abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:56:09 #201
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45401291
Ja, Libel, van harte met je tweede zoon!
Hoe spreek je Iben uit?

Nikky, wat is het toch spannend! Ik ben heel benieuwd naar je dochter!!! Alvast veel sterkte en vooral heel veel geluk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_45401316
Libel, gefeliciteerd

Nikky, spannend hoor! Nog 1 dagje zonder kindje en dan morgen je meisje in je armen houden!!!

* Vicky noteert 12.30 uur
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:57:47 #203
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_45401346
Bedankt voor de felicitaties!

Iben spreek je gewoon uit zoals je het schrijft. (Ieben dus)
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:58:24 #204
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45401362
Leuk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:06:17 #205
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45401548
LIbel, gefeliciteerd!

Kleintje, ik heb een keer zo'n droom over mijzelf gehad toen ik nog zwanger was. Zijn vader kwam binnen met de baby en ik vroeg waar die baby vandaan kwam! De reactie was heel droog: uit jou!
Trouwens fijn dat het goed met je gaat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_45401564
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:49 schreef PM-girl het volgende:
Nikky wat lijkt me het een rare dag zo voor je, weten dat je morgen mama bent! En wat fijn dat je vriendin ook in de OK erbij mag zijn!
Geniet nog van je rust en heeeel veeel succes morgen, maak je zelf hier de naam bekend of doet iemand dat voor jou?
Ik hoop dat ik het zelf kan doen. Er schijnt internet te zijn daar wat je kunt aanvragen

Gefeliciteerd Libel! Foto?
pi_45401849
Libel nog van harte gefeliciteerd

Vivi, verbouwingen lopen uit maar bevallingen ook hoor (1e 15 dagen, 2e 16 dagen en de derde 17 dagen)

Appelsap, mocht ik "te vroeg" gaan bevallen, waaop ik niet reken maar je weet maar nooit, dan kan ik uit wijken naar mijn ouders. Gelukkig
pi_45401962
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Was het maar waar Kleintje! Nu het moment toch erg dichtbij komt begin ik em toch een beetje te knijpen. Het is wel zo dat ik me met de dag minder lekker voel en slechter slaap, dus er zal ook wel een dag aankomen dat ik ernaar uitkijk om te bevallen
hier was het zo dat ik nachten wakker lag en opeens had ik een nacht dat ik super goed geslapen had.
die avond zijn de weeen begonnen. dus hoop voor je slaapmeisje dat je nog goed slaapt voor dat het begint. maar het stond in een boekje dat ik gelezen had dat het wel zo gebeurde.
mama van 3 kids!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:29:12 #209
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45402144
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:19 schreef nikky. het volgende:
Ik wil weten hoe ze eruit ziet en of ze haartjes heeft en hoe groot ze is en wat voor kleur ogen .
Pasgeboren baby's hebben áltijd blauwe ogen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:29:21 #210
133767 Libel
pi_45402149
nikky.: klik even op mijn homepage en je ziet zoveel foto's als je maar wil
pi_45402271
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Pasgeboren baby's hebben áltijd blauwe ogen
ow no...
mijn lief had toch echt vanaf de eerste seconde hele donkerbruine ogen. Zijn tweelingbroer, de oudste van de twee, die had echt felblauwe ogen.
Toch raar om een pinda te zien met blauwe ogen.
Maar af en toe glipt er een kleine naar buiten zonder blauwe ogen.

Libel, van harte met je zoon! En ook ik wil wel graag een foto zien...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:34:57 #212
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45402282
Libel gefeliciteerd enw at een knapperd
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_45402319
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:29 schreef Libel het volgende:
nikky.: klik even op mijn homepage en je ziet zoveel foto's als je maar wil
Wat een dotje

Maar er zijn verschillende kleuren blauw voor de ogen .
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:39:42 #214
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45402384
Gefeliciteerd Libel
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45402426
Nikky, heel veel succes morgen!!!

Libel, van harte gefeliciteerd!!

Wij hebben vandaag de kast eindelijk gekregen van de babykamer!!! En ze hebben hem ook al in elkaar gezet, hartstikke mooi. Nu zitten de kleertjes allemaal in de was.....

Zie vandaag steeds sterretjes helaas, ik was nog wel van plan om de ramen te wassen, maar dat doe ik maar niet, want dan moet ik op een trap staan....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:44:37 #216
103793 kozakken
Living the life
pi_45402501
Gefeliciteerd Libel met Iben
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:50:38 #217
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45402655
Libel, gefeliciteerd met Iben

En Nikky, heeeel veel succes gewenst voor morgen (en daarna natuurlijk !!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_45402675
Libel, van harte met Iben

En Nikky, heeeeeeeeeeel veel sterkte morgen! Ben benieuwd naar je meissie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45403223
Libel, gefeliciteerd met Iben!

En Nikky, morgen is het zover!
Succes alvast en prop je maar helemaal vol vandaag.
pi_45403440
Nikky, veel succes morgen!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:24:26 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45403511
Nikky succes morgen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45403532
ik zit hier stik zenuwachtig af te wachten.

Mijn beste vriend en zijn vriendin zijn NU naar het ZH. De vliezen zijn gister gebroken maar er zijn nog totaal geen weeen. Ik denk dus dat ze daar moeten blijven en dat ze niet meer thuis komt voor de baby er is.
Zelf heb ik 2 kinderen maar dit is echt anders.....ben zooo zenuwachtig...bijna net zo verstrooid als de a.s. papa haha errug.

En nu verder de kraammand afmaken
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:26:50 #223
103793 kozakken
Living the life
pi_45403571
Wat bijzonder Syzo. Leuk!

En Nikky.. heel veel succes morgen. Dat je je kleintje maar snel vast mag houden.
pi_45403797
libel gefeliciteerd met Iben

syzo spannend
mama van 3 kids!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:17:48 #225
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_45405012
Libel gefeliciteerd!!!

Nikky, ohhh wat spannend voor jou zeg, lijkt me wel een heel speciaal idee om te weten dat dit écht de laatste dag is dat jouw meisje in je buik zit en dat je morgen lekker met haar kan kroelen. Ik zal heel erg aan je denken!

Ik hoop dat Ukkie hier nog echt een paar weken netjes blijft zitten, heb afgelopen weekend (heeeel goede) kaartjes kunnen bemachtigen voor de Lama's in Carré en ik wil er echt heen!! Is op 27 Januari dus moet opzich wel te doen zijn

Waar ik de laatste tijd ook mee zit, stel je bent in een supermarkt/winkel en je vliezen breken, wat doe je dan?!? Vraag je om een dweil en ga je het op je knieeen opdweilen of is het niet zoveel? Vorige keer hebben ze het in het zh gedaan dus geen idee hoe het "spontaan"gebeurt
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_45405084
Libel... ontzettend gefeliciteerd !!!

Nikky, ook hier wordt al aan jullie gedacht vandaag!
Spannende dag morgen, DE DAG !
Hoe zal het gaan? Hoe ziet ze er uit? EINDELIJK!!!
Ik ga morgen echt meeleven, maar wens jullie nu alvast heel veel goeds
pi_45405146
Spannend Syzo!!

Tex, ben het ook niet me je eens hoor Amber had pikzwarte ogen toen ze geboren was en nu zijn ze bruin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45405479
Nikky, nog 1 nachtje slapen en je bent gewoon Mama
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:42:06 #229
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45405800
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:17 schreef Bibikuif22 het volgende:
Waar ik de laatste tijd ook mee zit, stel je bent in een supermarkt/winkel en je vliezen breken, wat doe je dan?!? Vraag je om een dweil en ga je het op je knieeen opdweilen of is het niet zoveel? Vorige keer hebben ze het in het zh gedaan dus geen idee hoe het "spontaan"gebeurt
Dit zou ik ook wel willen weten Ik moet vanmiddag naar de tandarts voor een controle, maar heb al de hele dag een "ongesteldheids"pijn onderin. Om nou de hele dag thuis met een emmer ondergebonden te zitten vind ik ook zo wat, dus ja wat doe je dan als je vliezen buitenshuis breken?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:42:21 #230
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_45405811
Hoi dames!

Bedankt voor alle felicitaties!! Het gaat hier prima, eindelijk heb ik wat geslapen en gaat alles een beetje goed draaien hier in huis. Een hoop geregel met dochter van 4 die naar school moet en een man die na 3 dagen weer moest gaan werken. Dus sorry geen tijd gehad om hier te posten/lezen.
Hopelijk kan ik snel weer een beetje meekletsen jullie... Maar voor nu een kiekje van de 2 dametjes.
Zwangeren veel succes!
Nikky zet em op morgen!!
Tot snel!!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_45405906
NIkky ..suc6 morgen...spannend hoor

ik weet nog steeds niks...behalve dan dat de as papa net weer inlogt.....maar hij reageerd niet...zal wel direct op zijn flikker gekregen hebben (en anders van mij wel...die idioot wilde vanmorgen zijn computer maar gaan formateren, hoe bedoel je kip zonder kop)

edit: Andrea wat een lieve foto
pi_45406141
hihi die aanstaande papa's ook.
die van mij lag te slapen toen ik hem uit bed riep. hij had niet eens door dat we naar het ziekenhuis moesten. meneer wilde nog snel spullen naar de zolder brengen.

andrea wat een schatjes heb je zeg.
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:55:30 #233
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45406294
syzo wat spannend joh!

Andrea wat een schattige foto zeg Dat bijkletsen komt vast wel weer. Eerst maar eens genieten van jullie prachtige gezinnetje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45406450
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:42 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Dit zou ik ook wel willen weten Ik moet vanmiddag naar de tandarts voor een controle, maar heb al de hele dag een "ongesteldheids"pijn onderin. Om nou de hele dag thuis met een emmer ondergebonden te zitten vind ik ook zo wat, dus ja wat doe je dan als je vliezen buitenshuis breken?
Lijkt mij dat als het in een winkel oid gebeurd je dit meld aan een personeelslid n dan ruimen zij dit wel op. Maar wat ik hoor is de hoeveelheid best gering en echt geen liter ofzo . dus verder dan je broek zal het hoogstwaarschijnlijk niet komen .

Ik heb allerlei lekkere dingen net in huis gehaald voor de hele dag. Ik red me prima
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:03:10 #235
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45406536
Nikky, veel succes en sterkte morgen!!
pi_45406593
Libel, gefeliciteerd met je zoon!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_45406805
quote:

[..]

dat weet beefcake wel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45406846
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:00 schreef nikky. het volgende:
Lijkt mij dat als het in een winkel oid gebeurd je dit meld aan een personeelslid n dan ruimen zij dit wel op. Maar wat ik hoor is de hoeveelheid best gering en echt geen liter ofzo . dus verder dan je broek zal het hoogstwaarschijnlijk niet komen .
Nou het totaal aan vruchtwater is toch zo'n 1,5 liter? Mijn vliezen zijn dus gebroken in de cafetaria, maar het was geen flats zeg maar Het sijpelde eruit, alsof je je plas niet op kan houden. Daar had ik wel geluk mee
Edit: Mijn zus woont boven die cafetaria (waar ze op dat moment ook aan het werk was) dus ik ben even naar boven gegaan en heb een maandverbandje in gedaan
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:13:15 #239
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45406909
Ik weet niet of verschil maakt of je al ontsluiting hebt ja of nee?
Mijn vliezen zijn kunstmatig gebroken bij 8 cm. en toen was het wel degelijk een flinke flats! Maar ik lag al op bed op een matje enzo, dus was het niet erg.

Ik heb wel gehoord van mensen die hun autostoel ook bekleden met plastic voor het geval dat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:16:06 #240
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45407005
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:22 schreef Vicky het volgende:
Spannend Syzo!!

Tex, ben het ook niet me je eens hoor Amber had pikzwarte ogen toen ze geboren was en nu zijn ze bruin
Uitzondering dan Over het algemeen hebben pasgeboren baby's blauw ogen
©Dumbo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:17:12 #241
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45407053
Libel gefelicitaaaaaaaaart met Iben
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45407084
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:13 schreef PM-girl het volgende:
Ik weet niet of verschil maakt of je al ontsluiting hebt ja of nee?
Mijn vliezen zijn kunstmatig gebroken bij 8 cm. en toen was het wel degelijk een flinke flats! Maar ik lag al op bed op een matje enzo, dus was het niet erg.

Ik heb wel gehoord van mensen die hun autostoel ook bekleden met plastic voor het geval dat!
Het ligt eraan of je bovenin of onderin scheurt
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:20:42 #243
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45407158
En hoe groot het (eerste) scheurtje is. Bij mij braken de vliezen rond 21:00 uur (of toen merkte ik het) en was het heel weinig, zo weinig dat ik twijfelde of het vruchtwater was of urine of afscheiding. Rond 1 uur 's nachts braken ze echt goed door en toen kwam er ook wel heel wat meer uit, zelfs als ik gewoon plat lag.
©Dumbo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:33:21 #244
133767 Libel
pi_45407523
Wauw, wat een felicitaties. Ik ben er heel blij mee!!

Iben is echt een schatje. Hij ligt hier nu naast mij te slapen. Zijn grote broer is naar het KDV. Die ga ik zo ophalen. Spannend, mijn eerste uitje sinds Iben er is.
Iben is 5 dagen overtijd geboren en ik moest op dag 3 ook naar de supermarkt. Ik heb nog nooit zo snel gewinkeld. Ik wilde zo snel mogelijk terug thuis zijn voor het geval mijn vliezen zouden breken.
Mijn vrees bleek ongegrond. Ik had hééél sterke vliezen. Ze zijn pas bij het persen gebroken.
pi_45407625
Vergeet niet dat bij het breken van de vliezen het kindje voor de uitgang ligt. En die blokkeerd een hoop. Als die goed is ingedaald dan zul je inderdaad niet zoveel verliezen. Ligt het hoger of het beetje vruchtwater wat tussen hoofdje en uitgang ligt is veel dan heb je echt een flats te pakken .

Maar dat is ook maar wat ik door de verlos uitgelegd heb gekregen op zo'n info avond.
Bij mij zou alles er ineens uit zijn aangezien hier geen hoofdje voor de uitgang ligt die het een beetje ophoud.
pi_45407944
Is het nou zo dat je lichaam zich voor de bevalling zelf al leegt? Niet dat je je ook nog even flink ligt te ontlasten tijdens de bevalling ofzo M'n moeder vertelde dit eens en ondanks dat ik nog lang niet aan de beurt ben kan ik me hier nu al druk om maken Een beetje oké... dat ze het zo ongezien kunnen wegvegen weet je wel

Nikky, succes morgen!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2007 15:47:02 ]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:51:38 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45408102
quote:

[..]

Om nou de hele dag thuis met een emmer ondergebonden te zitten..
*Mental picture heeft*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45408517
Ik heb hier echt de hele dag vruchtwater in golfjes verloren niets sijpelen... Waren meer watervallen kunnen we wel zeggen. Toen ze braken was het echt een waterballet. Had dan ook echt superveel vruchtwater en dat was al bekend vanaf het begin af aan. Zelfs toen ze 21 uur later geboren werd kwam er een laatste golf mee...

Verschilt denk ik per persoon.

Heaven7 ze zeggen van wel maar ik moet zeggen dat ik het persoonlijk niet echt gemerkt heb.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_45408536
Andrea001 wat een droppies heb je daar...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_45410166
@ Heaven: Die ontlasting schijnt juist nuttig te zijn bij de geboorte. Deze week er ergens iets over gezien
(tv of krant).
In de buik heeft de baby nog geen darmbacterien (nodig voor de vertering). Bij de geboorte krijgt de baby deze bacterien van de mama mee, zodat de baby daarmee zijn darmflora kan ontwikkelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')