Die zijn van 1581,quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef erkel het volgende:
Republiek der Nederlanden?
Je zat trouwens wel dichtbij,quote:
Dat was 1793quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef PhysicsRules het volgende:
In mijn laatste post had ik Frankrijk gezegd. Is dat fout????
Close...quote:
Jullie denken te 2006, in 1790 bestonden heel veel landen nog niet in hun huidige vorm. En daarnaast vroeg ik welke republiek, niet welk land,quote:
hehe rustig an he, das mn mottoquote:
Dat was een monarchie,quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef Neleos het volgende:
Oostenrijk-Hongarije?
Ohjaquote:
Republiek der Zeven Provinciën, zoiets?quote:Deze Republiek ontstond uit onvrede, hij word door sommigen beschouwd als de kiem voor een revolutie die zon'n 40 jaar later plaats vind.
Ik ga deze goed keuren, de officiële naam was Verenigde Nederlandse Staten .quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef Neleos het volgende:
De Zuid Nederlandse republiek?
Nee, maar die wordt wel genoemd als Similar Artist op AllMusic.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef erkel het volgende:
Massive Attack?
Soempie + 2quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:21 schreef Soempie het volgende:
morcheeba!
Ik geloof het wel, maar ken Morcheeba niet echt heel goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:22 schreef erkel het volgende:
Het is dus ook soort van TripHop?
Whow! Een geschiedeniskennisquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:57 schreef Neleos het volgende:
Belgie, Duitsland, Nederland en Neutraal Moresnet
Malivaiquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef SaskiaR het volgende:
Washington
Gaat nog niet denderend... ik pas het aantal even aan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef Neleos het volgende:
Norwegian Wood
Rain
No Reply
Something
For No One![]()
All You Need Is Love
Come Together
Help
Blue Jay Way
Eleanor Rgiby![]()
Het gaat niet van harte.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:00 schreef SaskiaR het volgende:
Nouja, vooruit RB +2
Punten in deel 550.
Neleos 3
Soempie 2
PhysicsRules 2
SaskiaR 2
RoofingBurner 2
Misschien isie onderweg wel gespind door aquaplaning.quote:
Jeopardy: Wat is de Guatamaleze munt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:17 schreef SaskiaR het volgende:
Quetzal?
En dat is goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:20 schreef SaskiaR het volgende:
Quechua dan?
dat ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Geld buidel?
Hadden ze niet een of ander 'shrift' door middel van knopen? Geen idee hoe het heet eigenlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:55 schreef SaskiaR het volgende:
Hm... is dit nou echt zo moeilijk? Het gaat om de manier waarop de boodschappen worden overgebracht (en dan bedoel ik dus niet een postzak ofzo).
Doe jij maar. Ik weet zo ff geen vraag en ik moet zo weg.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:26 schreef Mister1977 het volgende:
Ow ik krijg toch nog punten voor dit "zijtakje"?![]()
Wie verzint de vraag? Ik neem aan DuranK of moet ik het doen?
Dat dacht ik al. Dan blijven alleen de achternamen staan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als vragensteller mag je natuurlijk wel de precieze details opzoeken voor de vraag die je gaat stellen.
Overigens weet ik het antwoord niet...
Ook!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:48 schreef SaskiaR het volgende:
oja... heb je ook A short history of nearly everything gelezen ofzo
of fossielen van dinosaurussen wel of niet door God begraven waren als test voor de mensen??
Je zit heel warm. Maar het ging niet speciaal om de T-Rex. Volgens mij heeft geen van beide heren deze overigens ontdekt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie er als eerste een volledig T-Rex skelet had gevonden?
Dat was mijn volgende gok geweest...quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:01 schreef SaskiaR het volgende:
fossil war?
Ik keur het gewoon helemaal goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende gok geweest...
Dan ga ik maar voor Bone War
Beide heren waren in een strijd gewikkeld over wie de meeste nieuwe soorten dinosauriers kon vinden. Dit was in een tijd dat dinosauriers "hot" waren. Het werd een letterlijke strijd toen men elkaar begon te beschuldigen en saboteren. Er schijnt zelfs met stenen gegooid te zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:06 schreef SaskiaR het volgende:
Maar waar ging het nou precies om dan?
Ow, ik las fout. Het mag juist wel!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Dan blijven alleen de achternamen staan.![]()
Dat was niet de oorspronkelijke reden, maar het heeft wel geholpen om het te houden. Daarom zitten er nu wel knopen op mouwen van smokings.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Vast niet omdat het er zo beter uit ziet met knopen![]()
De skistokjes zater eraan vast!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jullie denken te praktisch
Het had iets te maken met de kou in Rusland
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Mensen klaagde dat de mauwen te groot en er dus 'tocht' langs kwamwaren dus daarom de knopen?
We hebben een winnaar! SaskiaR +2quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:52 schreef SaskiaR het volgende:
Neus afvegen aan hun mouwen?
En dan je neus openhalen zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
dat kan toch ook nog als er knopen aan zitten
Chris heeft het doorquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En dan je neus openhalen zeker![]()
Maar het ligt eraan waar de knopen zitten. Mijn knopen zitten idd onderaan mijn mouw, niet bovenop.
Lijkt me dat ze aan een kant zaten en dan veeg je gewoon je neus af aan de andere kant.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Chris heeft het door. Het werd er in ieder geval niet makkelijker op met de knopen aan de mouwen
Napoleon dacht blijkbaar ook aan de details.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze aan een kant zaten en dan veeg je gewoon je neus af aan de andere kant.![]()
In oorlog... en dan moeilijk doen over een beetje snot![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Napoleon dacht blijkbaar ook aan de details.
Dat is em! PhysicsRules +2quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Pooh Corner
Je signature!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe dat zo?
Nee, geen Doe Maar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zeg niet dat ik er last van heb
Tekst klinkt Doe Maar achtig, Henny Vrienten?
Dat is 'm.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:43 schreef Gooitzen het volgende:
Stef Bos
Kijk eens aan.quote:
Bouquetreeks?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:50 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Welk boek?
Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. 'Het is gezien,' mompelde hij, 'het is niet onopgemerkt gebleven.' Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.
Die ja. Met kerst weer herlezen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:56 schreef Soempie het volgende:
de avnoden
Jaja een kennerquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Voltige
Nee, helaas.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:18 schreef erkel het volgende:
Militairy?
quote:is een onderdeel van de paardensport, die door een team van ruiters en amazones (meestal 16, soms 12) tegelijk bedreven wordt.
De ruiters rijden op zelf gekozen muziek twee aan twee in colonne aan, en maken diverse figuren en formaties, waarbij een goede dressuur en samenwerking uiterst belangrijk zijn. De figuren hebben specifieke namen zoals klaverblad, tourniquette, visgraat of zandloper. Het showelement hierbij is groot. Dat alle ruiters en amazones exact hetzelfde gekleed moeten zijn en de paarden tot in de puntjes verzorgd spreekt voor zich.
De Spaanse Rijschool in Wenen met de Lippizaners is diverse malen op televisie geweest, deze rijschool staat aan de top van het.
Stimmt sogar Hawaii_Tim +2quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Doug
Dat is ook snelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:03 schreef Yurithemaster het volgende:
sarin
Jeej toch nog dubbele puntenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |