Die komt toch wel weer boven aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gemiste kans om Melanie verder naar beneden te laten zakken, Woelli.
We moeten misschien een samenwerkingsverband aangaanquote:
Slim idee misschien wel hequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
We moeten misschien een samenwerkingsverband aangaan![]()
Als je iemand uit de lijst stemt, schrijf voor deze persoon een leuk exit!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Melanie -2: hihi.
Maruja -2: Nooit wat gevonden
Christian -2: Idem
Maruja - 0, Laat je naam maar veranderen in Marunee.
Beterdan dit gaat het niet worden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je iemand uit de lijst stemt, schrijf voor deze persoon een leuk exit!![]()
Dan had je haar er niet uit moeten stemmenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beterdan dit gaat het niet worden.
Djeez, zo erg is het toch niet. Er staat tenminste iets. Ik wilmijn stemmen ook best weer weghalen hoor. Of trouwens, dat wil ik helemaal niet. Je moet je gewoon niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan had je haar er niet uit moeten stemmen![]()
ok als er mensen zich niet aan de regels houden, dan kunnen we de regels beter afschaffen...
dus ook stemmen voor 12 uur en net erna![]()
I'll be am part of it.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
We moeten misschien een samenwerkingsverband aangaan![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Djeez, zo erg is het toch niet. Er staat tenminste iets. Ik wilmijn stemmen ook best weer weghalen hoor. Of trouwens, dat wil ik helemaal niet. Je moet je gewoon niet zo aanstellen.
Bovendien staat er iets, en leuk is subjectief. Ik moest hartelijk lachen om mijn exitverhaaltje. En er zijn ergere regels die "gebroken" kunnen worden. En als lynx er problemen mee heeft mag hij ze komen vermelden en dan zal ik tegen hem zeggen dat ie niet zo moet zeikenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
regels ik haat ze ook hoor
lynx heeft ze verzonnen niet ik
![]()
ow dat was ik vergeten... het holmaatje van Erik natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:34 schreef Lynx666 het volgende:
Het enige waar ik nu problemen mee heb is dit geneuzel
Dus, gaat weer stemmen!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat was ik vergeten... het holmaatje van Erik natuurlijk![]()
Nee, je neuzelt. Ksst!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lynx is niet zo toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem een paar dagen geleden al gebruikt heb.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien staat er iets, en leuk is subjectief. Ik moest hartelijk lachen om mijn exitverhaaltje. En er zijn ergere regels die "gebroken" kunnen worden. En als lynx er problemen mee heeft mag hij ze komen vermelden en dan zal ik tegen hem zeggen dat ie niet zo moet zeiken.
Recycling is goed. Milieubewust enzo. Anyhow STEMMEN KRENGEN!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem een paar dagen geleden al gebruikt heb.
And the world was betterquote:
Hou je nog wel van me?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:26 schreef Lynx666 het volgende:
Zooooo obvious dat ie zou komen. Had 'm alleen 10 minuten eerder verwacht
or you might have just unleashed hell on earthquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dorine - 0
[afbeelding]
The Lord is OUR shepherd
we shall not want
He maketh us to lie down in green pastures
He leads us beside still waters
He restoreth our souls
Yea though we walk thru the valley of the shadow of death
we will fear no evil
For Thou art with us
Thy rod and Thy staff, they comfort us
Thou preparest a table before us in the presence of our enemies
Thou anointest our heads with oil
Our cup runneth over
surely goodness and mercy shall follow us all the days of our life
and we shall dwell in the House of the Lord forever
Ja, gecondoleerd he, methet verlies van ieders oma; Dorinequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk Erik je kan het wel! Dit is een mooi afscheid!
![]()
ja...jammer genoeg had Melanie alleen geen punten meer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:21 schreef migebiggie het volgende:
Nee dat is niet normaal![]()
Maar jullie hebben een punt met dat engelenzang dat is ook wel zo
ben bang dat je daarop nog een aantal weken zult moeten wachten...tot de finale ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:34 schreef superhero87 het volgende:
Zoo... een dag niet gekeken en Melanie ligt er al uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi zo. nu nog zaterdag
wie wou je er nou nog uit stemmen danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:51 schreef shiNinG_staR het volgende:. Morgen gaan jullie spijt krijgen van jullie minpunten voor Richyboy, let maar op!
Ik bedoelde meer dat Richy morgen zo'n geweldig optreden gaat geven dat al die anti-Richy (en vaak pro-Melanie, valt me op) mensen van hun stoeltje geblazen worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wie wou je er nou nog uit stemmen dan
Oh, ik ben niet anti-Richy hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Richy morgen zo'n geweldig optreden gaat geven dat al die anti-Richy (en vaak pro-Melanie, valt me op) mensen van hun stoeltje geblazen worden.
ik zorg ervoor dat mijn rugleuning extra stevig is danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Richy morgen zo'n geweldig optreden gaat geven dat al die anti-Richy (en vaak pro-Melanie, valt me op) mensen van hun stoeltje geblazen worden.
Ik ook niet eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet anti-Richy hoor.
ik heb ook geen ideequote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt we afgesproken werk, weet alleen niet waarom eigenlijk.
Ik kan zo geen reden bedenken. Ik wou Richy eigenlijk morgen weer pluspunten geven, maar ja....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt we afgesproken werk, weet alleen niet waarom eigenlijk.
Jaja, praat je er maar weer uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan zo geen reden bedenken. Ik wou Richy eigenlijk morgen weer pluspunten geven, maar ja.....
Ik ben totaal niet anti-richyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |