en na de wintersport kom je weer wat vaker hier neuzen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:52 schreef Mark_V het volgende:
9 februari......10 februari ga ik op wintersport en hij moet voor 20 februari ingeleverd zijn.....
nog een maandje dus
Dan ben ik als het goed is hard aan het solliciteren, dus heb ik weer alle tijd om hier rond te fluimenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
en na de wintersport kom je weer wat vaker hier neuzen?![]()
Als Saskia zo door gaat sta ik niet lang bovenaanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:00 schreef Mark_V het volgende:
hoi yuri!
Goed bezig jongen, bovenaan enzo! Verder alles goed?
Ik ben over 8 dagen jarig en geef over 7 dagen een feest!quote:
Succes!quote:ik moet zo m'n kamer opruimen en schoonmaken![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
D'r zit een kat in m'n kamer!!!
Nee!quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:25 schreef MysticBlue het volgende:
tvp
haha en dan de baasjes blij dat hij vanavond aan de schijt isquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
Aaa.. Geef 'm wat melk dan
Oke, mijn moeder is er, dus wij gaan winkelen!![]()
Binnen komen was geen probleem (ik had niks in de gaten). Maar zie hem er maar weer uit te krijgen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:02 schreef Neleos het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar Soempie?![]()
Ja, benieuwd wat ik zo nog meer aantref.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:05 schreef Neleos het volgende:
Misschien moet je wat vaker opruimen, wie weet wat voor dieren er zich nog meer ophouden.![]()
Nee, maar hij had z'n nagels in m'n trui en was heel hard aan het spinnen en kopjes gevenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:10 schreef Neleos het volgende:
Was ie nog bang dan? - Of jij?
Eerste set 6-0 verloren, tweede 7-5 gewonnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:13 schreef Soempie het volgende:
Hee! Heb je gister nog gewonnen?
Houden?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:12 schreef Neleos het volgende:
Ooh, hij vind je liefGa je hem houden?
![]()
Maar er is dus wel sprake van een stijgende lijn?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:15 schreef Neleos het volgende:
Eerste set 6-0 verloren, tweede 7-5 gewonnenTweede keer dat ik een set win in 6 potjes.
![]()
Heel langzaamaan wordt ik beter.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar er is dus wel sprake van een stijgende lijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |