De arme man...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij was gevallen in het winkelcentrum
Precies!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef erkel het volgende:
Het enige wat je er dan uitgooit is oud bloed, wat je hebt ingeslikt hebt tijdens de operatie. Bwoah echt ranzig![]()
Het eerste wat ze deden toen ik wakker werd, is een slang uit mijn neus halen ofzo... Gatver!quote:
Dat was juist bij mij een hel. Het infuus zat waarschijnlijk niet helemaal goed, in een spier ofzo. Ik kreeg steeds meer pijn en op gegeven moment was het bijna niet te houden, maar toen viel ik gelukkig weg. Boah als ik ooit weer eens onder narcose moet, dan zorg ik wel dat dit gedeelte voortaan in orde is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
En mijn toevoeging: als je 'wegzakt' bij een narcose, dat voelt zo goed![]()
Oh zo'n 1...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
ik probeer het me niet voor te stellen
ik bedoel trouwens de narcose met zo'n kapje en mentol of aardbeien dinges
Maar dat doen ze vast alleen bij kleine kinderen
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:38 schreef Soempie het volgende:
oeh jammer, nou alleen dat gedeelte wil ik nog wel een keer
Het is 19 jaar geleden, maar ik weet het nog steeds. Super was dat zeg!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
Oh, een vriend vertelt net dat het inderdaad (naast seks) het lekkerste gevoel is dat er bestaat
![]()
En dat hebben jullie gemist en ik ga het niet meer meemaken![]()
![]()
Flappie!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google anders es op cute bunny en bekijk het eerste resultaat bij de plaatjes, stuk vriendelijker
Flappiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google anders es op cute bunny en bekijk het eerste resultaat bij de plaatjes, stuk vriendelijker
Graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:36 schreef Neleos het volgende:
Etcetera is ook een Deense progressieve rockband.
http://users.cybercity.dk/~dko4342/
5 keer gedaan nu ongeveer, maar ik verlies alleen maar. Die figuur met wie ik ga tennissen doet dat al langer en slaat ook veels te hard.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
Ah, dat heb ik dus nog nooit gedaan behalve dan toen ik klein was tegen een muurtje aan. Maar lijkt me wel leukDoe je dat al lang?
Plannen voor dit weekend: leren en volleybal zaterdag, zondag naar m'n moeder en leren in de trein. Oh en vanavond eten bij een vriendinquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Precies. Ik laat nog wel weten wat 't is geworden.![]()
Jij nog plannen voor het weekend?
En Soempie, is het een beetje goed gegaan denk je?quote:
mwa, we zien welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:03 schreef Mister1977 het volgende:
En Soempie, is het een beetje goed gegaan denk je?
Weinig, misschien morgen naar Duitsland fietsen om wat drank te halen (als ik daar zin in heb). Anders ga ik lekker weinig doen, misschien kamer beetje opruimen, wat Stepmania doen... en als ik er zin in heb heb ik alle ingrediėnten voor warme chocomel met rum en slagroom in huisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
Tim wat zijn jouw plannen?
Mijn laatste tentamens zijn weer een aantal jaren geleden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
mwa, we zien wel![]()
Hoe gaat het met jou?
Haha, vroeg ook al of Soemp in de stad was, maar die is bij een vriendin eten die vroeg op moest.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soemp, ben je vanavond in de stad?
Jayhawk, waar werk je precies?
randstadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
via Randstad horeca of direct?
En wat zijn jouw plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hey lui!
Morgen ga ik winkelen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weinig, misschien morgen naar Duitsland fietsen om wat drank te halen (als ik daar zin in heb). Anders ga ik lekker weinig doen, misschien kamer beetje opruimen, wat Stepmania doen... en als ik er zin in heb heb ik alle ingrediėnten voor warme chocomel met rum en slagroom in huis![]()
Lui hierquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hey lui!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |