Ja, zodat ze niet mee hoeft te trainen... Lui varkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:54 schreef CarOnline het volgende:
Oh, ze zegt nu dat ze misschien naar huis gaat.
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:54 schreef CarOnline het volgende:
Oh, ze zegt nu dat ze misschien naar huis gaat.
Als jij hem rijdt, kom je binnen !!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:57 schreef dieenebart het volgende:
Hey Redactie!!! Mogen we zelf een taxi sturen?
Tijdens het laatste telefoontje was het al duidelijk. En in de laatste 10 seconden zei ze tegen haar zus: "Ik hou van je en als het dus niet anders kan zorgen jullie voor de kinderen. Dank je wel. Doeg."quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Welk scenario heeft ze dan in haar hoofd? Hmm, ik zie haar Wilgo straks al bellen om de relatie te verbreken, vervolgens haar zus om te zeggen dat zij voor de kinderen moet zorgen.
Dit alles in 5 minuten, no problem.
Ook gezien. Schandalig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens het laatste telefoontje was het al duidelijk. En in de laatste 10 seconden zei ze tegen haar zus: "Ik hou van je en als het dus niet anders kan zorgen jullie voor de kinderen. Dank je wel. Doeg."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |