand thuis is die nog iets moet etenquote:
Lekker egoistisch van die mensenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klinkt aanlokkelijk aangezien er hier thuis echt niets is! Fijn is dat, die mensen hier thuis zijn vanavond niet thuis en vergeten dan meteen dat er nog wel iemand thuis is die nog iets moet eten
Ik ga boterhammen eten.
Nee sorry te laat.quote:
Je hebt je eigen lesbo chick al gevonden?quote:
Realiseer me opeens dat één niet voldoende is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt je eigen lesbo chick al gevonden?
Nee.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:18 schreef mordradead het volgende:
Als jij blij bent, zijn wij blij.
Waarom?quote:
De GAM SC en OT blijven?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Nou zeg, hoe meer lesbo's hoe meer vreugd hoor![]()
.
Foto's van een gamende lesbochick zijn evt wel mogelijk. We blijven wel OT hè.
![]()
Over de dam, jij bent meer zo een van als een in het water springt.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een volgeling als in als een schaap over de sloot is...
Wat die jij hier nogquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:54 schreef Roi het volgende:
noobs moeten wegwezen!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Foto's van een gamende lesbochick zijn evt wel mogelijk. We blijven wel OT hè.
![]()
neequote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
schoonmaken, werken, de kutklusjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
te rustig...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:57 schreef Ipho het volgende:
Rustig hier in het weekend =o
Jup, ik ga zo ook maar naar me werk.quote:
Mja van 4 tot 9.quote:
goedemorgenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:01 schreef peristilius het volgende:
Mogguh.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:01 schreef peristilius het volgende:
Mogguh.
ikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:31 schreef Roi het volgende:
Een biertje vroeg op de avond is een genot, wie zegt van not ?
Da's binnenkort over voor mijquote:
Punk is okee.quote:
quote:
Ik ben ook blij dat jij blij bent...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:06 schreef Roi het volgende:
Ik ben blij
Je spelling gaat er op vooruit zo diep in de nacht zie ikquote:Op zondag 14 januari 2007 03:46 schreef mordradead het volgende:
ik drrooom ook weleens, laatst droomde ik dat ike en bapao met kippenvlees ging eten maar het bleek dat ik alleen ong maar met rusndvleess haddie zijn niet zo elkker als met keippenvlees dus ik dahct zo fok maar
Dus je wordt midden in de nacht wakker en besluit dan je pc maar weer aan te zetten, zodat wij deze nuttige informatie zouden krijgen?quote:Op zondag 14 januari 2007 01:21 schreef Ipho het volgende:
Ik sliep al een 1 uur terug ofzo, maar werd wakker omdat ik dacht dat er ingebroken werd
Neen, maar ik heb nog wel tweetal mooie Hertog Jan glazen weten te fixenquote:Op zondag 14 januari 2007 09:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je spelling gaat er op vooruit zo diep in de nacht zie ik
Nee die pc staat altijd aanquote:Op zondag 14 januari 2007 10:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus je wordt midden in de nacht wakker en besluit dan je pc maar weer aan te zetten, zodat wij deze nuttige informatie zouden krijgen?
Das altijd hendigquote:Op zondag 14 januari 2007 10:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
Neen, maar ik heb nog wel tweetal mooie Hertog Jan glazen weten te fixen
wat een held die gamedemonquote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef Ipho het volgende:
Ik mag Gamedemon zijn Uno spel hebben die, die bij zijn Xbox Lilve Vision Gold Pack krijgt.
We zien je wel online verschenen komende weekquote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef Ipho het volgende:
Ik mag Gamedemon zijn Uno spel hebben die, die bij zijn Xbox Lilve Vision Gold Pack krijgt.
jij bent mijn broer?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef Ipho het volgende:
ik wist wel dat je niet zo aardig wasquote:
Mooi, kan je het zelf gaan halen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:39 schreef mordradead het volgende:
Dag schat, ik lust wel een bakje koffie met een kaakje.
Blieft u ook een?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mooi, kan je het zelf gaan halen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:21 schreef peristilius het volgende:
Hoe krijg je 2 omas in een rollator?
Was je bed ook nat die ochtend er op?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef Roi het volgende:
wtf ik droomde vanacht dat Carice (die van zwartboek oa.) mijn vriendin was!
Lucky you.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef Roi het volgende:
wtf ik droomde vanacht dat Carice (die van zwartboek oa.) mijn vriendin was!
Héquote:Op zondag 14 januari 2007 23:44 schreef mordradead het volgende:
hoi, ik ben nieuw
Niet alleen maandagenquote:Op maandag 15 januari 2007 07:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ó ja. Maandag zijn kut
Tain!quote:
Elluuuuh Tain!quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tain!
Weekend ook weer overleefd?
Heb deze week tentamens, morgen het moeilijkste tentamen van de gehele opleiding. Spannnuuuund!
Klinkt als stukquote:Op maandag 15 januari 2007 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
Volgens mij heeft mijn oude computer het begeven. Als ik hem wil opstarten begint hij echt allemaal te kraken en te piepen alsof er een alarm af gaat. Verder komen er geen foutmeldingen op het beeldscherm omdat het ding niet verder komt dan het opstartscherm.
Ik zal er maar niet verder aan gaan zitten, ben een ramp met computers en alle andere apparaten. Dacht ook al dat mijn tv het niet meer deed, maar de batterijen van mijn afstandsbediening waren enkel leeg.
Klinkt als een pc met een ochtendhumeur. Ik heb hem net wederom opgestart en hij liep door zonder problemen.quote:
Klinkt als een PC die het af en toe wel doet en af en toe niet, stuk dusquote:Op maandag 15 januari 2007 11:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klinkt als een pc met een ochtendhumeur. Ik heb hem net wederom opgestart en hij liep door zonder problemen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Klinkt als een PC die het af en toe wel doet en af en toe niet, stuk dus
Ik hoop voor je dat ie het uithoudt zolang je hem nodig hebtquote:Op maandag 15 januari 2007 11:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niiiieeehiiiiiet! Ik laat er vanavond wel even iemand naar kijken. Hij doet het vooralsnog dus nog wel en dat is belangrijk op een dag als vandaag voor het uitwerken van tentamenstof e.d.
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef mordradead het volgende:
n00b
het was al een jaar hardnodig zeker?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:05 schreef taart het volgende:
zo, ik heb mijn kamer eens een grondige opruimbeurt gegevenDat voelt opgelucht
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:20 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes.
Tentamen, vanmiddag, spannend!
Ik ga vrijdag speciaal naar Den Haag voor de Collector's Editionquote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:38 schreef Tain het volgende:
Mogguh, straks maar even kijken of ik die expansion van WoW ergens kan scoren, door dat gedoe met T-A helemaal vergeten te preorderen...
Is goed hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eindhoven
Breda
![]()
Kom je bij mij op bezoek?
Zou je willen!quote:
Ik ga naar onze vestigingen in Eindhoven en Breda, computers inventariseren en problemen oplossen die ze met de computers hebben. 12:45 moet misschien wel lukken zelfsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zou je willen!
Even serieus, wat ga je in Breda doen? Of toer je er gewoon even langs met de trein o.i.d. Als je rond een uurtje of 12.45u op het station bent en je kijkt in bus 12, misschien zie je me dan wel!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ga naar onze vestigingen in Eindhoven en Breda, computers inventariseren en problemen oplossen die ze met de computers hebben. 12:45 moet misschien wel lukken zelfs
Hoe herken ik jou dan eigenlijk? Ik ben te herkennen aan een kind dat doodnerveus met oordopjes in muziek zit te luisteren en op het allerlaatste moment nog allerlei literatuur naar binnen probeert te stampen voordat ze de ondergang in gaat.quote:
Kort haar, donkerblauwe jas met rood en witte strepen en nu ga ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe herken ik jou dan eigenlijk? Ik ben te herkennen aan een kind dat doodnerveus met oordopjes in muziek zit te luisteren en op het allerlaatste moment nog allerlei literatuur naar binnen probeert te stampen voordat ze de ondergang in gaat.
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Kort haar, donkerblauwe jas met rood en witte strepen en nu ga ik
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
hee lani, geen idee of het nog gaat lukken om op tijd in breda te zijn, ze zijn een beetje laat in eindhoven
en zij in de bus, nerdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:31 schreef Tain het volgende:
zit nu pas in de trein naar breda, lani
Nu.nlquote:Hirsch Ballin wil onderzoek gewelddadige games
DRESDEN - Minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) wil onderzoeken of de kijkwijzer voor gewelddadige games goed werkt. De minister heeft aanwijzigen dat het systeem van de branche zelf niet altijd goed functioneert. Niet alle gamesfabrikanten en videotheken werken volgens hem altijd even goed mee.
Nederland legt van oudsher de verantwoordelijkheid bij de ouders en de branche zelf. "Zelfregulering door de branche is prachtig, maar we moeten wel kritisch blijven kijken of het effectief is", zei de minister dinsdag bij een EU-vergadering.
"Uitkomst van het onderzoek kan mogelijk zijn dat we de meest gewelddadige games gaan verbieden", zo blikte de minister vooruit.
Afstemming
Daarbij speelt een rol dat enkele andere EU-landen, zoals Duitsland, al een verbod hebben op extreem gewelddadige games. De afstemming tussen EU-landen is voor Hirsch Ballin ook een argument.
Bij de EU-vergadering liet de Duitse minister van Justitie een video zien van een extreem gewelddadig spel dat in Duitsland is verboden, maar in buurlanden is toegestaan.
Frattini
Aanleiding voor de discussie was een brief van Europees Commissaris Franco Frattini (Justitie). Hij had het spel The Rule of Rose gezien en was geschokt door het psychische en fysieke geweld tegen een jong meisje in het spelletje. Frattini meent dat gewelddadige spelletjes het echte geweld aanwakkeren. In Noord-Duitsland verwondde een 18-jarige gameverslaafde student in november elf mensen en pleegde daarna zelfmoord.
Kijkwijzer
De brancheverenigingen in Nederland en vijftien andere EU-landen hebben afgelopen zomer een eigen kijkwijzer voor games ingevoerd.
De Pan European Game Indicator (PEGI) is een initiatief van gamesfabrikanten en -distributeurs. Bijvoorbeeld een symbool met een vuist betekent dat er veel geweld in voorkomt. Een spin duidt erop dat de game angstaanjagend is, zo staat ook op de website www.weetwatzegamen.nl. De NVPI, de Nederlandse brancheorganisatie voor de entertainmentindustrie, is een van de initiatiefnemers achter de PEGI.
Goed bezig ben jijquote:
Nou moet je ook zeggen waarom natuurlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En het was in eerste instantie niet eens mijn schuld.
![]()
Omdat de medestudent goede stukken aan moest leveren voor het mondelinge tentamen en dat had hij niet gedaan. Ik moest dus een opdracht uitvoeren met een stuk theorie dat voor geen kant klopte en toen zei de docent ineens: 'Ja, dat is niet goed he!' Toen mocht ik overnieuw beginnen met iets anders maar dat helpt niet als je al op was van de zenuwen en gewoon dus al wist dat je gezakt was door toedoen van een ander.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nou moet je ook zeggen waarom natuurlijk![]()
Oké ik wil namen, woonplaats.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Omdat de medestudent goede stukken aan moest leveren voor het mondelinge tentamen en dat had hij niet gedaan. Ik moest dus een opdracht uitvoeren met een stuk theorie dat voor geen kant klopte en toen zei de docent ineens: 'Ja, dat is niet goed he!' Toen mocht ik overnieuw beginnen met iets anders maar dat helpt niet als je al op was van de zenuwen en gewoon dus al wist dat je gezakt was door toedoen van een ander.
Oh echt? Dat idee heb ik niet vaak.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef peristilius het volgende:
Jij bent wel erg vaak de dupe van anderen he?
Kan ook aan mij liggen dat ik toevallig alleen die posts van je lees hoor, maar kan me iets herinneren over een opdracht waar je een 1 voor kreeg omdat iemand uit je groep verzaakt had ofzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh echt? Dat idee heb ik niet vaak.
Maar dit keer echt, en die gozer zal het weten ook. Ik mocht aan het einde nog wel even uitleggen samen met de andere studenten waarom die stukken van hem niet goed waren en toen zeiden de docenten zelf ook wel: geen wonder dat hij er vandaag niet was.
Maar goed, daar heb ik dan weer weinig aan.
Ohja, klopt. Ook zo iets, maar toen kreeg ik een 0. Wel zijn beide tentamens (die van vandaag ook) afgelegd door de docent die mij toen voor het vorige tentamen dus een 0 gaf. Ook weer verstierd door een ander.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen dat ik toevallig alleen die posts van je lees hoor, maar kan me iets herinneren over een opdracht waar je een 1 voor kreeg omdat iemand uit je groep verzaakt had ofzo.
Leuk zijn dat soort dingenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ohja, klopt. Ook zo iets, maar toen kreeg ik een 0. Wel zijn beide tentamens (die van vandaag ook) afgelegd door de docent die mij toen voor het vorige tentamen dus een 0 gaf. Ook weer verstierd door een ander.
De docent mag mij niet en de studenten werken niet mee. Zijn inderdaad deze twee tentamens die dus zo moeilijk lopen. Dat tentamen van de vorige keer (paar maanden terug) mag ik volgende week over gaan doen. The joy.
![]()
Het kan toch niet zo dat je voor een tentamen echt een 0 krijgt? Je moet toch wel iets goeds hebben gedaan waardoor je hoger dan een 0 zou moeten scorenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ohja, klopt. Ook zo iets, maar toen kreeg ik een 0. Wel zijn beide tentamens (die van vandaag ook) afgelegd door de docent die mij toen voor het vorige tentamen dus een 0 gaf. Ook weer verstierd door een ander.
De docent mag mij niet en de studenten werken niet mee. Zijn inderdaad deze twee tentamens die dus zo moeilijk lopen. Dat tentamen van de vorige keer (paar maanden terug) mag ik volgende week over gaan doen. The joy.
![]()
Ik KoM MoRgEn LaNgS jE wErK aLs Ik De StAd InGa!!!quote:
Dat dacht ik toen ook. Ik had me er toen maar bij neergelegd, geen zin om weer stennis te gaan staan maken. Volgende week een nieuwe kans.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo dat je voor een tentamen echt een 0 krijgt? Je moet toch wel iets goeds hebben gedaan waardoor je hoger dan een 0 zou moeten scoren![]()
C00|quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik KoM MoRgEn LaNgS jE wErK aLs Ik De StAd InGa!!!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:35 schreef Gamer_V het volgende:
Ja, als ik dit topic aanklik wil ik ook wel geile lesbo chicks héa!
wie is die grijze gehaktbal?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:10 schreef Laniboekje het volgende:
Dan post ik ook maar iets boeiends voor de dames onder ons:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:27 schreef mordradead het volgende:
Ik zie in hem een lieve oude sympathieke man die bereid is loempia's te bakken.
Kip saté mag ik hopen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:10 schreef mordradead het volgende:
Ik heb enkel nog bapao's beschikbaar.
Die kun je dus weg gooien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:19 schreef mordradead het volgende:
Nee, enkel met varkensvlees dus daarom zijn ze over
quote:
Neen, voedsel gooi je per definitie niet weg. Het vieze voedsel is voor de gasten.quote:
Denk dat het mijn avond eten ook word. Of gewoon een stukje vis ofzo'.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:35 schreef Poit het volgende:
Goed voedsel? Instant noodles FOR TEH WIN!
[afbeelding]
Zo ff een doossie halen
Het is nog steeds rustig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:25 schreef peristilius het volgende:
Vond het net lekker rustig.
Het is opquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klopt, alle baggeraars zijn vast eten.
Wat heb je gegeten?quote:
Baggeren en eten gaat nooit goed samen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klopt, alle baggeraars zijn vast eten.
Zoeen lekkerbekje (vis) en rijst met saté. Het was tijd voor simpelquote:
Nee. Dit doet me echt pijn hoorquote:
Ja hoor, en op zich best een leuke stad om doorheen te wandelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Garpje, jeweet!
[..]
Alles goed dan? De computers van Breda weer gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Nee, heb ff wat antwoorden gezien en naar aanleiding daarvan denk ik dat er wat mij betreft wel 10-15 punten van elke score afgetrokken kan worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:58 schreef peristilius het volgende:
Mn iq is maar 121 dit jaar.
Nog meer mensen die hem gedaan hebben?
Dan zou ik niet boven de 110 uitkomen, kan ik mn studie wel schudden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, heb ff wat antwoorden gezien en naar aanleiding daarvan denk ik dat er wat mij betreft wel 10-15 punten van elke score afgetrokken kan worden.
Heeft niet alleen met IQ te maken, ook inzet ed. Daarbij, iemand die perfect in logica en wiskunde enzo is, is misschien wel dramatisch op andere vlakken en zal daardoor geen super IQ hebben. Kwaliteiten verschillen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan zou ik niet boven de 110 uitkomen, kan ik mn studie wel schudden.
Vorig jaar had ik met de BNN test 142, ik denk dat het gewoon een kuttest is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heeft niet alleen met IQ te maken, ook inzet ed. Daarbij, iemand die perfect in logica en wiskunde enzo is, is misschien wel dramatisch op andere vlakken en zal daardoor geen super IQ hebben. Kwaliteiten verschillen.
Agh, ik als je die test moet geloven is zo'n 50% van de mensen begaafd en 30-40% hoogbegaafd. Fluttestquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik met de BNN test 142, ik denk dat het gewoon een kuttest is.
Snap ook niet echt waarom ze kennis van moeilijke woorden onder het IQ rekenen bijvoorbeeld, 6 van mijn 15 fouten waren in die woorden.
Ook super irritant dat er zon presentator doorheen loopt te lullen als de tijd al loopt.
Die testen zeggen idd weinig, het ligt ook maar net aan de verhouding van wat voor soort vragen je krijgt en de moeilijkheidsgraad ervan. Ik had vorig jaar geloof ik 140 en T-A ook...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik met de BNN test 142, ik denk dat het gewoon een kuttest is.
Snap ook niet echt waarom ze kennis van moeilijke woorden onder het IQ rekenen bijvoorbeeld, 6 van mijn 15 fouten waren in die woorden.
Ook super irritant dat er zon presentator doorheen loopt te lullen als de tijd al loopt.
dat komt je mij gisteren niet gezien hebtquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Wat heb ik slecht geslapen zeg.
Eergisteren was het ondertussen al. Er zou vandaag toch een heuse storm komen, ik vind het hier in Breda allemaal nog wel meevallen. Ik wil storm zien!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef Tain het volgende:
[..]
dat komt je mij gisteren niet gezien hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |