Bayete, Nkosiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, die van Shaka ja.
Lesje dan: Bayete, Nkosi
De Zulu zijn een grote stam ja. En Zulu (ofwel PheZulu) betekent hemel. Volk van de hemel dus.
What's the matter?quote:
ow wat vreselijk allemaalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
verhuis
![]()
Alle staat vol met dozen, mijn hele donder doet zeer, niemand luistert als ik iets zeg, wicca vond het net nodig op in een doos met glaswerk te springen (van een andere stapel dozen), en nu heb ik zin in chocolade maar dat heb ik niet in huis![]()
ohjee, ff doorbijten, verhuizen is een pestklus inderdaad. Je moet maar denken hoe blij je bent als je dalijk in het nieuwe huis alles op orde hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
verhuis
![]()
Alle staat vol met dozen, mijn hele donder doet zeer, niemand luistert als ik iets zeg, wicca vond het net nodig om in een doos met glaswerk te springen (vanaf een andere stapel dozen), en nu heb ik zin in chocolade maar dat heb ik niet in huis![]()
ik moest een beetje lachen want ik zag het voor mequote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Is inderdaad een pestklus ja, zeker als je van groot naar kleiner gaat![]()
Moet ik van allerlei dingen afstand doen wat ik helemaal niet wil![]()
Dus het gaat een beetje zo hier: ik doe alles in dozen -> zegt een ander; dat heb je niet meer nodig en gooit het vervolgens weg -> haal ik het weer uit de vuilniszak -> worden ze weer boos omdat ik dat doe enz enz.
En Marietje, niemand wil chocolade halen, ze zijn bang dat als ze weg zijn ik alles weer uit de vuilniszak haal (terecht want dat doe ik ook) en ik wil zelf niet weggaan omdat ik dan bang ben dat ze vanalles weg doen wat ik helemaal niet wil
![]()
Jij bepaalt toch wat er meegaat, niet een ander. Kom op zeg.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Is inderdaad een pestklus ja, zeker als je van groot naar kleiner gaat![]()
Moet ik van allerlei dingen afstand doen wat ik helemaal niet wil![]()
Dus het gaat een beetje zo hier: ik doe alles in dozen -> zegt een ander; dat heb je niet meer nodig en gooit het vervolgens weg -> haal ik het weer uit de vuilniszak -> worden ze weer boos omdat ik dat doe enz enz.
En Marietje, niemand wil chocolade halen, ze zijn bang dat als ze weg zijn ik alles weer uit de vuilniszak haal (terecht want dat doe ik ook) en ik wil zelf niet weggaan omdat ik dan bang ben dat ze vanalles weg doen wat ik helemaal niet wil
![]()
ja, maar niet als je afspreekt dat je alleen mag bewaren wat in die doos pastquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Als ik een "herinneringsdoos" moet maken kunnen we gerust nog een garage bij huren![]()
alleen als je ze uitscheldtquote:
In het echt misschien anders hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Als ik een "herinneringsdoos" moet maken kunnen we gerust nog een garage bij huren![]()
Ben er van overtuigd dat als jij mijn buurman zou zijn wij best weleens ruzie zouden hebben ja![]()
Alletwee lekker eigengeraaid![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:01 schreef Marietje_34 het volgende:
ik moet nu aan chocoladesigaretten denken![]()
Sinterklaasje kom maar binnen!!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:01 schreef Marietje_34 het volgende:
ik moet nu aan chocoladesigaretten denken![]()
dat wat hetzelfde voelt als de behoefte aan een sigaret?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:01 schreef Metro2005 het volgende:
ik denk dat het voor vrouwen wel eens het zelfde kan voelen als de behoefte aan een sigaret
Chocolade?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat wat hetzelfde voelt als de behoefte aan een sigaret?
Wie is die man in jou icoon? Of is het een vrouw?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat wat hetzelfde voelt als de behoefte aan een sigaret?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |