Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik schijn een kloon van een of andere Sol te zijn
Volgens maikuuul ofzo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik schijn een kloon van een of andere Sol te zijn
ja tochquote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Volgens maikuuul ofzo?
Sol is gewoon een kloon van zichzelf
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Volgens maikuuul ofzo?
Sol is gewoon een kloon van zichzelf
Niet huilen...Biertje?quote:
Kusje en een slof sigaretten terugquote:
You wish !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:03 schreef SeaOfLove het volgende:
DeeCruise, Queen_Bee en BeeDee.....mijn lieve kloontjes![]()
aaa genoeg bier gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Niet huilen...Biertje?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sea rijmt niet voor niets op Dee en Bee
![]()
Stom toeval....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sea rijmt niet voor niets op Dee en Bee
![]()
Dus wacht even, wij zijn dus 1 en dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:03 schreef SeaOfLove het volgende:
DeeCruise, Queen_Bee en BeeDee.....mijn lieve kloontjes![]()
Good thinkin'...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dus wacht even, wij zijn dus 1 en dezelfde persoon?
Dan ga ik bij deze even voor de spiegel met mijn tieten spelen![]()
Of(inter)coursequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Je bent echt een enorme huillie, heb iets te melden, of kruip gewoon je nest in...quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Of(inter)course
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Of(inter)course
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf?quote:
Bier, maakt je vager dan je lief isquote:
Narcisme anyone?quote:
Rijmt? Waarop dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
narcis-me...rijmt ook, leuk voor weer een kloon![]()
Stom!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
-me- op zijn engels op Bee en Dee...duh
luv you...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
-me- op zijn engels op Bee en Dee...duh
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Stom!
Dat ik dat niet inzag...
mompelt iets over eindigend op een m in het engels
Maar Sol, wanneer gaan wij eens neuqen?
Nou?quote:
Weet ik niet meer. Paar mensen in een topic laatstquote:
Yessss ...alle klonen in 1 topic bij elkaar.....teamoverleg!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Paar mensen in een topic laatst
jij bent de baasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nou?
Worden het dan de 4 non blondes of metallica? Om op de nostalgische tour te gaan
Neem je wel wat te blowen mee voor BeeDee dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:55 schreef DeeCruise het volgende:
Ik stel dan als eerste voor om bij de volgende vergadering die koffiekan door een raam te keilen, en het bij bier te houden...
Alleen voor BeeDee? Of iedereen dampt mee, of ik rook het lekker zelf op. Mijn longen zijn hun longen, denk eraan he!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neem je wel wat te blowen mee voor BeeDee dan?
Vodka? Wordt er nog vergaderd dan?quote:
Owww tuurlijk blowen jullie allemaal....ik sla alleen even overquote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Alleen voor BeeDee? Of iedereen dampt mee, of ik rook het lekker zelf op. Mijn longen zijn hun longen, denk eraan he!
Meer voor mij!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owww tuurlijk blowen jullie allemaal....ik sla alleen even over![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |