Nikky, heeeel veel succes!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:37 schreef nikky. het volgende:
Vergeet niet dat bij het breken van de vliezen het kindje voor de uitgang ligt. En die blokkeerd een hoop. Als die goed is ingedaald dan zul je inderdaad niet zoveel verliezen. Ligt het hoger of het beetje vruchtwater wat tussen hoofdje en uitgang ligt is veel dan heb je echt een flats te pakken.
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/strike.gif
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/strike.gif
Maar dat is ook maar wat ik door de verlos uitgelegd heb gekregen op zo'n info avond.
Bij mij zou alles er ineens uit zijn aangezien hier geen hoofdje voor de uitgang ligt die het een beetje ophoud.
Hmmm, bij mij kwam het in 3 golven en was het in totaal denk ik wel een liter of zo. Heel veel in ieder geval! 1 golf bij het toilet, de tweede in de woonkamer en de derde in de gang van het ziekenhuis (godzijdank was het nacht zodat er geen mensen zagen dat mijn rok en benen en schoenen zeiknat werden...).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:00 schreef nikky. het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als het in een winkel oid gebeurd je dit meld aan een personeelslid n dan ruimen zij dit wel op. Maar wat ik hoor is de hoeveelheid best gering en echt geen liter ofzo. dus verder dan je broek zal het hoogstwaarschijnlijk niet komen
.
Ik heb allerlei lekkere dingen net in huis gehaald voor de hele dag. Ik red me prima
Dank jullie welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:18 schreef knorretje het volgende:
nikky: enorm veel succes morgen, we denken hier met zijn viertjes aan je (alicia wilde vanmidag al gelijk weer naar je toe toen ik vertelde dat je morgen het kindje kreeg, haar nogmaals maar even verteld dat dat vandaag nog niet zoveel nut had. Maar volgens mij had ze gewoon zoiets van nou dan ben ik morgen lekker de eerste die dat kleine babietje kan zien)
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef syzo het volgende:
Nikky ik denk dat het kindje van mijn vrienden dus op dezelfde dag geboren zal worden...of het moet nu ineens heel snel gaan.
Om half 3 kwam mijn beste vriend weer op msn maar ik heb hem niet gesproken. Ik ben niet bij de computer weg te slaan....verpest mijn kids met te veel cakejes (die we vanmiddag gebakken hebben) te veel tv en tosti's. Van slapen zal vannacht weinig komen denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |