En de links naar de oude topicsquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik mis het beertje in de OP
Slowchat is allemaal onzin. Punten, geboden en Eisbär horen bij AKQ.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En de links naar de oude topics
En de punten
En de 10 AKQ geboden
En de link naar Eisbär
Mag ik je uitnodigen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ohoh, Stanley begint nu ook al
Ik heb geen concrete plannen voor de tiende
tofquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaan we midgetgolfen en dan naar een pannenkoekenschip?
Oh sorry.. dan in OP van deel 29. Whahaha..quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
waar zijn de geboden? die staan helemala niet in de akq!
ligt er aan hoe laat ik thuis ben van werken, maar meestal KKMquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:17 schreef Soempie het volgende:
hoe doen de alleenstaanden/ mensen die alleen wonen dat hier: koken voor jezelf. Doen jullie dat elke dag?
Ik kook maar 2 keer per week
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Kleffe klote macaroni?
Moeten we ergens in Nederland vinden waar die twee bij elkaar in de buurt zijn... Lage Vuursche heeft mooie midgetgolfbanen en meerdere pannenkoekenrestaurants, maar geen schip. Leeuwarden heeft wel een schip, maar geen idee of daar een midgetgolfbaan is. In Zaandam of Amsterdam was ook zo'n schip, maar weet ook daar geen midgetgolfbaan.quote:
En een midgetgolfbaan!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
Zwolle heeft ook een schip en dat is precies halverwege Groningen- Enschede.
Dat wist ik niet.quote:
Wel een pokkenend er vandaan overigensquote:
Pizza vooral als ik ingeroosterd sta tot 22:00. Dan ben ik vaak niet voor 22:30 thuis en heb geen zin om dan nog te gaan koken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:42 schreef Soempie het volgende:ik hoef geen recepten hoor. Maar toch bedankt
![]()
![]()
Vroeg me alleen af of jullie elke avond netjes een gezonde maaltijd koken of dat jullie net zo lui zijn als ikOf dat er vaak pizza of zo op het menu staat.
Ja hoor, we hebben kookgroepen. Daar eet ik ook regelmatig mee mee, maar soms heb ik gewoon zin in 1 specifiek ding. Dan gaat het beter als ik dat zelf maak dan als ik probeer te overleggen met anderenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
maar Tim jullie hebben ook een kookgroep toch? Of doen ze daar bij jullie niet aan?
ik bij de aldiquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:59 schreef Soempie het volgende:
Ik doe m'n boodschappen bij de jumbo
't maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we nu een keer de regel instellen dat elk 111e topic ook dubbele punten is? Dat is leuk voor deel 555.
(Ik had het vlak voor 444 ook voorgesteld bedenk ik me nu... wat gaat het toch snel)
Ben je wel eens gebroken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nooit wat gebroken gehad gelukkig!![]()
Ik vooral borden en schoteltjes, af en toe een glas...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nooit wat gebroken gehad gelukkig!![]()
Toen ik in de kerstvakantie uitging naar Groningen en de volgende ochtend de eerste trein terug naar Hengelo moest nemen en toen nog 20 minuten moest fietsen in de regen en kou naar mijn huis... Toen was ik een beetje gebroken...quote:
dat trek je dan slecht hequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toen ik in de kerstvakantie uitging naar Groningen en de volgende ochtend de eerste trein terug naar Hengelo moest nemen en toen nog 20 minuten moest fietsen naar mijn huis... Toen was ik een beetje gebroken...![]()
quote:
quote:
Hij was gevallen in het winkelcentrum.. bijzondere man.. kregen nog flesje wijn van 'm.. toch sympathiek..quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef Soempie het volgende:![]()
hoe kwam het dat hij z'n enkel had gebroken?
De arme man...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij was gevallen in het winkelcentrum
Precies!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef erkel het volgende:
Het enige wat je er dan uitgooit is oud bloed, wat je hebt ingeslikt hebt tijdens de operatie. Bwoah echt ranzig![]()
Het eerste wat ze deden toen ik wakker werd, is een slang uit mijn neus halen ofzo... Gatver!quote:
Dat was juist bij mij een hel. Het infuus zat waarschijnlijk niet helemaal goed, in een spier ofzo. Ik kreeg steeds meer pijn en op gegeven moment was het bijna niet te houden, maar toen viel ik gelukkig weg. Boah als ik ooit weer eens onder narcose moet, dan zorg ik wel dat dit gedeelte voortaan in orde is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
En mijn toevoeging: als je 'wegzakt' bij een narcose, dat voelt zo goed![]()
Oh zo'n 1...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
ik probeer het me niet voor te stellen
ik bedoel trouwens de narcose met zo'n kapje en mentol of aardbeien dinges
Maar dat doen ze vast alleen bij kleine kinderen
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:38 schreef Soempie het volgende:
oeh jammer, nou alleen dat gedeelte wil ik nog wel een keer
Het is 19 jaar geleden, maar ik weet het nog steeds. Super was dat zeg!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
Oh, een vriend vertelt net dat het inderdaad (naast seks) het lekkerste gevoel is dat er bestaat
![]()
En dat hebben jullie gemist en ik ga het niet meer meemaken![]()
![]()
Flappie!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google anders es op cute bunny en bekijk het eerste resultaat bij de plaatjes, stuk vriendelijker
Flappiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google anders es op cute bunny en bekijk het eerste resultaat bij de plaatjes, stuk vriendelijker
Graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:36 schreef Neleos het volgende:
Etcetera is ook een Deense progressieve rockband.
http://users.cybercity.dk/~dko4342/
5 keer gedaan nu ongeveer, maar ik verlies alleen maar. Die figuur met wie ik ga tennissen doet dat al langer en slaat ook veels te hard.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
Ah, dat heb ik dus nog nooit gedaan behalve dan toen ik klein was tegen een muurtje aan. Maar lijkt me wel leukDoe je dat al lang?
Plannen voor dit weekend: leren en volleybal zaterdag, zondag naar m'n moeder en leren in de trein. Oh en vanavond eten bij een vriendinquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Precies. Ik laat nog wel weten wat 't is geworden.![]()
Jij nog plannen voor het weekend?
En Soempie, is het een beetje goed gegaan denk je?quote:
mwa, we zien welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:03 schreef Mister1977 het volgende:
En Soempie, is het een beetje goed gegaan denk je?
Weinig, misschien morgen naar Duitsland fietsen om wat drank te halen (als ik daar zin in heb). Anders ga ik lekker weinig doen, misschien kamer beetje opruimen, wat Stepmania doen... en als ik er zin in heb heb ik alle ingrediënten voor warme chocomel met rum en slagroom in huisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
Tim wat zijn jouw plannen?
Mijn laatste tentamens zijn weer een aantal jaren geleden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
mwa, we zien wel![]()
Hoe gaat het met jou?
Haha, vroeg ook al of Soemp in de stad was, maar die is bij een vriendin eten die vroeg op moest.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soemp, ben je vanavond in de stad?
Jayhawk, waar werk je precies?
randstadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
via Randstad horeca of direct?
En wat zijn jouw plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hey lui!
Morgen ga ik winkelen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weinig, misschien morgen naar Duitsland fietsen om wat drank te halen (als ik daar zin in heb). Anders ga ik lekker weinig doen, misschien kamer beetje opruimen, wat Stepmania doen... en als ik er zin in heb heb ik alle ingrediënten voor warme chocomel met rum en slagroom in huis![]()
Lui hierquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hey lui!
Zie link in nieuwer bericht. Staat een filmpje in van iemand die het speeltquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ja heb het gelezen... Weet het nog steeds niet?
Feels good he?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:23 schreef Mister1977 het volgende:
Ik heb zonet voor het eerst een nieuw deel van de AKQ reeks mogen openen.![]()
Nee dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soemp, ben je vanavond in de stad?
Ik wilde het al zeggen. Een echte student.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
haha, da's de instelling
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik wilde het al zeggen. Een echte student.
quote:
Ach, de bedoeling is duidelijk hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik heb geen goede camera
en het waaide hard, dus ik kreeg m'n telefoon ook niet stil![]()
Kom maar gewoon uit voor je schapenfobie hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef Soempie het volgende:
en mensen keken een beetje vreemd naar me, daarom wilde ik zo snel mogelijk ook weer weg![]()
Dit was ook pure therapie voor mijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:20 schreef Supersheep het volgende:
Kom maar gewoon uit voor je schapenfobie hoor![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]het is dat ik weet wat het is, anders had ik het echt niet geweten
![]()
Betrapt dusquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:59 schreef Supersheep het volgende:
Nou ja zeg, dat ooitje met blauwtong blijft me maar aflebberen![]()
Ik moet ook maar onder dwang werken hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
Je moet het ook veilig doen!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:55 schreef Supersheep het volgende:
Ik moet ook maar onder dwang werken hoor![]()
Die vrijheid!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig laten ze je af en toe achter FOK!![]()
Was 't maar zo'n feest.. kwam met nepbandje nog wel ergens binnen.. maar voor Gabriel Rios durfde ik het toch niet aan.. zo lekker slapen..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:40 schreef Soempie het volgende:
't is ook eurosonic natuurlijk en ik heb geen kaartje of zo. Maar Stan dus wel![]()
en na de wintersport kom je weer wat vaker hier neuzen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:52 schreef Mark_V het volgende:
9 februari......10 februari ga ik op wintersport en hij moet voor 20 februari ingeleverd zijn.....
nog een maandje dus
Dan ben ik als het goed is hard aan het solliciteren, dus heb ik weer alle tijd om hier rond te fluimenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
en na de wintersport kom je weer wat vaker hier neuzen?![]()
Als Saskia zo door gaat sta ik niet lang bovenaanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:00 schreef Mark_V het volgende:
hoi yuri!
Goed bezig jongen, bovenaan enzo! Verder alles goed?
Ik ben over 8 dagen jarig en geef over 7 dagen een feest!quote:
Succes!quote:ik moet zo m'n kamer opruimen en schoonmaken![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
D'r zit een kat in m'n kamer!!!
Nee!quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:25 schreef MysticBlue het volgende:
tvp
haha en dan de baasjes blij dat hij vanavond aan de schijt isquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
Aaa.. Geef 'm wat melk dan
Oke, mijn moeder is er, dus wij gaan winkelen!![]()
Binnen komen was geen probleem (ik had niks in de gaten). Maar zie hem er maar weer uit te krijgen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:02 schreef Neleos het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar Soempie?![]()
Ja, benieuwd wat ik zo nog meer aantref.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:05 schreef Neleos het volgende:
Misschien moet je wat vaker opruimen, wie weet wat voor dieren er zich nog meer ophouden.![]()
Nee, maar hij had z'n nagels in m'n trui en was heel hard aan het spinnen en kopjes gevenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:10 schreef Neleos het volgende:
Was ie nog bang dan? - Of jij?
Eerste set 6-0 verloren, tweede 7-5 gewonnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:13 schreef Soempie het volgende:
Hee! Heb je gister nog gewonnen?
Houden?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:12 schreef Neleos het volgende:
Ooh, hij vind je liefGa je hem houden?
![]()
Maar er is dus wel sprake van een stijgende lijn?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:15 schreef Neleos het volgende:
Eerste set 6-0 verloren, tweede 7-5 gewonnenTweede keer dat ik een set win in 6 potjes.
![]()
Heel langzaamaan wordt ik beter.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar er is dus wel sprake van een stijgende lijn?![]()
King tegen adamsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:34 schreef Jayhawk het volgende:
darten op SBS
wat is hier dan simpel aan?quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is hier dan simpel aan?
ik wil m'n abo omlaag zetten (van de zomer verhoogd, bevalt me niet)
dit kon altijd
ik naar belcompany: nee, kan niet meer, hebben ze afgeschaft
door naar primafoon: nee, is niet mogelijk
ik mailen naar hi
reactie: 2 linkjes van de FAQ: link 1: ja dat is mogelijk, als je teruggaat naar een abo wat je eerst had (dat is dus het geval)
link 2: nee dat kan niet. we investeren door korting op je mobiel te geven, die investering willen we terugverdienen
1,5 jaar zo ongeveer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lekker vaag ja
Hoe lang zit je er nog aan vast?
verlengd?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1,5 jaar zo ongeveer.
in de zomer voor 2 jaar verlengd (spijt van ja, heeeeel erg spijt van nu)
Had je destijds met dat ¤30,- abbo in principe dezelfde voorwaarden (en dezelfde telefoon) gehad als die je nu hebt met dat duurdere abonnement?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:49 schreef Etcetera het volgende:
verlengd met nieuwe telefoon
het is me te duur, ik was eerder ong 30 euro per maand kwijt, nu 40
en dat is me net ff te duur eigenlijk
in mijn ogen zou ik 'm wel mogen verlagen (want ik ga terug naar een eerder abo), dus ik zie het probleem echt niet
Ik heb sneaky bij anderen (allemaal stelletjesquote:
lijkt mij ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:49 schreef Etcetera het volgende:
in mijn ogen zou ik 'm wel mogen verlagen (want ik ga terug naar een eerder abo), dus ik zie het probleem echt niet
je kookt dus voor twee?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb sneaky bij anderen (allemaal stelletjes) in hun boodschappenkarretje gekeken voor inspiratie.
En ben thuisgekomen met: olijven, tonijn, pasta, paprika, komkommer, bananen, melk, yoghurt en brood. Nou, dat eet ik dus dit weekend
![]()
Ja, zodat ik er in m'n eentje twee dagen van kan etenquote:
heb je dan ook een receptquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb sneaky bij anderen (allemaal stelletjes) in hun boodschappenkarretje gekeken voor inspiratie.
En ben thuisgekomen met: olijven, tonijn, pasta, paprika, komkommer, bananen, melk, yoghurt en brood. Nou, dat eet ik dus dit weekend
![]()
Neequote:
Wat heb je allemaal gekocht?quote:
In principe staan ze volgens mij gewoon in hun recht om je aan die ¤40,- te houden. Je hebt namelijk voor 2 jaar lang een contract afgesloten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:53 schreef Etcetera het volgende:
ik heb toen mijn abo omhooggezet omdat ik dacht dat ik goedkoper uit zou zijn. ik wilde sowieso al verlengen en een nieuwe telefoon erbij, het omhoogzetten heb ik er gewoon meteen bij gedaan.
dus ik denk wel dat het dezelfde voorwaarden waren in principe
Laten we het zo zeggen: Voor de komende maanden hoef ik geen nieuwe lingerie meer te kopen!quote:
Gewoon een foto het internet opgooien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen: Voor de komende maanden hoef ik geen nieuwe lingerie meer te kopen!![]()
Ik heb 1 heeel leuk setje gekocht! Jammer dat ik geen vriend heb... Hij zou zo'n setje erg waarderen!![]()
Dat was inderdaad het idee. Ik laat het nog wel wetenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Alles in de pan pleuren en hopen dat het smaakt
En misschien levert het je een vriend opquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon een foto het internet opgooien.
Er zijn genoeg mensen die dat geweldig vinden
ik hoop echt op die link uit de eerste faqquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In principe staan ze volgens mij gewoon in hun recht om je aan die ¤40,- te houden. Je hebt namelijk voor 2 jaar lang een contract afgesloten.
Dus dan is het gewoon hopen dat ze een beetje goedwillig zijn en je niet over 1,5 jaar kwijt willen als klant of dat die eerste link uit de FAQ gewoon klopt
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:06 schreef Supersheep het volgende:
Gewoon een foto het internet opgooien.
Er zijn genoeg mensen die dat geweldig vinden
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
En misschien levert het je een vriend op![]()
![]()
Wie zegt dat dat niet alles is wat er op dat feest gedragen wordt dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
maar eh? Je ging kleding halen voor je verjaardagsfeest toch? Nu heb je alleen dat wat er onder zit.![]()
Ja, maar daar gaat het ook om!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
maar eh? Je ging kleding halen voor je verjaardagsfeest toch? Nu heb je alleen dat wat er onder zit.![]()
Oja, ik ben een beetje ouderwets nogquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet alles is wat er op dat feest gedragen wordt dan?![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet alles is wat er op dat feest gedragen wordt dan?![]()
Laat je gaan meidquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, ik ben een beetje ouderwets nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |