quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef Robin2130 het volgende:
Ik walg er zelf van om zoiets te doen.
Ik heb een vriendin en die is ook minderjarig, maar ik wacht met dat soort dingen totdat ze 18 is.
(zelf ben ik 20 btw)
kanker op jij, kankerpuberquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:05 schreef Linkmiegel het volgende:
hebben jullie gehoord dat hans kazan is overleden??
hij is overreden.. door een goocheltruck
sorry meneer! moest ff kijken of je opledte, mein nederlants is normaal zel heel goetquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:04 schreef Braaap het volgende:
[..]
dan het topic, en dit is de laatste x
de volgende die het fout doet krijgt de spreekwoordelijke kogel
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:05 schreef Linkmiegel het volgende:
hebben jullie gehoord dat hans kazan is overleden??
hij is overreden.. door een goocheltruck
schelden met kanker, das pas puberaal! ik hoop dat jij deze ziekte een keer mag meemakenquote:
okhe mang, cheen proleemgquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:06 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
sorry meneer! moest ff kijken of je opledte, mein nederlants is normaal zel heel goet
quote:Op zondag 31 december 2006 18:51 schreef Robin2130 het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens voor 2007 op sex-gebied?
Om mee te beginnen: om precies 00:00:00 uur ff me chickie volspuiten![]()
De rest van 2007:
Meer sex, meer tieten, meer poesjes en meer lekkere standjes.
en nu jullie
Een dergelijk topic heeft denk ik ook meer kans in R&P qua serieuze reactiesquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:07 schreef Robin2130 het volgende:
kan er aub een slotje hierop?
mensen kunnen hier toch nooit serieus doen
hahaha hij heeft zeker toevallig net een nieuwe vriendin? hij wordt steeds ongeloofwaardiger o o oquote:
nee jouw reactie's zijn zeker volwassen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:07 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
schelden met kanker, das pas puberaal! ik hoop dat jij deze ziekte een keer mag meemaken
die gast heeft echt issues..misschien heeft hijzelf wel vrijwillig sex met zn pa gehadquote:
weet je wat nooit grappig is? een verkouden pyromaan die de rest aansteektquote:
ga dood aubquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:09 schreef Flashwin het volgende:
[..]
die gast heeft echt issues..misschien heeft hijzelf wel vrijwillig sex met zn pa gehad![]()
Wel veel gekanker voor iemand wiens vader zonder blikken of blozen zijn zuster over de stoel legt...quote:
weet je wat ook nooit grappig is? doen alsof je zusje seks had met je vaderquote:
Dit print ik uit en hang ik opquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:10 schreef TheSorrow het volgende:
Camplo, chill out! It's just the internet
Sarcastisch bedoeld of niet, mijne was iig vriendelijk bedoeldquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dit print ik uit en hang ik op.
Jij bent wel iemand met veel verstand.![]()
Wat ben jij een lul...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wel veel gekanker voor iemand wiens vader zonder blikken of blozen zijn zuster over de stoel legt...
ik heb nooit gezegt dat je mij pest...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Omdat ik verder kijk dan mn neus lang is pest ik jou?
< care level below zero
Its just the internet klopt welquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoeld of niet, mijne was iig vriendelijk bedoeld
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:13 schreef Linkmiegel het volgende:
wat is de overeenkomst tussen een woestijn en billen??
kaktussen
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:18 schreef Linkmiegel het volgende:
een toepasselijke dijenkletser: wat is het toppunt van incest????????? aan de lul van je vader proeven dat je zusje ongesteld is
hij heeftd an ook een treurig leven achter de rug, toen hij 6 was neukte zijn vader zijn (stief?)zus van 16 ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:14 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, beetje treurig hoe de TS hier reageert , met zn sterf en kankerhier kankerdaar
papalamepikkielosquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Linkmiegel het volgende:
en wat is incest in het grieks? Pappalamelos
Wat hij zegt dus!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:22 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ken hem weer als papalamepiemelos
ik ken hem als robins papaquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik kende hem als papalamepiemelos![]()
Geregistreerd op: zondag 11 juni 2006 @ 11:01quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:04 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
je kan je gedachtes altijd nog voor je houden.
En btw, wat er in mijn profiel stond was al zoooo oud, toen had ik mn huidige vriendin nog niet.
dus ga eerst nadenken voordat je wat zegt.
Sorry hoor dat ik mn profiel nog niet up to date had
ik denk dat professionele hulp net zo reageert als wijquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef RecomServ het volgende:
tvp... word spannend*popcorn bij pakt*..
Maar Robin ff ontopic:
Als je hier echt zo erg mee zit, dan is het fijn dat je daar met een professioneel iemand over kan praten. Hier op fok kun je al van te voren weten dat je zulke reacties gaat krijgen. En je maakt het alleen maar erger door er zo fel op te reageren.
Wat ik wel vreemd vindt dat je hier zo laat pas hulp voor vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |