Nee... ken de term niet...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:36 schreef ymme het volgende:
Gefeliciteerd met je broer Levi.
30 jaar, dat noemen ze hier 'bokkenfeest' is dat echt iets van hier, of kennen jullie dit ook?
Zou ze zelf nu denken dat ze gezond bezig is?quote:Liz Hurley op dieet voor trouwdag
Uitgegeven: 12 januari 2007 12:42
Laatst gewijzigd: 12 januari 2007 12:52
AMSTERDAM - Elizabeth Hurley eet niet meer na vier uur 's middags. De 41-jarige brunette trouwt in maart met haar Indiase vriend Arun Nayar, en wil voor die tijd een paar kilo afgevallen zijn. Dat meldt het Britse tijdschrift Grazia.
De actrice heeft ook ongezond voedsel afgezworen. "Liz is op een dieet van eieren, groenten en gestoomde vis. Daarnaast slikt ze extra foliumzuur, omdat ze over een tijdje graag zwanger wil worden", aldus een bekende van Hurley in het tijdschrift.
Het stel geeft elkaar op 3 maart het jawoord in Engeland. Daarna vliegt het koppel naar India voor een traditioneel Indiaas feest.
Hurley was eerder samen met filmproducent Stephen Bing en Hugh Grant. Voor haar is dit het eerste huwelijk. Nayar stapte al eerder in het huwelijksbootje.
Ik zie duidelijk een vetrol onder haar boezemquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
En kan iemand me dan ook even vertellen waar die kilo's er af moeten?
weggezakte siliconen misschien?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk een vetrol onder haar boezem
zeer netjesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Het is toch waar, heb vanmorgen en vanmiddag nog eens gekeken en ik ben 1.5kg afgevallen, ik weeg nu 96.6. Effetjes dieet-web updaten.![]()
je moet ook nog wat te kiezen hebben hoor.....quote:
dat is zo,anders wordt je zo hebberig....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:35 schreef Troel het volgende:
Kiezen is makkelijker als er maar een ding leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |