Ja, zodat ze niet mee hoeft te trainen... Lui varkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:54 schreef CarOnline het volgende:
Oh, ze zegt nu dat ze misschien naar huis gaat.
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:54 schreef CarOnline het volgende:
Oh, ze zegt nu dat ze misschien naar huis gaat.
Als jij hem rijdt, kom je binnen !!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:57 schreef dieenebart het volgende:
Hey Redactie!!! Mogen we zelf een taxi sturen?
Tijdens het laatste telefoontje was het al duidelijk. En in de laatste 10 seconden zei ze tegen haar zus: "Ik hou van je en als het dus niet anders kan zorgen jullie voor de kinderen. Dank je wel. Doeg."quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Welk scenario heeft ze dan in haar hoofd? Hmm, ik zie haar Wilgo straks al bellen om de relatie te verbreken, vervolgens haar zus om te zeggen dat zij voor de kinderen moet zorgen.
Dit alles in 5 minuten, no problem.
Ook gezien. Schandalig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens het laatste telefoontje was het al duidelijk. En in de laatste 10 seconden zei ze tegen haar zus: "Ik hou van je en als het dus niet anders kan zorgen jullie voor de kinderen. Dank je wel. Doeg."
Vanmiddag heeft ze gesprek met het opperhoofd (JDM?) Daarna vraagt ze al of niet 24 uur aan, dan komt er een gesprek met de psycholoog (dat we mogen meezien) en dan vertrekt ze.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef CarOnline het volgende:
Maar wat is de procedure eigenlijk?
Ik heb het vertrek van die anderen niet meegekregen. Hoe ging dat met Eveline bijvoorbeeld?
Zeker anders, want die wilde echt. En zij niet natuurlijk.
Maar tot nu toe heeft ze het alleen gezegd, en verder niets dus? Niet gebeld, geen gesprek met de snackbar of hoe het allemaal mag heten?
OMGquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens het laatste telefoontje was het al duidelijk. En in de laatste 10 seconden zei ze tegen haar zus: "Ik hou van je en als het dus niet anders kan zorgen jullie voor de kinderen. Dank je wel. Doeg."
Oh, oké. Nou, die blijft dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:00 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft ze gesprek met het opperhoofd (JDM?) Daarna vraagt ze al of niet 24 uur aan, dan komt er een gesprek met de psycholoog (dat we mogen meezien) en dan vertrekt ze.
Al of niet.....![]()
Zie mijn sig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Que ervaring kom je het dichtst in de buurt van ons allemaal, ik bedoel: in één huis met Mona.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:27 schreef dieenebart het volgende:
Net als bij BB (gert, let even op):
Gek, ik zie haar meer zo:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:01 schreef Gigageil het volgende:
Ben blij dat ik binnenkort niet meer tegen die oma-jurkjes aan hoeft te kijken waar een lichaam in loopt dat lijkt of het in haar broek heeft gescheten steeds..........
Deze komt nog het beste overéén met hoe ik haar zie:
[afbeelding]
Ik verstond: Fok! them all.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb liever dat ze nu allemaal lief doen. Daar prikt iedereen wel doorheen. Fuck 'em all"
Da's wel een plan. En dan wel zo'n echte paupertaxi. Dat ze niet gaat denken dat ze een ster verdient ofzo...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:57 schreef dieenebart het volgende:
Hey Redactie!!! Mogen we zelf een taxi sturen?
Dude, als dit de gemiddelde inhoud is van dat 18+ forum van jou, dan hoef ik geen toegangquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Gek, ik zie haar meer zo:
[afbeelding]
Mischien vraagt ze wel of de kids mee mogen....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:04 schreef farceman het volgende:
Voor de zoveelste keeer: geloof mij nu maar Natasia zal nooooit vrijwillig gaan !
Die is aandachtsziek
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Gek, ik zie haar meer zo:
[afbeelding]
Dat dacht Tanja ook......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:11 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Mischien vraagt ze wel of de kids mee mogen........ze kunnen toch zorgen dat ze niet boven de wettelijke maximum tijd voor kids op tv uitkomen? Volgens mij is er geen wet die ouders verbieden hun kind op Internet te tonen ....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |