Ik zat ook al met gespitste orenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:01 schreef avonne het volgende:
Yvonne "Bart, Brian en Nathanael gaan er ook uit"
ze had mij wel even
Ze gaat een tandarts nodig hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:03 schreef Llewella het volgende:
Ze is bang voor de buitenwereld? Als iemand wat zegt dan moet ie heel hard kunnen redden? Als ik dat zo hoor is dat toch iets wat haar nu toch een beetje dwarszit; wat ze buiten gaat horen.
Nou daar komt ze snel genoeg achter! 1 rondje door de buurtsuper en het is meer dan duidelijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:02 schreef Danny het volgende:
ah, ze weet wel dat ze een draak is
nu nog weten dat ze een irritant kutwijf is
Zal ook niet leuk zijn, maar wel heel terecht. Ze moet weer met beide benen op de grond.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:03 schreef Llewella het volgende:
Ze is bang voor de buitenwereld? Als iemand wat zegt dan moet ie heel hard kunnen redden? Als ik dat zo hoor is dat toch iets wat haar nu toch een beetje dwarszit; wat ze buiten gaat horen.
denk je écht dat ze zich er iets van aantrekt dan? dat mens is blind voor de wereld hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zal ook niet leuk zijn, maar wel heel terecht. Ze moet weer met beide benen op de grond.
Ja inderdaad; en ik mag hopen dat dit een goede leerweg voor haar is geweest; dat ze hierna weer back to earth komt en eens gaat doen in het leven waar het werkelijk om draait ipv de dramaqueen of diva uit te hangen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zal ook niet leuk zijn, maar wel heel terecht. Ze moet weer met beide benen op de grond.
Als ze merkt dat iedereen haar tijdens haar verblijf heeft uitgescheten, terwijl ze dacht als sterke vrouw en diva over te komen op de kijkers.... gaat haar niet koud laten denk ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:07 schreef Danny het volgende:
[..]
denk je écht dat ze zich er iets van aantrekt dan? dat mens is blind voor de wereld hoor
ze heeft niks geleerd, volgens mijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:08 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ja inderdaad; en ik mag hopen dat dit een goede leerweg voor haar is geweest; dat ze hierna weer back to earth komt en eens gaat doen in het leven waar het werkelijk om draait ipv de dramaqueen of diva uit te hangen.
Van mij mag het als ze daarna gewoon gaat; maar ik ben bang dat natasia dan haar zinnen nog op blijven zet ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:08 schreef CartWOman het volgende:
Ik verwacht echt nog een laatste poging om te kunnen blijven, hoop het zelfs. Eentje waarmee ze zichzelf nog belachelijker maakt.![]()
Ik hoop op een lekker wijf (met pit, dus geen Nena) waar Brian en Nel (misschien Bart) slap in de knieën van wordenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:10 schreef Brici het volgende:
Ik hoop dat er dan zon nieuwe bitch inkomt maar dat die dan bij huub en silvia hoort en dan tegen satanael
nee, die was (met 2000 anderen) alleen maar kandidaat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:13 schreef smalfilm het volgende:
Hey, maar als Natasia nou weggaat, komt die Tamara er dan niet in?
Yep, en ik bedenk net dat zo'n laatste poging het toppunt van egoïsme zal zijn, dus wederom enorm pijnlijk tegenover de kinderen. En dat hoop ik toch niet voor ze.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:11 schreef Llewella het volgende:
[..]
Van mij mag het als ze daarna gewoon gaat; maar ik ben bang dat natasia dan haar zinnen nog op blijven zet ook.
Ik denk dat ze het echt wel in zich heeft om over een paar jaar back to earth te komen en haar lering eruit te trekken; om te zien waar het echt om draait.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:11 schreef avonne het volgende:
[..]
ze heeft niks geleerd, volgens mij
Zeer gemiste kans voor haar
Oh, gelukkig, ik had even het idee dat ze door de screentest was gekomen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:15 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, die was (met 2000 anderen) alleen maar kandidaat.
Ze lijkt me ook te soft en te meepraterig.
"Tamara" is eigenlijk symbool voor "een lekker wijf" denk ik
Gelukkig zijn ze op school. Heb je ze gezien vorige maand? Schatjes zijn het.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef Danny het volgende:
haar kids zijn nu thuis al aan het juichen. als ze NIET gaat dan is ze een nog groter kutwijf dan ik al dacht. En eigenlijk bestaat dat niet...
Als ze er eerst een nachtje over gaat slapen, en dan morgen ochtend de 24 uur aanvraagt, kan ze morgen avond nog mooi even naar de musicalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:21 schreef Llewella het volgende:
Jongens jongens, dit duurt toch allemaal veelste lang!!! Nu wil ze al 24 uur aanvragen.
Die gaat dus toch proberen om te blijven he!?
Valt me nog mee dat ze het niet op wilgo afschuift; want dat leek aanvankelijk te gebeuren (dat ze wilgo afkapte/ dat ze wilgo in d'r hoofd al aan de kant had gezet); denk dat het nu heel veilig is om het op silvia en huub af te schuiven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:21 schreef Lieve het volgende:
Nu gaat ze het zo spelen dat het Huub en Sylvia's schuld is???Die is van het padje zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |