Inderdaad! Als hij nu geen minister van Financiën wordt dan heeft hij al z'n kansen wel zo'n beetje verspeeld. Als Bos zijn woorden zo graag herhaalt, dan betekent dat geoon dat hij straks bedankt voor het partijleiderschapquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:15 schreef freako het volgende:
[..]
Bos kennende staat ie straks naast Jan-Peter en Bea op het bordes.
Hij zegt dus van niet. Maar hij liegt dus waarschijnlijk. Moet nu niet eerst de lafbekkenkaart gespeeld worden?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:15 schreef freako het volgende:
[..]
Bos kennende staat ie straks naast Jan-Peter en Bea op het bordes.
Nee, hij moet nog van standpunt veranderen. Klein verschil.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hij zegt dus van niet. Maar hij liegt dus waarschijnlijk.
Wat een onzin zeg. Alsof het daar om gaat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:20 schreef Argento het volgende:
Nu kan Bos niet meer terug. Als hij nu nog minister en vicepremier wordt onder Balkenende, is dat onherstelbaar gezichtsverlies.
Ja, daar gaat het om ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Alsof het daar om gaat.
Ohquote:
Wauw, dan letten ze echt goed op zeg.quote:Het enige wat mensen nu van Bos weten is dat hij een draaikont is.
Tuurlijk ben ík dat. Waarom zou jij ook zelfreflectie kennen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh
[..]
Wauw, dan letten ze echt goed op zeg.
Je bent weer net zo dogmatisch als een radicale imam
Fleurquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef X. het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ík dat. Waarom zou jij ook zelfreflectie kennen?
Het gaat weer over links en meneer is ineens niet meer zo 'grappig' als zoals bij een kamerlid van rechts.
Ja, daar gaat het om ja. Wij als volk kunnen politici nu juist beoordelen op hun betrouwbaarheid, en waar wordt die betrouwbaarheid (of het gebrek daaraan) het beste getoond als politici het een zeggen en het ander doen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, een klein beetje gelijk heeft 'ie toch wel, imo...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat om de motivatie, niet om de dogma's. Voor mensen die van mening veranderen of ergens op terug durven komen en dat goed uitleggen, heb ik alleen maar respect en het heeft niks met betrouwbaarheid te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:56 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het om ja. Wij als volk kunnen politici nu juist beoordelen op hun betrouwbaarheid, en waar wordt die betrouwbaarheid (of het gebrek daaraan) het beste getoond als politici het een zeggen en het ander doen?
Daar zou het om moeten gaan. Politiek gezien is je woorden, dan wel beloftes, nakomen het slimst.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat om de motivatie, niet om de dogma's. Voor mensen die van mening veranderen of ergens op terug durven komen en dat goed uitleggen, heb ik alleen maar respect en het heeft niks met betrouwbaarheid te maken.
Maar het gaat over Wouter Bos. Dus dat is hier niet het gevalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mensen die van mening veranderen of ergens op terug durven komen en dat goed uitleggen, heb ik alleen maar respect en het heeft niks met betrouwbaarheid te maken.
Zou voor iedereen gelden hoor. Ik hou niet zo van starre dogmatische mensen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:13 schreef X. het volgende:
[..]
Maar het gaat over Wouter Bos. Dus dat is hier niet het geval
Je bent zelf ook behoorlijk dogmatisch bezig anders.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou voor iedereen gelden hoor. Ik hou niet zo van starre dogmatische mensen.
Wat jij wilquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:16 schreef X. het volgende:
[..]
Je bent zelf ook behoorlijk dogmatisch bezig anders.
Belofte maakt geen schuld mits goed onderbouwd?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
Het gaat om de motivatie, niet om de dogma's. Voor mensen die van mening veranderen of ergens op terug durven komen en dat goed uitleggen, heb ik alleen maar respect en het heeft niks met betrouwbaarheid te maken.
Zeg jij nooit een afspraak af?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Belofte maakt geen schuld mits goed onderbouwd?
Da's geen antwoord op de vraag.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:24 schreef SCH het volgende:
Zeg jij nooit een afspraak af?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |