Ja, zodat ze niet mee hoeft te trainen... Lui varkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:54 schreef CarOnline het volgende:
Oh, ze zegt nu dat ze misschien naar huis gaat.
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:54 schreef CarOnline het volgende:
Oh, ze zegt nu dat ze misschien naar huis gaat.
Als jij hem rijdt, kom je binnen !!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:57 schreef dieenebart het volgende:
Hey Redactie!!! Mogen we zelf een taxi sturen?
Tijdens het laatste telefoontje was het al duidelijk. En in de laatste 10 seconden zei ze tegen haar zus: "Ik hou van je en als het dus niet anders kan zorgen jullie voor de kinderen. Dank je wel. Doeg."quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Welk scenario heeft ze dan in haar hoofd? Hmm, ik zie haar Wilgo straks al bellen om de relatie te verbreken, vervolgens haar zus om te zeggen dat zij voor de kinderen moet zorgen.
Dit alles in 5 minuten, no problem.
Ook gezien. Schandalig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens het laatste telefoontje was het al duidelijk. En in de laatste 10 seconden zei ze tegen haar zus: "Ik hou van je en als het dus niet anders kan zorgen jullie voor de kinderen. Dank je wel. Doeg."
Vanmiddag heeft ze gesprek met het opperhoofd (JDM?) Daarna vraagt ze al of niet 24 uur aan, dan komt er een gesprek met de psycholoog (dat we mogen meezien) en dan vertrekt ze.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef CarOnline het volgende:
Maar wat is de procedure eigenlijk?
Ik heb het vertrek van die anderen niet meegekregen. Hoe ging dat met Eveline bijvoorbeeld?
Zeker anders, want die wilde echt. En zij niet natuurlijk.
Maar tot nu toe heeft ze het alleen gezegd, en verder niets dus? Niet gebeld, geen gesprek met de snackbar of hoe het allemaal mag heten?
OMGquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens het laatste telefoontje was het al duidelijk. En in de laatste 10 seconden zei ze tegen haar zus: "Ik hou van je en als het dus niet anders kan zorgen jullie voor de kinderen. Dank je wel. Doeg."
Oh, oké. Nou, die blijft dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:00 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft ze gesprek met het opperhoofd (JDM?) Daarna vraagt ze al of niet 24 uur aan, dan komt er een gesprek met de psycholoog (dat we mogen meezien) en dan vertrekt ze.
Al of niet.....![]()
Zie mijn sig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Que ervaring kom je het dichtst in de buurt van ons allemaal, ik bedoel: in één huis met Mona.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:27 schreef dieenebart het volgende:
Net als bij BB (gert, let even op):
Gek, ik zie haar meer zo:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:01 schreef Gigageil het volgende:
Ben blij dat ik binnenkort niet meer tegen die oma-jurkjes aan hoeft te kijken waar een lichaam in loopt dat lijkt of het in haar broek heeft gescheten steeds..........
Deze komt nog het beste overéén met hoe ik haar zie:
[afbeelding]
Ik verstond: Fok! them all.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb liever dat ze nu allemaal lief doen. Daar prikt iedereen wel doorheen. Fuck 'em all"
Da's wel een plan. En dan wel zo'n echte paupertaxi. Dat ze niet gaat denken dat ze een ster verdient ofzo...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:57 schreef dieenebart het volgende:
Hey Redactie!!! Mogen we zelf een taxi sturen?
Dude, als dit de gemiddelde inhoud is van dat 18+ forum van jou, dan hoef ik geen toegangquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Gek, ik zie haar meer zo:
[afbeelding]
Mischien vraagt ze wel of de kids mee mogen....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:04 schreef farceman het volgende:
Voor de zoveelste keeer: geloof mij nu maar Natasia zal nooooit vrijwillig gaan !
Die is aandachtsziek
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Gek, ik zie haar meer zo:
[afbeelding]
Dat dacht Tanja ook......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:11 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Mischien vraagt ze wel of de kids mee mogen........ze kunnen toch zorgen dat ze niet boven de wettelijke maximum tijd voor kids op tv uitkomen? Volgens mij is er geen wet die ouders verbieden hun kind op Internet te tonen ....
![]()
Mag best een mooie taxi zijn. Als het touw waarmee ze haar aan de trekhaak hangen maar stevig genoeg is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Da's wel een plan. En dan wel zo'n echte paupertaxi. Dat ze niet gaat denken dat ze een ster verdient ofzo...
Ow god, dat verschrikkelijke mens was ik (en de wereld) alweer vergeten. Maar toch denk ik dat Euthenasia erger isquote:
Nee man, Mona vergelijken met Natasia komt bij lange na niet in de buurt. Idd eerder Janine (bb6, toch?). Ik had trouwens meer problemen met Bianca (met die tattoos) dan met Mona.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie mijn sig.
Ze is echt wel in staat om het hele "probleem" dadelijk met een telefoontje "op te lossen" hoor, die is nog lang niet weg.
[..]
Que ervaring kom je het dichtst in de buurt van ons allemaal, ik bedoel: in één huis met Mona.![]()
Maar toch, vergeleken met de Zwarte Diva is Mona een bescheiden muisje. Misschien dat de reet-omvang overeenkomt, al ging de "lichamelijke oefening" Mona dan weer wat minder goed af.![]()
Kunnen we al ergens wedden?
Ik zeg dat ze haar kinderen én Wilgo laat barsten en in de villa blijft.
Natasia is erger dan Iedereen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow god, dat verschrikkelijke mens was ik (en de wereld) alweer vergeten. Maar toch denk ik dat Euthenasia erger is
Met deze quote het programma afsluiten toch? Is het meteen voor iedereen duidelijk waar het mis is gegaanquote:
nee, ze wil nog wel weg, maar hoopt dat de kinderen dood gaan omdat er dan geen enkele reden meer is om het huis eventueel uit te gaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Dood is weg"
Dus ze blijft nu, want hij kinderen leven nog.
Dat is al gebeurd. Huub en Sylvia waren tegen en ze heeft nu de 24 uur aangevraagd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze het nu wéér over die 12 uur?
Dan moeten Sylvia en Huub tegenstemmen. Zeker nu ze weten dat Natasiaaaa de oorlog heeft verklaard tegen die 2.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ze wil nog wel weg, maar hoopt dat de kinderen dood gaan omdat er dan geen enkele reden meer is om het huis eventueel uit te gaan.
Hear ! Hear !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik denk dat er in de geschiedenis van de real-live tv nog geen vergelijkbaar materiaal bestaat. Natas staat op eenzame diepte.
Da is haar worst nightmare: dat haar zieke zoontje overlijdt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Dood is weg"
Dus ze blijft nu, want hij kinderen leven nog.
Is dat zo? Die wilde ze toch niet?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Sylvia waren tegen en ze heeft nu de 24 uur aangevraagd.
Huh? Ik dacht dat ze pas náhet gesprek met het opperhoofd de 24 uur ging aanvragen ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd. Huub en Sylvia waren tegen en ze heeft nu de 24 uur aangevraagd.
Nee, want dan moet ze de 12 uur aanvragen en ze gunt haar medebewoners dat plezier niet denk ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ze wil nog wel weg, maar hoopt dat de kinderen dood gaan omdat er dan geen enkele reden meer is om het huis eventueel uit te gaan.
Die 24 uur begreep ik van een post van iemand anders. Kan zijn dat ik die verkeerd heb begrepen dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is dat zo? Die wilde ze toch niet?
Is voor de vorm. Zo kan ze morgen na 24 uur met een gerust hart en 'geloofwaardig' melden dat ze er na heel lang en heel diep nadenken voor heeft gekozen tóch maar te blijven.quote:
Niemand daar die ook vraagt hoe ze dat voor zich ziet, belachelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef Llewella het volgende:
Ik weet niet, maar als ik Wilgo was, was ik nu er helemaal klaar mee; ze zit zich nu alweer helemaal te verheugen op mooie jurk en morgen naar belle en het beest en tuttelen enzow.
Ik snap echt niet hoe ze zich daar nu mee bezig kan houden.
Bekijk het eens door de bril: Als ik maar genoeg Diva gedrag vertoon hoef ik straks niet meer in de bijstand......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef Llewella het volgende:
Ik weet niet, maar als ik Wilgo was, was ik nu er helemaal klaar mee; ze zit zich nu alweer helemaal te verheugen op mooie jurk en morgen naar belle en het beest en tuttelen enzow.
Okee, mijn fout. De 24 uur is nog niet aangevraagd, maar aangezien ze het al over morgen in het huis had, gaat ze dat wel doen denk ik. Ze heeft nu enorme pret trouwens.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat ze pas náhet gesprek met het opperhoofd de 24 uur ging aanvragen ?
Ze heeft ze volgens mij echt niet aangevraagd, heb op een paar korte momenten na meegekeken. Dat ze nu doet of ze blijft snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die 24 uur begreep ik van een post van iemand anders. Kan zijn dat ik die verkeerd heb begrepen dus.
Maar ze had het net al over morgen in het huis, dus ik neem aan dat ze vandaag sowieso al niet meer weggaat.
Morgen is ze er toch al uit??? Hoe kan ze dan daar aan denken. Het is al wel duidelijk dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef Llewella het volgende:
Dat zou érg fijn zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef Danny het volgende:
Ik mag toch hopen dat zij niet wordt uitgekozen om naar de musical te gaan. Tenzij het een truukje van de redactie is. Ze gaat naar de musical, maar bij terugkomst blijkt dat ze het slot veranderd hebben en staan haar koffers bij het hek.
Zoiets.
Ze denkt echt alléén maar aanzichzelf. Ze heeft zich ten doel gesteld zo lang mogelijk haar oude leven te ontvluchten en sluit de ogen voor de realiteit. Ze moet geholpen worden. En snel !!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, mijn fout. De 24 uur is nog niet aangevraagd, maar aangezien ze het al over morgen in het huis had, gaat ze dat wel doen denk ik. Ze heeft nu enorme pret trouwens.
Hebben ze die ook echt niet gegeven?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:10 schreef scanman01 het volgende:
Als ze niet gaat, dan hebben Huub en Sylvia er helemaal goed aan gedaan die 12 uur niet te geven.
Dan was dat dus ook niet echt nodig.
Ik had denk me mond niet kunnen houden, met het gevaar dat natasia me weer de verpester vind van het mooie sprookje. Maar ik kan niet zo goed tegen dat soort gedrag als mensen om je heen wel problemen hebben (wilgo + kids).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niemand daar die ook vraagt hoe ze dat voor zich ziet, belachelijk.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:27 schreef farceman het volgende:
[..]
Hebben ze die ook echt niet gegeven?
Ja duh... Jij snapt hem ook?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgen is ze er toch al uit??? Hoe kan ze dan daar aan denken. Het is al wel duidelijk dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |