Inderdaad minder goed, maar is dat ook betaalbaar voor Ajax.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Jong is een type Davids, zij het minder goed.
Veel te losbandig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Jong is een type Davids, zij het minder goed.
denk dat eerder de ervaring en inbreng in de kleedkamer (net als Stam) op dit moment belangrijker is dan de kwaliteit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad minder goed, maar is dat ook betaalbaar voor Ajax.
Een speler met ongeveer de kwaliteiten van Davids?
tja 180 miljoen is niet niks.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Davids kijkt nu wel beter uit, al gaat ie de helft van Beckham verdienen issie gek als ie naar Ajax komt.. helaas..
Ik wel, anders had hij allang voor Ajax gespeeld denk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen idee. Gevoel ofzo. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ie de USA verkiest boven Ajax...
Lijkt me ook inderdaad. Als je goed door Edgar's bril kijkt zie je de dollartekens al.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik wel, anders had hij allang voor Ajax gespeeld denk.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:21 schreef Nashje het volgende:
Scouts richting Roemenie Brazilie en Argentinie sturen en snel.
Stam is ook geen aankoop geweest voor de lange termijn. En ook al is het een jonge speler, veel spelers spelen ook niet veel meer dan 2/3 jaar bij een club. Dus dat vind ik een beetje een onzinargument (tenzij je er veel geld voor moet betalen). Ik zie Davids graag komen, maar de kans dat hij komt is gewoon erg klein. En als hij naar Amerika vertrekt, hoeft hij van mij iig niet terug te komen naar Ajax.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:
Super als Davids zou komen hoor, daar niet van. Alleen zie ik hem dan slechts twee jaar spelen, en daarna kan Ajax wéér opzoek naar een middenvelder. Dat zie ik gewoon niet zitten.
dat wil ik niet missen.quote:20.30 uur, Nederland 3, zondag
Ajax, daar hoorden zij engelen zingen
Toen Ajax zeven jaar geleden honderd jaar bestond, maakte documentairemaker Roel van Dalen een film over de Amsterdamse club. Hij volgde de club een seizoen lang, waardoor een compleet beeld uit alle geledingen van de club bestond. Over de voetbalschool in Ghana die werd ontmaskerd als gebakken lucht, het ideeloze aan- en verkoopbeleid onder leiding van directeur spelerszaken Danny Blind, de spijkerharde wereldberoemde jeugdopleiding en de eenzame ontgroening van talent Cristian Chivu.
De film zorgde in 2000 ook al voor ophef, omdat het vertonen in bioscopen in Utrecht en Rotterdam niet werd gepruimd door aanhangers van de daar spelende eredivisieclub. Voor wie dit document toen gemist heeft, is dit een unieke kans om Ajax, daar hoorden zij engelen zingen nog eens te zien.
Nee, Heintje kwam ook echt terug.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:35 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb geen hoop meer op Davids. Kunnen we hem eigenlijk niet beter Heintje Davids noemen? Bij elke transferperiode komt 'ie weer terug.
natuurlijk bedoel je dit ook niet serieus maar buiten dat is het volgens mij een 16-jarig mannetje. Misschien een ver neefje ofzo maar geen vriendquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Best mooi shirt.
Maar misschien kan denthemen hem nog overhalen?
Het blijft een antilliaan hequote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
natuurlijk bedoel je dit ook niet serieus maar buiten dat is het volgens mij een 16-jarig mannetje. Misschien een ver neefje ofzo maar geen vriendoid
In mijn woonplaats is de neef van Maduro trouwens zo'n beetje de bekendste cokedealer![]()
![]()
Jij natuurlijk zijn grootste klantquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
In mijn woonplaats is de neef van Maduro trouwens zo'n beetje de bekendste cokedealer![]()
![]()
Vast wel idd, misschien geeft ie joden gratisquote:
Heb je het nou over mij?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
natuurlijk bedoel je dit ook niet serieus maar buiten dat is het volgens mij een 16-jarig mannetje. Misschien een ver neefje ofzo maar geen vriendoid
Ik vind dat mijnes er ook wel mag zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:09 schreef toma het volgende:
muhahaha ik heb de allerwreedste avater
Echt geweldig hoe ook de cameraman drie keer genaaid wordtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:09 schreef toma het volgende:
muhahaha ik heb de allerwreedste avater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |