waar vinden we die poll?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:24 schreef Black_king het volgende:
Natasia geeft aan dat Huub op 45% staat in de populariteitspoll
Ik denk op FOK!quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
Wat LULT ze nou. Ze wil dat ze haar verjaardag gaan vieren als ze al WEG is? Ze heet geen Jezus toch?
dat is van de Fok poll, dus totaal niet representatief,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:24 schreef Black_king het volgende:
Natasia geeft aan dat Huub op 45% staat in de populariteitspoll
Stervende diva....tmoet niet gekker worden......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:27 schreef dieenebart het volgende:
Net als bij BB (gert, let even op):
Het lijkt gvd wel alsof ze aan het sterven is. Iedereen komt 'afscheid' nemen.
"Jullie moeten wel mijn verjaardag vieren, hoor."
"Ik heb er een hekel aan om om dingen te vragen voor mezelf????
Ze weet dat het niet anders kan, maar je hóort haar bijna oplossingen bedenken om te kunnen blijven. Die komt nog wel met iets; ligt er ook aan wat het opperhoofd gaat zeggen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:27 schreef CarOnline het volgende:
Heeft ze nou al actie ondernomen inmiddels? Of zégt ze het alleen nogmaar?
Monique deed het veel overtuigenderquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:27 schreef dieenebart het volgende:
Net als bij BB (gert, let even op):
Het lijkt gvd wel alsof ze aan het sterven is. Iedereen komt 'afscheid' nemen.
"Jullie moeten wel mijn verjaardag vieren, hoor."
"Ik heb er een hekel aan om om dingen te vragen voor mezelf????
Ja maar dan is haar huidige gevoel al afgezwakt en gaat ze weer positiever denken en in haar hoofd toch weer dusdanig kronkelen dat wilgo zoveel van haar houdt dat ze gewoon kan blijven en thuis alles goed en tevree is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Als ze er eerst een nachtje over gaat slapen, en dan morgen ochtend de 24 uur aanvraagt, kan ze morgen avond nog mooi even naar de musical![]()
20 briefjes van 20 euro op het tuinpad naar het hek en ik zeg dat ze wel gaatquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Danny het volgende:
20 euro zegt dat ze niet vertrekt
Ik denk Natasia zelf, als ze vanmiddag gaat bellen of zij iets kunnen regelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:34 schreef Meneermax het volgende:
Als ze nou niet gaat, heeft iemand hier goede contacten met Jeugdzorg?
Nou goeie contacten niet, maar weet de weg wel, alleen ik hoop gewoon dat natasia een goede moeder wordt en gewoon NU naar huis gaat. Want als kind buiten je gezin is ook geen pretje; je voelt je ongewenst en uitgestoten en hoe slecht je moeder ook is; die band is toch belangerijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:34 schreef Meneermax het volgende:
Als ze nou niet gaat, heeft iemand hier goede contacten met Jeugdzorg?
Mogguh, Bart.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef dieenebart het volgende:
Heb inmiddels al mijn vrienden zonder streams gebeld om te zeggen dat Natas weg gaat. Maar wanneer gaat ze nou? Wacht, ik doe een aanloopje:
......HHHHHHHHHHOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR Rot OOOOOOOOOOOp!!!!!
Dat vroeg ik me ook even af, maar is dat geen 'bedenktijd'? Als je direct weg wil moet dat toch kunnen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef scanman01 het volgende:
Maar ze moet toch gewoon weer 24 uur wachten?
Kan ook. Nicolaas heeft daar ook voor gezorgd. Zendertje afdoen, handdoek over een camera hangen en hop, je mag weg.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook even af, maar is dat geen 'bedenktijd'? Als je direct weg wil moet dat toch kunnen?
17e Augustus opgegeven ... 23 September erinquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:43 schreef Danny het volgende:
ze heeft zich de 17e opgegeven en de 23e ging ze het huis in!?
Dan heeft ze wel bijna een hele week gehad om de kinderen voor te bereiden
Dit is nog schandaliger dan ik al dacht !!
ow, okquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
17e Augustus opgegeven ... 23 September erin
is nog snel. 1 maandje... da's voor een kind van negen 1% van zijn leven!!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
17e Augustus opgegeven ... 23 September erin
Je hoeft mij niet te overtuigen. Ik vind het nu juist zielig voor de kinderen dat Natasia weer thuis komt. Volgens mij zijn ze beter af bij ieder willekeurig van de straat geplukt persoon.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
is nog snel. 1 maandje... da's voor een kind van negen 1% van zijn leven!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |