weet je dat ik daar serieus wel eens aan heb gedacht, om een klooster ofzo in te gaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee echt... met wat ik de laatste tijd voorbij zie komen denk ik dat ik maar een tijdje gewoon non word.![]()
Nonquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee echt... met wat ik de laatste tijd voorbij zie komen denk ik dat ik maar een tijdje gewoon non word.![]()
Neeeheeee.... gewoon non-actiefquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Non
Weet je zeker dat jij je ziel wilt laten verpesten door praatjes van de kerk
Weet je zeker dat je die zuivere zwarte ziel van jou wit wilt hebben?
ik WIST hetquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:25 schreef sararaats het volgende:
waarde landgenoten,
blablablablabla
ugh, dan nog liever Maximaquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik WIST het
Sararaats = beatrix
Arme oversight, waar stijgt dat bloed heen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
ik ben even ergens anders aan het zuigen![]()
NO WAY !!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Sara is Bea met grote kaarsen in haar poes
viespeukquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
je mag niet met volle mond postenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
Niet verliefd geworden op de vrouw in de avatar?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
NO WAY !!
ik heb een psychologisch geprek gehad met de vrouw op m'n avatar
ze hoopt me tegen te komen met een knappe en toffe vriendin aan m'n arm
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je mag niet met volle mond posten![]()
Bea is tof en knapquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
NO WAY !!
ik heb een psychologisch geprek gehad met de vrouw op m'n avatar
ze hoopt me tegen te komen met een knappe en toffe vriendin aan m'n arm
beter nog, ik was allang verliefd op haar maar heb het vandaag pas gezegdquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet verliefd geworden op de vrouw in de avatar?
Focus je nou op Bea. Bakken met geld en je prive stulpje. Je kunt met Bea doen wat je wilt, De AIVD staat achter jequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
beter nog, ik was allang verliefd op haar maar heb het vandaag pas gezegd
het is niet wederzijds
het waren haar woorden (dat met die vriendin)
zeg tegen de koningin der Nederlanden dat ik liever heb dat Maxima me komt wakker maken
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Bea met jou wilt ontbijten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
beter nog, ik was allang verliefd op haar maar heb het vandaag pas gezegd
het is niet wederzijds
het waren haar woorden (dat met die vriendin)
zeg tegen de koningin der Nederlanden dat ik liever heb dat Maxima me komt wakker maken
quote:
En onze eigen Bea danquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:56 schreef sararaats het volgende:
sorry,
ik heb liever de vrouw op m'n avatar
ze is vertederend lief en onwijs knap
nee dank jequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Sara, doe maar waar je zin in hebt ook
Je wilt gewoon geen vrouw.
Bea offert zich op, en jij zegt nee
Moet ik mirage op je afsturen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |