LSDquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:41 schreef Roi het volgende:
LCD OF LSD
Moet ik ook nog een keer proberen.quote:
Drugsgebruikerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een keer proberen.
Chinees bestellen^^quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Ben ik weer. Ben lekker even in de stad geweest en netjes mijzelf gedragen en niets gekocht.
En nu moet ik verzinnen om iets te gaan eten, maar we hebben niets in huis. Dilemma. Suggesties? En nee, ik wil niets gaan halen, daarvoor is het te slecht weer.
Hou een balansdag!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Ben ik weer. Ben lekker even in de stad geweest en netjes mijzelf gedragen en niets gekocht.
En nu moet ik verzinnen om iets te gaan eten, maar we hebben niets in huis. Dilemma. Suggesties? En nee, ik wil niets gaan halen, daarvoor is het te slecht weer.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Laniboekje het volgende:
Bedankt Tain, dan ga ik wel weer weg. Je bent vandaag wel goed in mensen wegpesten.
Geen zin in. Ik kan eindelijk een keer iets anders eten dan chinees omdat de Chinees bij ons niet thuis is.quote:
Maar ik heb hoooonnngggeeeer! Straks dan, nu nog niet.quote:
Zeggen dat oude en vatsige mannetjes achterwege mochten blijven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Tain het volgende:
[..]je mag gewoon blijven, wat deed ik verkeerd?
de foto's mogen achterwege blijven ^^quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zeggen dat oude en vatsige mannetjes achterwege mochten blijven.
Jij hebt al een jack icon.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zeggen dat oude en vatsige mannetjes achterwege mochten blijven.
Ah, dat is al beter. Want Jack op mijn avatar is gelukkig geen vies, oud, vatsig mannetje en mag dus blijven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:26 schreef Tain het volgende:
[..]
de foto's mogen achterwege blijven ^^
Ik heb avondeten thuisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:34 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga even kijken of ik ergens avondeten kan vinden.
Klinkt aanlokkelijk aangezien er hier thuis echt niets is! Fijn is dat, die mensen hier thuis zijn vanavond niet thuis en vergeten dan meteen dat er nog wel iemand thuis is die nog iets moet etenquote:
Lekker egoistisch van die mensenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klinkt aanlokkelijk aangezien er hier thuis echt niets is! Fijn is dat, die mensen hier thuis zijn vanavond niet thuis en vergeten dan meteen dat er nog wel iemand thuis is die nog iets moet eten
Ik ga boterhammen eten.
Nee sorry te laat.quote:
Je hebt je eigen lesbo chick al gevonden?quote:
Realiseer me opeens dat één niet voldoende is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt je eigen lesbo chick al gevonden?
Nee.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:18 schreef mordradead het volgende:
Als jij blij bent, zijn wij blij.
Waarom?quote:
De GAM SC en OT blijven?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Nou zeg, hoe meer lesbo's hoe meer vreugd hoor![]()
.
Foto's van een gamende lesbochick zijn evt wel mogelijk. We blijven wel OT hè.
![]()
Over de dam, jij bent meer zo een van als een in het water springt.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een volgeling als in als een schaap over de sloot is...
Wat die jij hier nogquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:54 schreef Roi het volgende:
noobs moeten wegwezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |