Euhm, ja,quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:53 schreef Consumptiebon het volgende:
Als hij nou naar de ONZ meet gaat, dan kan die yvonne eens even flink aanpakken
quote:
En nú al een naamtopic!quote:Geregistreerd op: donderdag 11 januari 2007 @ 17:14
Ik ook. Voor de rest is het saai op Fok!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga dit topic even in de gaten houden!
Wat zag ik nou vanavond?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:47 schreef yvonne het volgende:
Ja hoi, en nu?
Yup!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook. Voor de rest is het saai op Fok!.
bijna goed:quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:55 schreef yvonne het volgende:
YIFDEDNFZOTK Wat was dit trouwens?
Yvonnuh iz fet en dik neuckt fet zwoel over
en verder kom ik niet
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:30 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
Yvonne Is Fucking Dik En Die NaaktFoto's Zijn Om Te Kotsencreatief ben ik hè
Ach, over vijf jaar ben jij ook een oldbie en mag je ook af-en-toe ongestraft een kuttopic openen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Wat de neuk, als ik dit topic geopend had had ik ban.
Het leven is hard hier
Ja maar ook niet meer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Yup!
Je ging minder posten las ik ergens?
Zeik niet zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Wat de neuk, als ik dit topic geopend had had ik ban.
Het leven is hard hier
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
zeg ik wil de geilste gothic van Fok! verkiezing organisreren , maar ik heb maar 1 kandidaat en ze is mod in klb![]()
Ja hoezo ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef yvonne het volgende:
Lijk ik op "die lelijke teef die de keeper van den haag anaal heeft genomen " trouwens?
Hoi.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
zeg ik wil de geilste gothic van Fok! verkiezing organisreren , maar ik heb maar 1 kandidaat en ze is mod in klb![]()
ik zoek nog meer kandidatenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |