Wat vinden jullie nou van zijn uitspraken? Ik vind hem met de week ongeloofwaardiger worden. Jullie staan nu dan wel 2e, maar hoe?? Jullie hebben ten opzichte van vorig jaar Stam, Perez en Gabri erbij. Alle spelers zijn een jaar rijker geworden in ervaring, en toch staan jullie maar 3 punten van het "ons" af. Terwijl wij elke week drama voetbal laten zien.quote:Ten Cate: 'Ik ben niet ontevreden'
Ajax-trainer Henk ten Cate kijkt niet met ontevredenheid terug op de eerste seizoenshelft. ''Het elftal speelt beter dan vorig seizoen. En dat is toch de graadmeter," aldus de oefenmeester tegenover Het Parool.
Ajax startte uitstekend aan het huidige seizoen. De Amsterdammers waren geruime tijd koploper, maar gaven hun titelkansen in de laatste weken uit handen. PSV staat elf punten voor en lijkt op weg naar een nieuwe landstitel.
Toch is Ten Cate niet ontevreden over de eerste seizoenshelft. ''Vorig jaar rond deze tijd stond Ajax vijfde, nu staan we tweede." Wel steekt de oefenmeester zijn hand in eigen boezem. ''Ik ben in de beoordeling van mijn team niet altijd even positief geweest. Dat was niet altijd terecht.''
Ook staat Ten Cate niet afwijzend tegenover de komst van een mental coach. ''Bij Barcelona was ook zo iemand bij het team betrokken. Maar als spelers met een zielenknijper gaan praten, moet het wel op vrijwillige basis zijn. Als je er niet voor openstaat, werkt het niet. En ik zeg trouwens ook niet dat er een mentale begeleider móet komen.''
Dat jullie zo dichtbij staan is meer geluk, jullie wonnen een aantal keren thuis met 3-2 en 2-1 waar jullie eigenlijk maximaal een punt verdiende. Daarnaast moet Ten Cate wel ophouden dat hij tevreden is, want geen enkele Ajax supporter is tevreden. Het is makkelijk om vorig jaar erbij te halen, maar dan moet hij de 2e seizoenshelft wel beter gaan doen dan de laatste weken anders haalt Blind alsnog meer puntenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat vinden jullie nou van zijn uitspraken? Ik vind hem met de week ongeloofwaardiger worden. Jullie staan nu dan wel 2e, maar hoe?? Jullie hebben ten opzichte van vorig jaar Stam, Perez en Gabri erbij. Alle spelers zijn een jaar rijker geworden in ervaring, en toch staan jullie maar 3 punten van het "ons" af. Terwijl wij elke week drama voetbal laten zien.
Er mag toch wel meer verwacht worden van de Heer ten Cate, of heb ik dat mis?
Ik vind het ook ongeloofwaardig. Word er zelfs een beetje moe vanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat vinden jullie nou van zijn uitspraken? Ik vind hem met de week ongeloofwaardiger worden. Jullie staan nu dan wel 2e, maar hoe?? Jullie hebben ten opzichte van vorig jaar Stam, Perez en Gabri erbij. Alle spelers zijn een jaar rijker geworden in ervaring, en toch staan jullie maar 3 punten van het "ons" af. Terwijl wij elke week drama voetbal laten zien.
Er mag toch wel meer verwacht worden van de Heer ten Cate, of heb ik dat mis?
Zijn wij dat ook niet een beetje dan met de eeuwige arrogantie en toch uitblijvende resultaten?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind feyenoord een lachertje.
Ik wou net zeggen, wij presteren ook al jaren ruk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Zijn wij dat ook niet een beetje dan met de eeuwige arrogantie en toch uitblijvende resultaten?
Alsof Ajax dan opeens 10 miljoen extra te besteden heeft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef twi het volgende:
Bovendien sta ik liever vijfde met overwintering in de CL in 't vooruitzicht en dus zo'n 10 miljoen aan transfergelden te besteden in de winterstop om het team te versterken.
Wanneer er CL gespeeld wordt kun je theoretisch aan die bedragen denken. Ik dacht eigenlijk meer aan het soortgelijk scenario van vorig jaar, wanneer we ons versterkten met Huntelaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Alsof Ajax dan opeens 10 miljoen extra te besteden heeft.![]()
Het geld voor Huntelaar kwam geloof ik uit de clubkas. Wat dan dus niets met de cl te maken heeft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer er CL gespeeld wordt kun je theoretisch aan die bedragen denken. Ik dacht eigenlijk meer aan het soortgelijk scenario van vorig jaar, wanneer we ons versterkten met Huntelaar.
waarom geloof ik dat nietquote:Volgens Jol heeft er zich op dit moment echter nog geen club gemeld voor de Pitbull.
Zeg het maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef denthemen het volgende:
Nu met zijn allen roepen dat het toch geen geldwolf is?
Eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef denthemen het volgende:
Onduidelijkheid over Edgar Davids
13 januari 2007, 11:53
Door: Rico van Beers
De toekomst van Edgar Davids ligt mogelijk niet bij Tottenham Hotspur, dit meldde trainer Martin Jol in een interview met Sky News. Volgens Jol heeft er zich op dit moment echter nog geen club gemeld voor de Pitbull.
De oud-international is uitgekeken op White Hart Lane en wil een nieuwe uitdaging. Volgens geruchten zou Davids in de belangstelling staan van zijn vroegere club Ajax, AZ en de Amerikaanse club Dallas FC.
Jol gaf aan dat Davids nog geen gesprekken heeft gevoerd met andere clubs. "Ik snap heel goed dat Davids wil spelen, dat hoort ook van een speler van zijn kaliber", aldus de Nederlandse trainer. Davids zou naar verluidt wel oren hebben naar een vertrek richting Amsterdam. "Als clubs geïnteresseerd zijn in Edgar, dan moeten ze Tottenham opbellen", besloot de trainer van de Spurs.
Nu met zijn allen roepen dat het toch geen geldwolf is?
Davids is een geldwolf omdat Martin Jol zegt dat geinteresseerde clubs maar Tottenham moeten opbellen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:32 schreef Nashje het volgende:
Wat een vieze geldwolf zeg. Dan moet Ajax dus ook nog HEM opbellen ook? Martin zal met smart wachten op de telefoonrekening.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:02 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Davids is een geldwolf omdat Martin Jol zegt dat geinteresseerde clubs maar Tottenham moeten opbellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |