Normaal komt hij nog wel terug na zijn blowtje....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die verkeerd momenteel in hogere sferen.![]()
Normaal neemt hij ook zijn laptop mee naar buiten maar dat durfde hij vast niet met al die regen en wind....alhoewel het hier in 070 niet meer regent en waait.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zou die zijn voordeur nog hebben gevonden, is natuurlijk wel een eind van schuur naar voordeur.
optimistquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:13 schreef -skippybal- het volgende:
Over 10 jaar is soft-drugs illegaal en heeft iedereen tenminste pijn in z'n lever af en toe![]()
Had m'n laptop binnengelaten..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Normaal neemt hij ook zijn laptop mee naar buiten maar dat durfde hij vast niet met al die regen en wind....alhoewel het hier in 070 niet meer regent en waait.
Hij is gewoon dood![]()
Jah maar hij kan het goede topic niet meer vinden blijkbaarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
BeeDee is weer gesignaleerd op het forum.
Iedereen moét mijn pijn voelen!quote:
Wel een superblow had je aangezien je wel een half uur weg bent geweestquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Had m'n laptop binnengelaten..![]()
Netwerk in de garage is belabberd.![]()
Zal ik je even keihard met (veel liefde natuurlijk) naar R&P schoppenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Iedereen moét mijn pijn voelen!
Neuhquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zal ik je even keihard met (veel liefde natuurlijk) naar R&P schoppen![]()
![]()
Was het er zo 1?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel een superblow had je aangezien je wel een half uur weg bent geweest![]()
![]()
Ja, maar... ik had al veel HJ op..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel een superblow had je aangezien je wel een half uur weg bent geweest![]()
![]()
Inkaaier in the makin'....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Was het er zo 1?
[afbeelding]
Die gozer daarachter is ook impressed !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Was het er zo 1?
[afbeelding]
Nou open dan maar een topic in ONZ...daar zijn er nog niet genoeg van namelijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuhwant die staat niet in m'n AT
![]()
whehehehequote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Was het er zo 1?
[afbeelding]
Ga je slapenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:12 schreef BeeDee het volgende:
SOL ! Ben je d'r nog ?!![]()
Weltrusten voor zo hè !![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga je slapenKrijg van die blowtjes
![]()
Truste![]()
onderONZjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:17 schreef TwyLight het volgende:
Wat is dit nou weer.
Zouden alle modjes slapen ?quote:
Geniet ervan zolang het duurtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zouden alle modjes slapen ?Normaal wordt een topic met mijn naam binnen een paar posts gesloten....wat zou er aan de hand zijn.
![]()
Doen we !...toch ?quote:
whehehe jij wilt egnie naar bedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doen we !...toch ?![]()
'k heb nog een vol flesje HJ en die maak ik koud en dan is het echt klaar...over...schluss...
![]()
![]()
Ohhhh verstandig zijn we allang niet meerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het is de strijd tussen wat je wil en wat verstandig is...whehehe...![]()
Wij zijn een hele foute combinatie...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh verstandig zijn we allang niet meer![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wij zijn een hele foute combinatie...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PM terugstuurt hebt...verder totally n00b idd..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en het lukt je niet he....stuur je uitnodiging maar naar seaoflove_._@hotmail.com![]()
quote:
Wie zegt dat ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik schijn een kloon van een of andere Sol te zijn
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Volgens maikuuul ofzo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:43 schreef Queen_Bee het volgende:
ja tochquote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Volgens maikuuul ofzo?
Sol is gewoon een kloon van zichzelf
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Volgens maikuuul ofzo?
Sol is gewoon een kloon van zichzelf
Niet huilen...Biertje?quote:
Kusje en een slof sigaretten terugquote:
You wish !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:03 schreef SeaOfLove het volgende:
DeeCruise, Queen_Bee en BeeDee.....mijn lieve kloontjes![]()
aaa genoeg bier gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Niet huilen...Biertje?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sea rijmt niet voor niets op Dee en Bee
![]()
Stom toeval....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sea rijmt niet voor niets op Dee en Bee
![]()
Dus wacht even, wij zijn dus 1 en dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:03 schreef SeaOfLove het volgende:
DeeCruise, Queen_Bee en BeeDee.....mijn lieve kloontjes![]()
Good thinkin'...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dus wacht even, wij zijn dus 1 en dezelfde persoon?
Dan ga ik bij deze even voor de spiegel met mijn tieten spelen![]()
Of(inter)coursequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Je bent echt een enorme huillie, heb iets te melden, of kruip gewoon je nest in...quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Of(inter)course
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Of(inter)course
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf?quote:
Bier, maakt je vager dan je lief isquote:
Narcisme anyone?quote:
Rijmt? Waarop dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
narcis-me...rijmt ook, leuk voor weer een kloon![]()
Stom!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
-me- op zijn engels op Bee en Dee...duh
luv you...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
-me- op zijn engels op Bee en Dee...duh
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Stom!
Dat ik dat niet inzag...
mompelt iets over eindigend op een m in het engels
Maar Sol, wanneer gaan wij eens neuqen?
Nou?quote:
Weet ik niet meer. Paar mensen in een topic laatstquote:
Yessss ...alle klonen in 1 topic bij elkaar.....teamoverleg!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Paar mensen in een topic laatst
jij bent de baasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nou?
Worden het dan de 4 non blondes of metallica? Om op de nostalgische tour te gaan
Neem je wel wat te blowen mee voor BeeDee dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:55 schreef DeeCruise het volgende:
Ik stel dan als eerste voor om bij de volgende vergadering die koffiekan door een raam te keilen, en het bij bier te houden...
Alleen voor BeeDee? Of iedereen dampt mee, of ik rook het lekker zelf op. Mijn longen zijn hun longen, denk eraan he!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neem je wel wat te blowen mee voor BeeDee dan?
Vodka? Wordt er nog vergaderd dan?quote:
Owww tuurlijk blowen jullie allemaal....ik sla alleen even overquote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Alleen voor BeeDee? Of iedereen dampt mee, of ik rook het lekker zelf op. Mijn longen zijn hun longen, denk eraan he!
Meer voor mij!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owww tuurlijk blowen jullie allemaal....ik sla alleen even over![]()
![]()
Nou ja, volgende keer?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vodka? Wordt er nog vergaderd dan?
quote:
Bestaan blijft ie sowieso...tenzij grote servercrash uiteraard !quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:26 schreef opgebaarde het volgende:
Dicht en dan naar blijft die voor altijd bestaan...zwijmel
Zodan...idd hoogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BeeDee met je hoge postgem.![]()
Jah verveelde me en had nog geen zin om te slapen en baggeren wilde ik ook niet , dus dan maar ff baggertopic kicken waar het magquote:
Oja ik zit ook op 53quote:
Alsof jij niet weet hoe dat komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BeeDee met je hoge postgem.![]()
ik zit al tijden op 31 maar gaat maar niet omlaag, terwijl ik echt allang niet meer zoveel postquote:
quote:
Ik ga nu alleen maar meer postenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zit al tijden op 31 maar gaat maar niet omlaag, terwijl ik echt allang niet meer zoveel post![]()
Dan is dit ws het goede adres vrees ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah verveelde me en had nog geen zin om te slapen en baggeren wilde ik ook niet , dus dan maar ff baggertopic kicken waar het mag![]()
volgens mij doet hij dat al een half jaartje ofzo hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je zit tegenwoordig veel te veel in MEN![]()
Ja hij kwam ook uit MEN maar ik zie hem haast niet meerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij doet hij dat al een half jaartje ofzo hoor![]()
Niet meer zoveel. M'n postgemiddelde zal gestaag gaan dalen schat ik..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je zit tegenwoordig veel te veel in MEN![]()
jahh jij moet slotjes zetten in klb nuquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga nu alleen maar meer posten![]()
http://forum.fok.nl/user/history/148800![]()
Je hebt gelijk ONZ overheerst in je lijstquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niet meer zoveel. M'n postgemiddelde zal gestaag gaan dalen schat ik..![]()
yepzzzzquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dan is dit ws het goede adres vrees ik.![]()
heel erg gestaag dan...ik ben in de 4 maanden dat ik niet zoveel fok! maar 3 naar beneden gegaanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niet meer zoveel. M'n postgemiddelde zal gestaag gaan dalen schat ik..![]()
Ik vind de topics in ONZ vaak matig....ik ben toch te oud vrees ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja hij kwam ook uit MEN maar ik zie hem haast niet meerIk zit in ONZ/KLB en hij meestal in MEN
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vind de topics in ONZ vaak matig....ik ben toch te oud vrees ik![]()
En PS heeft een leven gekregen dus MEN is ook niet meer hetzelfde...![]()
Voor die 1-2x per week dat ik 's nachts fok! mis ik PS en NB toch ook best wel hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vind de topics in ONZ vaak matig....ik ben toch te oud vrees ik![]()
En PS heeft een leven gekregen dus MEN is ook niet meer hetzelfde...![]()
Soms heb je van die topics....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ONZ overheerst in je lijst![]()
Eensch...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor die 1-2x per week dat ik 's nachts fok! mis ik PS en NB toch ook best wel hoor![]()
Ik vind mijn posts nu wel een stuk makkelijker terugquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind mijn posts nu wel een stuk makkelijker terug![]()
Je oude avatar had beter gekleurd bij je nick...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind mijn posts nu wel een stuk makkelijker terug![]()
Ik mag niet ontbreken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik doe mee ! Skoll !![]()
En een peukie...![]()
![]()
Ik had zojuist 3 lekkere bammetjes met pindakaasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En een peukie...![]()
![]()
Ik ben op zoek naar een nieuwequote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je oude avatar had beter gekleurd bij je nick...![]()
![]()
Hij moet em even rescalen zonder de pixeling en er dan uiteraard een zwaailicht bij zetten, of politiestrepenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je oude avatar had beter gekleurd bij je nick...![]()
![]()
Ja godver, nou heb ik weer honger.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik had zojuist 3 lekkere bammetjes met pindakaas![]()
quote:
ik drink Westmalle Trappist.... is dat wijvenbierquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En een peukie...![]()
![]()
Neuh, das speciaalbierquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik drink Westmalle Trappist.... is dat wijvenbier![]()
![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Is 't de trippel ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Das wel een 14.gif waardquote:
Ah, je begint al als een echte ambtenaar te werken.quote:
Het Kanon, en een lekkere Grand Prestigequote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zie net dat het 9.5% alc. is
dacht dat bier altijd maar 5% was
![]()
Ehm... wat is eigenlijk wel wijvenbierquote:
daar heb ik Milou's vader eens zo ziek van zien wordenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het Kanon, en een lekkere Grand Prestige![]()
.
rosé-bier enzo of witbier vind ik ook wel wijvenbierquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ehm... wat is eigenlijk wel wijvenbier
Buckler, Lingens Blond...ehhh bestaan die nog wel ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ehm... wat is eigenlijk wel wijvenbier
Lingens blond wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Buckler, Lingens Blond...ehhh bestaan die nog wel ?![]()
![]()
Anders ook nog grolsch grapefruitquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Buckler, Lingens Blond...ehhh bestaan die nog wel ?![]()
![]()
Wibier is goed idd...wieckse witte van de tap, 's zomers op het teras.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:30 schreef oshiro het volgende:
Witbier is lekker, ja. Mits lekker warm weer en citroen.
Ik wou je quotenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wibier is goed idd...wieckse witte van de tap, 's zomers op het teras.![]()
Zucht...was het maar zover..![]()
Met andere woorden...biertjes met fruitsmaak en natuurlijk alcoholvrij bier...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Anders ook nog grolsch grapefruit![]()
Goed samengevat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met andere woorden...biertjes met fruitsmaak en natuurlijk alcoholvrij bier...[afbeelding]
zo ongeveer ja...alhoewel ik de lemon wel lekker vindquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met andere woorden...biertjes met fruitsmaak en natuurlijk alcoholvrij bier...[afbeelding]
Ghegege...je hebt een icoontje meer in je balk...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wou je quoten![]()
Tis nog even wennen die knopjes![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ghegege...je hebt een icoontje meer in je balk...ken beurn toch...n00b mod..
![]()
ehm...die vind ik ook wel lekkerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
en kriekjes natuurlijk
quote:
Ah, tuurlijk. Was ik ever vergetenquote:
En niet lekker aangeschoten raken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dronk ik weleens toen ik zwanger was...Gingen we stappen naar Baja of Nighttown of whatever, iedereen bier drinken dus ik ook, alleen dan dat waterige zooitje
![]()
Trauma hebben we eraan overgehoudenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk. Was ik ever vergetenWe hadden zeker veel pijn?
Is dit kind wel een beetje leuk dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Trauma hebben we eraan overgehouden. wij krijgen echt nooit meer kinderen
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar btw drinken tijdens de zwangerschap![]()
![]()
![]()
Dôhquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Samen ? Goh....moet ook wel als je een kloon bent![]()
Jahhhquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is dit kind wel een beetje leuk dan?![]()
Nee, maar ik bedoelde met m'n post eik ook...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij zit er in alcoholvrij bier geen alcohol
daarbij kreeg ik er toch niet meer dan 2 weg
rest van de avond appelsap
![]()
Mn zusje is gehandicapt, mn moeder werkt met gehandicapten, I think I can handle itquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh![]()
![]()
Ze staat in mijn FoBo... alleen ze heeft wel downsyndroom....kan je dat aan? Anders moet ik weer ff nieuwe kloon aanmaken
![]()
ohhhzooquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde met m'n post eik ook...dat je geen alcohol dronk toen je zwanger was..
![]()
ik heb de perfecte kloon aangemaaktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mn zusje is gehandicapt, mn moeder werkt met gehandicapten, I think I can handle it
Oh, die pst had ik niet eens gezienquote:
roodquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, die pst had ik niet eens gezien
Wat blief je, rood? zwart? blauw?
Ik heb wel eens een topic daarover zitten lezen met een aantal posts erin van jou en ik heb respect voor wat je in die posts zegt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh![]()
![]()
Ze staat in mijn FoBo... alleen ze heeft wel downsyndroom....kan je dat aan? Anders moet ik weer ff nieuwe kloon aanmaken
![]()
Is bier toch ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb hier nog een brand dubbelbock....geen idee hoe ik eraan kom, maar het staat iig koel![]()
Niet van mijquote:
Tnxxx lief van je! Heb je Milou's site weleens gezien dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een topic daarover zitten lezen met een aantal posts erin van jou en ik heb respect voor wat je in die posts zegt.![]()
Gisterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij nou weer Mod
nog ffquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
Holy crap, is deze nog open/nog niet vol?
![]()
zulk een nieuws is niet gratisquote:
een wip achterop zijn 3wieler is genoeg om je note's te weten te komen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulk een nieuws is niet gratis![]()
![]()
Echt welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulk een nieuws is niet gratis![]()
![]()
Je verwees daarnaar idd. Heb wel gekeken en er stonden heel veel links op de site die je opgaf..dus kon het niet vinden..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnxxx lief van je! Heb je Milou's site weleens gezien dan?
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:09 schreef oshiro het volgende:
Ik doe niet aan notes.
Owww dat was site van de sds. www.geocities.com/upanddown_met_milou is haar site. Alleen al een hele tijd niet bijgewerktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je verwees daarnaar idd. Heb wel gekeken en er stonden heel veel links op de site die je opgaf..dus kon het niet vinden..![]()
De laatste keer hadden we er 4, wat we na mijn ban erbij hebben gekregen weet ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik doe niet aan notes, mods die me zien wel
Omg, we hadden een ban?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De laatste keer hadden we er 4, wat we na mijn ban erbij hebben gekregen weet ik niet![]()
succes dan maar morgenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef oshiro het volgende:
Hoe wreed het ook mag klinken... ik moet jullie verlaten... morgen tentamen.
Hoewel dat echter niks gaat worden, en ik gewoon hier wil blijven.
zal ik nodig hebbenquote:
Wat gemeen zeg. Vandaar dat ik me zo down voelde, eerste banquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah toen hadden we echt een kutweek![]()
Die ja...en nog steeds niets te vinden. Jammer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owww dat was site van de sds. www.geocities.com/upanddown_met_milou is haar site. Alleen al een hele tijd niet bijgewerkt![]()
Yepz dat was heul niet prettig. Gelukkig hebben we het gered. Posten in R&Pquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat gemeen zeg. Vandaar dat ik me zo down voelde, eerste ban
Weltusten !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef oshiro het volgende:
Hoe wreed het ook mag klinken... ik moet jullie verlaten... morgen tentamen.
.
.
.
Hoewel dat echter niks gaat worden, en ik gewoon hier wil blijven.
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browserquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die ja...en nog steeds niets te vinden. Jammer.![]()
of kreeg je melding dat er teveel dataverkeer was ofzo?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browser
Ik klikte je link aan een typte de site..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browser
Nee gewoon, no matches were found.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of kreeg je melding dat er teveel dataverkeer was ofzo?
ook dat zwarte stukje er8er dus: upanddown_met_milouquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik klikte je link aan een typte de site..ff proberen..
![]()
Ik heb 'm gevonden !...wat een vrolijke meid..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook dat zwarte stukje er8er dus: upanddown_met_milou
Dat hield ik dan ook in mn achterhoofdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Koel...past perfect bij de bruine suede-laarzen die we vorige week hebben gekocht![]()
Wij zijn echt goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat hield ik dan ook in mn achterhoofd![]()
Oh?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Onze bikini is anders wel van BjornBorg![]()
Tnxxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb 'm gevonden !...wat een vrolijke meid..Leuke foto's..
![]()
![]()
sorry ff sig bijwerkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:39 schreef BeeDee het volgende:
Maar ga maar verder met de vrouwenpraat hoor !![]()
Ik ga wel slapen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja...dat...voordat ik ging slapen...dan..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry ff sig bijwerkenmaar we roken er nog eentje
![]()
gezellig...wil je er een biertje bij? Of een wodka van mijn kloon?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik rook er ook nog eentje, of 2.
U riep?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gezellig...wil je er een biertje bij? Of een wodka van mijn kloon?
wat een verrassingquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:51 schreef BeeDee het volgende:
Dat sigaretje gaat dan zo het er nu naar uitziet toch een jointje worden. Ik ben dan ook bij tijd en wijle onverbeterlijk..![]()
Ik lust ook nog wel een biertje..[afbeelding]
Correctemundo...ben meer een bier manquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat een verrassing![]()
@ Ludo...ik heb nog Amstel Gold ...zwaar bier staat er8erof Brand dubbelbock
@ DeeCruise.... voor wodka moet je echt bij mijn Q_B zijn
![]()
Een haaltje van mijn joint ben je toch ook niet vies van ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Correctemundo...ben meer een bier man
[afbeelding]
Hangt ervanaf, wat rook je?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Een haaltje van mijn joint ben je toch ook niet vies van ?[afbeelding]
Maakt niet uit...staat allemaal koud in de onderste koelkastquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat het makkelijkste voor jou is.
Totaal onbekend hier....WW variant?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maakt niet uit...staat allemaal koud in de onderste koelkast![]()
@DeeCruise: jupiler heb ik alleen als ik in Brabant ben![]()
whooohoooo hockeydames in de finale
Skunk. Hasj al een tijd niet gerookt...wel een tijdje gedaan...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Totaal onbekend hier....WW variant?
Ben meer een hash roker
Meestal toch wel zonder bierquote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:03 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je in godsnaam je dagen dan door in het noorden? (jaja, voor mij is alles het noorden)
Hockeydames.....gheyl![]()
Veel gematigder knetter worden, en toch nog functioneren =quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Skunk. Hasj al een tijd niet gerookt...wel een tijdje gedaan...![]()
![]()
Veelzijdige biervoorraad !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maakt niet uit...staat allemaal koud in de onderste koelkast![]()
@DeeCruise: jupiler heb ik alleen als ik in Brabant ben![]()
whooohoooo hockeydames in de finale
Maar verre van compleetquote:
Nachtdienst ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Veel gematigder knetter worden, en toch nog functioneren =![]()
Men, wou dat ik thuis was....(nog 4 uurtjes)
Op de koffie dan maar![]()
![]()
@SoL: -5 respectpunten![]()
DAAAAAAMN: Magna Canta - moments in love![]()
Hoe raadt u hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
waar gaan we zometeen overigens verder?Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoe raadt u het
Maarrrrrrrr, er is goed nieuws: Over 4 uurtjes heb ik 6 dagen vrij!Werk zelf ook volcontinuediensten, kom "net" uit de middag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoe raadt u het
Maarrrrrrrr, er is goed nieuws: Over 4 uurtjes heb ik 6 dagen vrij!hier: Storm verbroedert! Verbroeder dus *hier*.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
waar gaan we zometeen overigens verder?
en nu maar vast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |