Je andere kloon heb ik trouwens ook vast in de prullenbak gekieptquote:
Burning_Eye of Backhander?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je andere kloon heb ik trouwens ook vast in de prullenbak gekiept
Houd je backquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:11 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je moest je schamen voor je msn teksten![]()
Ow jaquote:
mijn backhand bedoel je ?quote:
Ik ben hartstikke bangquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:11 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je moest je schamen voor je msn teksten![]()
Van wie the fuck?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
Yvonne ik moet van ZigoSOS toestemming vragen om het msn gesprek en t dan weer opnieuw doen alleen dan Yvonne PWNED Backhander
gelukkig ben je nu bezig een verdedigingsfort aan het bouwen van legoquote:
Haai.quote:
Nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zoek nog meer kandidaten![]()
Zeg ga terug naar klb![]()
Nee.quote:
Hij kreeg een banquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef koemleit het volgende:de gezelligheid begint.
maar waarom ben je zo boos op yvonne?
quote:
En toen ging ie schelden in MSN en nu ben ik bangquote:
He, lieverd. Doe es niet mijn dataverkeer jatten met die avatarquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
Yvonne ik moet van ZigoSOS toestemming vragen om het msn gesprek en t dan weer opnieuw doen alleen dan Yvonne PWNED Backhander
zeg dat doet pijn he, een ban-ontmaagdingquote:
Watte? die brechtje is gewoon een fcuking lelijke papzak net als dr moeder die is een keer goed hard verkracht moet worden,.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
gelukkig ben je nu bezig een verdedigingsfort aan het bouwen van lego![]()
Laat Brechtje open doen, pubermeisje zijn echt verschrikkelijk eng![]()
Neeheeeeeeeeee, oplettuh, hij moest met zn lego gaan spelen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
gelukkig ben je nu bezig een verdedigingsfort aan het bouwen van lego![]()
Laat Brechtje open doen, pubermeisje zijn echt verschrikkelijk eng![]()
omdat ze lelijke ne dik isquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef koemleit het volgende:de gezelligheid begint.
maar waarom ben je zo boos op yvonne?
en daar komt de levenslange ban aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
[..]
Watte? die brechtje is gewoon een fcuking lelijke papzak net als dr moeder die is een keer goed hard verkracht moet worden,.
Oeh.. popcorn erbij.. Drankje erbij..quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
[..]
Watte? die brechtje is gewoon een fcuking lelijke papzak net als dr moeder die is een keer goed hard verkracht moet worden,.
och, och, de Sint heeft je niet gegeven wat je wilde hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
[..]
stiekem ben jij nog lelijker en dikker en zie je het internet als een gelenheid om je ego op te krikkenquote:
HOUDquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hou jij je bek maar eens, misselijk mannetje.
Mwoach, ik hoop niet dat ie in een studentenhuis woont ofzo, want straks kan er niemand meer met dat IP FOK!kenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
en daar komt de levenslange ban aan![]()
pwnd![]()
En Brechtje = lief![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |