Euhm, ja,quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:53 schreef Consumptiebon het volgende:
Als hij nou naar de ONZ meet gaat, dan kan die yvonne eens even flink aanpakken
quote:
En nú al een naamtopic!quote:Geregistreerd op: donderdag 11 januari 2007 @ 17:14
Ik ook. Voor de rest is het saai op Fok!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga dit topic even in de gaten houden!
Wat zag ik nou vanavond?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:47 schreef yvonne het volgende:
Ja hoi, en nu?
Yup!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook. Voor de rest is het saai op Fok!.
bijna goed:quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:55 schreef yvonne het volgende:
YIFDEDNFZOTK Wat was dit trouwens?
Yvonnuh iz fet en dik neuckt fet zwoel over
en verder kom ik niet
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:30 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
Yvonne Is Fucking Dik En Die NaaktFoto's Zijn Om Te Kotsencreatief ben ik hè
Ach, over vijf jaar ben jij ook een oldbie en mag je ook af-en-toe ongestraft een kuttopic openen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Wat de neuk, als ik dit topic geopend had had ik ban.
Het leven is hard hier
Ja maar ook niet meer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Yup!
Je ging minder posten las ik ergens?
Zeik niet zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Wat de neuk, als ik dit topic geopend had had ik ban.
Het leven is hard hier
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
zeg ik wil de geilste gothic van Fok! verkiezing organisreren , maar ik heb maar 1 kandidaat en ze is mod in klb![]()
Ja hoezo ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef yvonne het volgende:
Lijk ik op "die lelijke teef die de keeper van den haag anaal heeft genomen " trouwens?
Hoi.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
zeg ik wil de geilste gothic van Fok! verkiezing organisreren , maar ik heb maar 1 kandidaat en ze is mod in klb![]()
ik zoek nog meer kandidatenquote:
Je andere kloon heb ik trouwens ook vast in de prullenbak gekieptquote:
Burning_Eye of Backhander?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je andere kloon heb ik trouwens ook vast in de prullenbak gekiept
Houd je backquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:11 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je moest je schamen voor je msn teksten![]()
Ow jaquote:
mijn backhand bedoel je ?quote:
Ik ben hartstikke bangquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:11 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je moest je schamen voor je msn teksten![]()
Van wie the fuck?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
Yvonne ik moet van ZigoSOS toestemming vragen om het msn gesprek en t dan weer opnieuw doen alleen dan Yvonne PWNED Backhander
gelukkig ben je nu bezig een verdedigingsfort aan het bouwen van legoquote:
Haai.quote:
Nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zoek nog meer kandidaten![]()
Zeg ga terug naar klb![]()
Nee.quote:
Hij kreeg een banquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef koemleit het volgende:de gezelligheid begint.
maar waarom ben je zo boos op yvonne?
quote:
En toen ging ie schelden in MSN en nu ben ik bangquote:
He, lieverd. Doe es niet mijn dataverkeer jatten met die avatarquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
Yvonne ik moet van ZigoSOS toestemming vragen om het msn gesprek en t dan weer opnieuw doen alleen dan Yvonne PWNED Backhander
zeg dat doet pijn he, een ban-ontmaagdingquote:
Watte? die brechtje is gewoon een fcuking lelijke papzak net als dr moeder die is een keer goed hard verkracht moet worden,.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
gelukkig ben je nu bezig een verdedigingsfort aan het bouwen van lego![]()
Laat Brechtje open doen, pubermeisje zijn echt verschrikkelijk eng![]()
Neeheeeeeeeeee, oplettuh, hij moest met zn lego gaan spelen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
gelukkig ben je nu bezig een verdedigingsfort aan het bouwen van lego![]()
Laat Brechtje open doen, pubermeisje zijn echt verschrikkelijk eng![]()
omdat ze lelijke ne dik isquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef koemleit het volgende:de gezelligheid begint.
maar waarom ben je zo boos op yvonne?
en daar komt de levenslange ban aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
[..]
Watte? die brechtje is gewoon een fcuking lelijke papzak net als dr moeder die is een keer goed hard verkracht moet worden,.
Oeh.. popcorn erbij.. Drankje erbij..quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
[..]
Watte? die brechtje is gewoon een fcuking lelijke papzak net als dr moeder die is een keer goed hard verkracht moet worden,.
och, och, de Sint heeft je niet gegeven wat je wilde hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
[..]
stiekem ben jij nog lelijker en dikker en zie je het internet als een gelenheid om je ego op te krikkenquote:
HOUDquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hou jij je bek maar eens, misselijk mannetje.
Mwoach, ik hoop niet dat ie in een studentenhuis woont ofzo, want straks kan er niemand meer met dat IP FOK!kenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
en daar komt de levenslange ban aan![]()
pwnd![]()
En Brechtje = lief![]()
ik hoop dat die gebruik maakt van zo'n universiteitsnetwerk met maar 1 ipquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, ik hoop niet dat ie in een studentenhuis woont ofzo, want straks kan er niemand meer met dat IP FOK!ken
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, ik hoop niet dat ie in een studentenhuis woont ofzo, want straks kan er niemand meer met dat IP FOK!ken
maar dan is het wel een vulie corpsbal en dan is het weer niet zieligquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat zielig voor de rest van die mensen
![]()
Helaas, TS is al gebanned.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef Koenz0r het volgende:
TVP. Dit mag ik nartuurlijk niet missen.
Dat heb ik ooit ook al eens in de ban gegooidquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hoop dat die gebruik maakt van zo'n universiteitsnetwerk met maar 1 ip![]()
dan kan op dit topic wel een kuisheidgordelslotquote:
was het de hszuydquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit ook al eens in de ban gegooid
Ben ik gebanned?quote:
Dat is níet grappig.quote:
ok dan heb je de verkiezing van geilste gothic gewonnenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef Janetje het volgende:
Nou.. 'tis alweer voorbij..
welquote:
We delen wel..quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wil jij een bak popcorn J?
Maak ik net een heule bak vol is het afgelopen
Nee want dat is mijn schoolquote:
zeg ik ben heel liefquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
We delen wel..
Yvonne, ban postmortum eens?
Woei, mag je ook een stuk taart.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
We delen wel..
Yvonne, ban postmortum eens?
Limburgquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:29 schreef postmortum het volgende:
oh ban mij niet, want ik ben nog bezig met het organiseren van de limburg meet
Ga eens kijken in de passmailerquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:30 schreef yvonne het volgende:
Hoelang duurt dat?
Een kloon aanmaken?
dat was mijn schoolquote:
En toen was het topic doodquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat was mijn school![]()
het sasservirus was legendarisch, de ict opent zo'n mailte hele school weekje plat![]()
Als het een IP ban is valt er weinig meer te kijken hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:34 schreef seekfaM het volgende:
nu kan ie alleen nog maar kijkenwel een naamtopic maar geen account
huhuh stoer manquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als het een IP ban is valt er weinig meer te kijken hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |