Het zal je nog verbazen. Ik zou persoonlijk zeggen dat je men eerst een kans moet geven voor je een poging doet tot kleinerenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef koemleit het volgende:
Siemen. Ze zijn al een tijdje door de echte mods heen ofnie?
Dit is inderdaad een vooroordeel, omdat ik hem alleen ken van posten (en daar komt ie behoorlijk ongeschikt in over niet achterlijk maar ongeschikt voor mod) maar als mod niet dus ik kom hier over een maand op terugquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen. Ik zou persoonlijk zeggen dat je men eerst een kans moet geven voor je een poging doet tot kleineren. Maarja, vooroordelen zijn makkelijker
.
Zonder donkerblauw?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef yvonne het volgende:
Zwart, blauw, blauw, blauw, blauw, zwart, blauw, rood
We zullen zien ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een vooroordeel, omdat ik hem alleen ken van posten (en daar komt ie behoorlijk ongeschikt in over niet achterlijk maar ongeschikt voor mod) maar als mod niet dus ik kom hier over een maand op terug
daar dachten wij unaniem anders overquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een vooroordeel, omdat ik hem alleen ken van posten (en daar komt ie behoorlijk ongeschikt in over niet achterlijk maar ongeschikt voor mod)
Nja je zou hier moeilijk anders kunnen beweren hequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
daar dachten wij unaniem anders over![]()
Je zou hem alvast een ban kunnen geven om te oefenen..quote:
SiemeN kan heul niet bannenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:44 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Je zou hem alvast een ban kunnen geven om te oefenen..![]()
Waar wordt hij mod van:quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:45 schreef ShaoliN het volgende:
Wie de neuk is siemens, en waar wordt ie mod van, en wie gaat er weg, en waarom is jogy online?
ow ja, dat was de downsidequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:47 schreef NJ het volgende:
Ohja, Chowi ging weg, dat weet ik nog wel.
Dat is het beste ja. En, geen grap, de ONZ-modjes zagen unaniem SiemeN als een goede kandidaat, komt niet vaak voor moet ik zeggenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef koemleit het volgende:
ik kom hier over een maand op terug
Een goed ONZ-product, ONZ, Chowi, hervonden inspiratie wat betreft modererenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:45 schreef ShaoliN het volgende:
Wie de neuk is siemens, en waar wordt ie mod van, en wie gaat er weg, en waarom is jogy online?
Ik heb deze vuige kop al jaren, dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:51 schreef murp het volgende:
SiemeN, wil je wel je avater zo houden??
niet zo gaan veranderen al jogy
whoohooquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb deze vuige kop al jaren, dus dat zit wel goed.
O, ik dacht dat het ging over de carrière die hij volgens Yvonne af ging leggen.quote:
Jochem?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef Jimbo het volgende:
NO !!! FUCKING !!! WAY !!!!!
Ik merkte het gisteren al ja. Vervang 'm binnenkort wel eens.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:08 schreef koemleit het volgende:
EY SIEMEN DE LINK IN JE SIG DOET HET NIET
MVG
KOEMLEIT
Als je met je benen om de postzakken heen kan, geen probleem.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
SiemeN, ik mag toch wel een keertje achter op de fiets he?
Rood was op?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:14 schreef SiemeN het volgende:
Ik wist hier trouwens niets van, hè. Ik kom net online en opeens ben ik blauw.
vorige week deed ie het nog!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik merkte het gisteren al ja. Vervang 'm binnenkort wel eens.
Ik wil die last wel een tijdje van je overnemen Frodo!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:14 schreef SiemeN het volgende:
Dus! Gaan we dan kijk'n bij de tent van Boer Opstal, ik heb gehoord dat het circus daar is gekooomeeen, met laaama's, en clowns. Je weet wel, heus, van die kleine mannetjes. Puttenlierders!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als je met je benen om de postzakken heen kan, geen probleem.
Als je te snel komt, kleur je blauw, heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:14 schreef SiemeN het volgende:
Aangepast.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik merkte het gisteren al ja. Vervang 'm binnenkort wel eens.
Plaats het telefoonnummer van je werkgever op Fok!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:20 schreef Bizznitch het volgende:
SiemeeN ik verveel me en jij moet wat verzinne.
0229-******quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:23 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Plaats het telefoonnummer van je werkgever op Fok!
Bellen we hem wel even op...![]()
Wat is dat een fucktard?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Doe eens even normaal fucktard.
http://villa-achterwerk.v(...)6067+6570460+2585683quote:
Een fucking retard, dat soort dingen zeg je namelijk niet over Chowi want ze is liefquote:
WbizzZquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Een fucking retard, dat soort dingen zeg je namelijk niet over Chowi want ze is lief.
Ik mag zeggen wat ik wil want dit is een vrij landquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
http://villa-achterwerk.v(...)6067+6570460+2585683
[..]
Een fucking retard, dat soort dingen zeg je namelijk niet over Chowi want ze is lief.
Fijne vent hè die Wildersquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik mag zeggen wat ik wil want dit is een vrij land![]()
Mits meer aanwezig was dat ook wel een goede keuze geweestquote:
stoerquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef KlappernootatWork het volgende:
Villa Achterwerk! zo vroeg sta ik niet op van bed 's zondags, ben dan meestal nog lam..![]()
Wilders is geen lieferdjequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fijne vent hè die Wilders![]()
Dit is btw geen vrijland, we hebben gevangenissen en peuterscholen
NICHT KAPITULIEREN, NJEMAND KAPITULIERT JA SUPER TOLL!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef KlappernootatWork het volgende:
Villa Achterwerk! zo vroeg sta ik niet op van bed 's zondags, ben dan meestal nog lam..![]()
Ik heb liever dat je een andere avatar kiest.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb deze vuige kop al jaren, dus dat zit wel goed.
Nee, deze Siemen spreek je als Siem.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef Originele_Naam het volgende:
Spreek je het niet hetzelfde uit
Ik kan me de spreekkoren nog herinneren uit de tijd dat Seaman keepte voor het engelse elftal: "He's got semen on his shirt, he's got semen on his shirt"quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:46 schreef SiemeN het volgende:
Neuh. Die uitspraak is redelijk het zelfde. In Engeland noem ik mezelf dan ook doorgaans Simon.
Nee. Dit is werkoverleg.quote:
Wat wil je van hem?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:16 schreef Laton het volgende:
natuurlijk is siemen geschikt.
Irma en Ingrid zeiden dat ie het kan. dat is alles wat ik hoef te horenquote:
Dat kan nog komenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:35 schreef Rampestamper het volgende:
Ik las SiemeN is een sneue mod!!
Mijn excuses daarvoor.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:35 schreef Rampestamper het volgende:
Mijn excuses daarvoor.
Ik vind jou sowieso wel oké hoor, gekke hond.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
godver weer iemand waar ik me bij moet inlikken
siemen, wat is je msn
ja ik heb een webcam![]()
Aapjes met vraagstaartjes.quote:
de snelstlopende topicreeks is tegenwoordig deze: [ONZ Meet 09-02-07] Deel 10 - bie priepehrt!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:10 schreef Dirkh het volgende:
Zeg, wees eens wat enthousiaster.
Dit topic had al vol moeten zijn en deel 7 zou nog vlot moeten lopen.
SiemeN!
Alle Crew?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:27 schreef remlof het volgende:
maar we zijn blij met SiemeN, we hebben em binnen no time unaniem gekozen
Directe collega's (ONZ-modjes) en de bobo's met de donkerblauwe, paarse, roze en rode kleurtjesquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Directe collega's (ONZ-modjes) en de bobo's met de donkerblauwe, paarse, roze en rode kleurtjes.
Top, op jou kunnen we bouwen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Cloowntje vamme, ga even zitten. Rustig, laat je niet opnaaien, wij weten beter![]()
Je lult, HIJ is er weer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:51 schreef BeeDee het volgende:
SiemeN is offline...Remlof is de avond-/nachtmod..![]()
Jij bent meer van de vaginale monoloog, istnie?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Klopt, hij is weer online...![]()
Daarnet lulde ik niet..trouwens.![]()
Nou ja...monoloogquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij bent meer van de vaginale monoloog, istnie?![]()
Gelukkig wel...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de Tubgirltest is 'ie iig gezakt...
ik moest lachenquote:
Je bent niet de enige...quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:35 schreef Rampestamper het volgende:
Mijn excuses daarvoor.
Alsof ik heel dat topic ga lezenquote:
Oh, was dat van jou?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:59 schreef LOLBOY het volgende:
SiemeN waarom hou je je niet aan ons plannetje! Ik zou al lang blauw moeten zijn !!
Waar heb ik je verdorie dat smeergeld voor betaald !
Daarom breng ik het even onder de aandacht..quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsof ik heel dat topic ga lezen
Ik ben geregistreerd om loos te reageren niet om te lezen
anders had ik wel een abbo op de bieb
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:46 schreef Dirkh het volgende:SiemeN
schop!
171 posts, kom op zeg, dat kan beter
een één dag oude zuigeling....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe noem jij dan één dag oude zuigeling?![]()
Ik was ook verbaasd!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:54 schreef Dirktator het volgende:
Een kloon die mod wordt!!!![]()
![]()
![]()
Succes BrauN!
Of gewoon blank.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:38 schreef Dirkh het volgende:
Is SiemeN BrauN?
Lacht er tenminste nog iemand om je grolletjesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of gewoon blank.![]()
Soms moet ik zo enorm om mezelf lachen.
Hij is leuk Dirkh.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of gewoon blank.![]()
Soms moet ik zo enorm om mezelf lachen.
Jij moest ook lachen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lacht er tenminste nog iemand om je grolletjes![]()
He Intxaurraga, tijd niet gezien. Alles chill?quote:
we zijn er 100% van overtuigd dat dat niet het geval isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:38 schreef Dirkh het volgende:
Is SiemeN BrauN?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
we zijn er 100% van overtuigd dat dat niet het geval is
Ik wacht even op Ruisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:45 schreef Dirktator het volgende:
Ik heb het aan BrauNz0r zelf gevraagd en hij werd kwaad toen ik bleef volhouden dat SiemeN zijn kloon was. Dat betekent dus dat SiemeN een kloon van BrauN is. Whahahaha, een kloon als mod. T0tally rofls!
ROFL!quote:Op maandag 15 januari 2007 08:43 schreef AffenStrudel het volgende:
Tof voor je Braun
Met jouw intelligentie pas je zo in het modteam.
Wat een held is hij toch.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:53 schreef Lucille het volgende:
BrauN is een week weg, in meerdere topics is hij vervelend bezig geweest.
Jah, vast wel.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef opgebaarde het volgende:
Dirkh, bende gij misschien ein heul klein biBschen jaloers?
VIELLEICHT HEUR![]()
Ik ben juist blij, net als jij.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:22 schreef Dirkh het volgende:
Nah, doe ik juist blij
Slingers en lelijke wijven de deur uittrapt. (bier blijft)
Oh, quote.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben juist blij, net als jij.![]()
Eindelijk weer eens een fatsoenlijke mod erbij op ONZ.![]()
Oh, wacht.![]()
Hey, iedereen verdient een kans.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben juist blij, net als jij.![]()
Eindelijk weer eens een fatsoenlijke mod erbij op ONZ.![]()
Oh, wacht.![]()
Zo, dat hebben we dan ook weer gehad. Zijn kans is voorbij.quote:
jij dacht de lapo te hebben hè hè hè hè hè HÉ, je missie is mislukt mafketel, hà fokpwnd by opgebaarde.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo, dat hebben we dan ook weer gehad. Zijn kans is voorbij.
Is er al een afscheidstopic? Of kunnen we die in zijn welkomsttopic doorzetten. Dan hoef je alleen de TT even te wijzigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |