Ik hoop dat ik het zelf kan doen. Er schijnt internet te zijn daar wat je kunt aanvragenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:49 schreef PM-girl het volgende:
Nikky wat lijkt me het een rare dag zo voor je, weten dat je morgen mama bent! En wat fijn dat je vriendin ook in de OK erbij mag zijn!
Geniet nog van je rust en heeeel veeel succes morgen, maak je zelf hier de naam bekend of doet iemand dat voor jou?
hier was het zo dat ik nachten wakker lag en opeens had ik een nacht dat ik super goed geslapen had.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Was het maar waar Kleintje! Nu het moment toch erg dichtbij komt begin ik em toch een beetje te knijpen. Het is wel zo dat ik me met de dag minder lekker voel en slechter slaap, dus er zal ook wel een dag aankomen dat ik ernaar uitkijk om te bevallen
Pasgeboren baby's hebben áltijd blauwe ogenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:19 schreef nikky. het volgende:
Ik wil weten hoe ze eruit ziet en of ze haartjes heeft en hoe groot ze is en wat voor kleur ogen.
ow no...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Pasgeboren baby's hebben áltijd blauwe ogen![]()
Wat een dotjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:29 schreef Libel het volgende:
nikky.: klik even op mijn homepage en je ziet zoveel foto's als je maar wil![]()
Dit zou ik ook wel willen wetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:17 schreef Bibikuif22 het volgende:
Waar ik de laatste tijd ook mee zit, stel je bent in een supermarkt/winkel en je vliezen breken, wat doe je dan?!? Vraag je om een dweil en ga je het op je knieeen opdweilen of is het niet zoveel? Vorige keer hebben ze het in het zh gedaan dus geen idee hoe het "spontaan"gebeurt
Lijkt mij dat als het in een winkel oid gebeurd je dit meld aan een personeelslid n dan ruimen zij dit wel op. Maar wat ik hoor is de hoeveelheid best gering en echt geen liter ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dit zou ik ook wel willen wetenIk moet vanmiddag naar de tandarts voor een controle, maar heb al de hele dag een "ongesteldheids"pijn onderin. Om nou de hele dag thuis met een emmer ondergebonden te zitten vind ik ook zo wat, dus ja wat doe je dan als je vliezen buitenshuis breken?
dat weet beefcake welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dit zou ik ook wel willen wetenIk moet vanmiddag naar de tandarts voor een controle, maar heb al de hele dag een "ongesteldheids"pijn onderin. Om nou de hele dag thuis met een emmer ondergebonden te zitten vind ik ook zo wat, dus ja wat doe je dan als je vliezen buitenshuis breken?
Nou het totaal aan vruchtwater is toch zo'n 1,5 liter? Mijn vliezen zijn dus gebroken in de cafetaria, maar het was geen flats zeg maarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:00 schreef nikky. het volgende:
Lijkt mij dat als het in een winkel oid gebeurd je dit meld aan een personeelslid n dan ruimen zij dit wel op. Maar wat ik hoor is de hoeveelheid best gering en echt geen liter ofzo. dus verder dan je broek zal het hoogstwaarschijnlijk niet komen
.
Uitzondering danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:22 schreef Vicky het volgende:
Spannend Syzo!!
Tex, ben het ook niet me je eens hoorAmber had pikzwarte ogen toen ze geboren was en nu zijn ze bruin
Het ligt eraan of je bovenin of onderin scheurtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:13 schreef PM-girl het volgende:
Ik weet niet of verschil maakt of je al ontsluiting hebt ja of nee?
Mijn vliezen zijn kunstmatig gebroken bij 8 cm. en toen was het wel degelijk een flinke flats! Maar ik lag al op bed op een matje enzo, dus was het niet erg.
Ik heb wel gehoord van mensen die hun autostoel ook bekleden met plastic voor het geval dat!
*Mental picture heeft*quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Om nou de hele dag thuis met een emmer ondergebonden te zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |