Nou ja, volgende keer?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vodka? Wordt er nog vergaderd dan?
quote:
Bestaan blijft ie sowieso...tenzij grote servercrash uiteraard !quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:26 schreef opgebaarde het volgende:
Dicht en dan naar blijft die voor altijd bestaan...zwijmel
Zodan...idd hoogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BeeDee met je hoge postgem.![]()
Jah verveelde me en had nog geen zin om te slapen en baggeren wilde ik ook niet , dus dan maar ff baggertopic kicken waar het magquote:
Oja ik zit ook op 53quote:
Alsof jij niet weet hoe dat komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BeeDee met je hoge postgem.![]()
ik zit al tijden op 31 maar gaat maar niet omlaag, terwijl ik echt allang niet meer zoveel postquote:
quote:
Ik ga nu alleen maar meer postenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zit al tijden op 31 maar gaat maar niet omlaag, terwijl ik echt allang niet meer zoveel post![]()
Dan is dit ws het goede adres vrees ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah verveelde me en had nog geen zin om te slapen en baggeren wilde ik ook niet , dus dan maar ff baggertopic kicken waar het mag![]()
volgens mij doet hij dat al een half jaartje ofzo hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je zit tegenwoordig veel te veel in MEN![]()
Ja hij kwam ook uit MEN maar ik zie hem haast niet meerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij doet hij dat al een half jaartje ofzo hoor![]()
Niet meer zoveel. M'n postgemiddelde zal gestaag gaan dalen schat ik..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je zit tegenwoordig veel te veel in MEN![]()
jahh jij moet slotjes zetten in klb nuquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga nu alleen maar meer posten![]()
http://forum.fok.nl/user/history/148800![]()
Je hebt gelijk ONZ overheerst in je lijstquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niet meer zoveel. M'n postgemiddelde zal gestaag gaan dalen schat ik..![]()
yepzzzzquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dan is dit ws het goede adres vrees ik.![]()
heel erg gestaag dan...ik ben in de 4 maanden dat ik niet zoveel fok! maar 3 naar beneden gegaanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niet meer zoveel. M'n postgemiddelde zal gestaag gaan dalen schat ik..![]()
Ik vind de topics in ONZ vaak matig....ik ben toch te oud vrees ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja hij kwam ook uit MEN maar ik zie hem haast niet meerIk zit in ONZ/KLB en hij meestal in MEN
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vind de topics in ONZ vaak matig....ik ben toch te oud vrees ik![]()
En PS heeft een leven gekregen dus MEN is ook niet meer hetzelfde...![]()
Voor die 1-2x per week dat ik 's nachts fok! mis ik PS en NB toch ook best wel hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vind de topics in ONZ vaak matig....ik ben toch te oud vrees ik![]()
En PS heeft een leven gekregen dus MEN is ook niet meer hetzelfde...![]()
Soms heb je van die topics....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ONZ overheerst in je lijst![]()
Eensch...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor die 1-2x per week dat ik 's nachts fok! mis ik PS en NB toch ook best wel hoor![]()
Ik vind mijn posts nu wel een stuk makkelijker terugquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind mijn posts nu wel een stuk makkelijker terug![]()
Je oude avatar had beter gekleurd bij je nick...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind mijn posts nu wel een stuk makkelijker terug![]()
Ik mag niet ontbreken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik doe mee ! Skoll !![]()
En een peukie...![]()
![]()
Ik had zojuist 3 lekkere bammetjes met pindakaasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En een peukie...![]()
![]()
Ik ben op zoek naar een nieuwequote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je oude avatar had beter gekleurd bij je nick...![]()
![]()
Hij moet em even rescalen zonder de pixeling en er dan uiteraard een zwaailicht bij zetten, of politiestrepenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je oude avatar had beter gekleurd bij je nick...![]()
![]()
Ja godver, nou heb ik weer honger.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik had zojuist 3 lekkere bammetjes met pindakaas![]()
quote:
ik drink Westmalle Trappist.... is dat wijvenbierquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En een peukie...![]()
![]()
Neuh, das speciaalbierquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik drink Westmalle Trappist.... is dat wijvenbier![]()
![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik drink Westmalle Trappist.... is dat wijvenbier![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |