Piramidevorm neem ik aan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mits je er ook een zilverfolie hoedje bij opzet.
huh?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo Belgin
Hoe staat het met de belgische gravin?
Ik ben een heldquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:06 schreef Mirage het volgende:
metro !!!!
![]()
@Dromenvanger....
Dromenvanger GO Dromenvanger GO
![]()
ik ben serieus trots op je !!
![]()
en ja, je mag er best een glaasje op drinken (zolang je je geen alcohol vergiftiging zuipt en de ene verslaving niet in gaat ruilen voor een andere)
Dromenvanger is mijn sigaretloze held !
![]()
Ik "ken" daadwerkelijk iemand die zo door het leven gaat.quote:
Nou, dan moeten wij samen de nachten maar onveilig gaan maken !quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben een held
Een held op kauwgum
En een held die in staat is tot........
Moord![]()
Mensen die mij het leven zuur maken die eet ik op, nog meer dan een succabus
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:06 schreef Mirage het volgende:
metro !!!!
![]()
@Dromenvanger....
Dromenvanger GO Dromenvanger GO
![]()
ik ben serieus trots op je !!
![]()
en ja, je mag er best een glaasje op drinken (zolang je je geen alcohol vergiftiging zuipt en de ene verslaving niet in gaat ruilen voor een andere)
Dromenvanger is mijn sigaretloze held !
![]()
je blijft bezig hequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, dan moeten wij samen de nachten maar onveilig gaan maken !
Ik zuig de mannen leeg, jij vermoordt de dames met kauwgum.
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, dan moeten wij samen de nachten maar onveilig gaan maken !
Ik zuig de mannen leeg, jij vermoordt de dames met kauwgum.
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:21 schreef Mirage het volgende:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
2 serie-moordenaars op pad in the middle of the night![]()
Ik ben the gum-man, daar kan spider-man niet tegenop![]()
The gum-man that makes bubbles with his nicotine gum!!!!!!!!
![]()
Jij bent the suck woman, who sucks everything around her face![]()
Hij wil niet zoals ik het wilquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
![]()
Watch out for Mirage the demon!!!!
Whahahahahahahaha![]()
Ah damn, je hebt die foto al weggehaald![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Droom the gun gum man
Owwww Owwwwww Owwwwwwwquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij wil niet zoals ik het wil
http://www.lollipop.com/images/desktop/shedevil_licker_1024.jpg
klik maar
In Western medieval legend, a succubus (plural succubi) is a demon who takes the form of a female to seduce men (especially monks) in dreams to have sexual intercourse. They draw energy from the men to sustain themselves, often until the point of exhaustion or death of the victim. From mythology and fantasy, Lilith and the Lilin (Jewish), Lilitu (Sumerian) and Rusalka (Slavic) are, in redactive Christian fables (folktales not part of official Christian theology), considered succubi.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Toch heb ik zin in sigaret weer
Maar ik hou de woorden van Mirage hoog.
Je gaat naar asbak smaken ervan
Mirage, je noemt jezelf toch vaker Subbucas of niet?
Of is het wat anders?
Subbucas?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
In Western medieval legend, a succubus (plural succubi) is a demon who takes the form of a female to seduce men (especially monks) in dreams to have sexual intercourse. They draw energy from the men to sustain themselves, often until the point of exhaustion or death of the victim. From mythology and fantasy, Lilith and the Lilin (Jewish), Lilitu (Sumerian) and Rusalka (Slavic) are, in redactive Christian fables (folktales not part of official Christian theology), considered succubi.
The word comes from an alteration of the Late Latin succuba meaning "strumpet". The word itself is derived from the latin prefix "sub-" which means "below, underneath", and the verb "cubo" which means "I lie". So a succubus is someone who lies under another person. Whereas an incubus (latin "in-" stand in this case for "on top") is someone who lies on top of another person. [1]
Mare was also a term for the sighing, suffocative panting, or an intercepted utterance, with a sense of pressure across the chest, which occur during sleep. These symptoms were also thought to be an incubus (or succubus), an evil preternatural being causing nightmares and/or nocturnal emissions.
[edit]
Appearance
The appearance of succubi varies just about as much as that of demons in general; there is no single definitive depiction. However, they are almost universally depicted as alluring women with unearthly beauty, often with demonic batlike wings; occasionally, they will be given other demonic features (horns, a tail with a spaded tip, snakelike eyes, hooves, fangs, etc). Occasionally they appear simply as an attractive woman in dreams that the victim cannot seem to get off their mind. They lure males and in some cases, the male has seemed to fall "in love" with her. Even out of the dream she will not leave his mind. She will remain there slowly draining energy from him.
[edit] Middle Eastern belief
A Middle Eastern version of the succubus known as "um al duwayce" (أٌم الدويس) portrays this succubus as a beautiful, alluringly scented woman who wanders the desert on the hooves of a donkey. She attempts to lure men to have intercourse with her, at which time sharp razors within her vagina slice the partner's penis, leaving him in agonizing pain. Having rendered the man helpless, she turns into her true form and kills him.
[edit] In modern times
Experiences of apparent supernatural visitations at night can sometimes occur as effects of hypnagogia. To this day the blame of nocturnal emissions and other sexual occurrences or mysteries are, in some cultures and circles, blamed on a demon of sin such as a succubus.
Most notably in popular television, Comedy Central aired an episode of South Park entitled The Succubus. Succubi are popular figures in modern fantasy fiction
ik ook !!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb zin in een orgie!!!!!!!!
Ik wacht wel!!!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ook !!
Nokwanda, gooi de pannen van het vuur, ondoe je van je slipje en JOIN !!!
ondertussen ga ik even de oplader van mijn macbook zoekende accu is bijna leeg
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik "ken" daadwerkelijk iemand die zo door het leven gaat.
Ieder zijn ding, maar heel heel heeeeeeel zonde dat ze zo opgaat in het gedoe en bij zo'n vreemde hechte groep is aangesloten dat ze het door laat werken tot veeeeeeel te ver.
Ze is namelijk bij haar vent weggegaan en heeft hun kindje meegenomen.
Op zich geen probleem.. relatie kunnen verbroken worden, kinderen kunnen als hoofdverblijfplaats bij hun moeder blijven.
Maar ze hebben hem het hele contact met het kind ontzegd.
Vader heeft heel lang moeten zoeken voordat hij de verblijfplaats wist te achterhalen.
Het kindje zit achter geblindeerde ramen, met overal in huis folie weg van paps.
En dat.... dat vind ik heel verwijtbaar.
Prima jij jou ding, maar een kind gekomen uit twee overtuigingen laat het dan ook met beide overtuigingen vrij in aanraking komen.
ze vindt mij dus ook helemaal niet aardig
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ook !!
Nokwanda, gooi de pannen van het vuur, ondoe je van je slipje en JOIN !!!
ondertussen ga ik even de oplader van mijn macbook zoekende accu is bijna leeg
Jah jah jah jah jah.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik verslikte me.
Ik lijk wel zo......euh....... wild en zo. Maar eigenlijk ben ik een stuk braver tegenwoordig![]()
nee echt... met wat ik de laatste tijd voorbij zie komen denk ik dat ik maar een tijdje gewoon non word.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah jah jah jah jah.
Hoe braaf hoe braaf hoe braaf![]()
Dat zeggen we allemaal![]()
Hier!!!!!!!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |