Als ik eerder zou zijn gegaan dan had dat al vast hier gestaan. Zoveel telefoonnummers van FOK! crewquote:Op zondag 14 januari 2007 09:59 schreef PM-girl het volgende:
Fijn Gwennert, dat alles ok was, supernieuws!
En is Nikky hier gisteren wel geweest, zou ze stiekem toch eerder dan de 17e zijn gegaan?
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:50 schreef nikky. het volgende:
[..]
Als ik eerder zou zijn gegaan dan had dat al vast hier gestaan. Zoveel telefoonnummers van FOK! crewDan zou ik het gelijk laten weten
.
Och liefie, ik plaagde je maar, dat weet je wel.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef Vivi het volgende:
En houd op over charmant, ik maak me nu al druk over poepen enzo tijdens de bevalling.
Ik wil hem liever gewoon met een walkie-talkie op de gang hebben geloof ik(de teerbeminde, niet de beep dan.)
Je bent liefquote:Op zondag 14 januari 2007 11:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och liefie, ik plaagde je maar, dat weet je wel.
Maar even serieus: Stop eens met je drukmaken over 'charmant-zijn'. Een bevalling is per definitie niet charmant. En believe me, het kan je dan ook geen fuck schelen. Dat kind moet eruit, dáár gaat het om. En daar wil je écht wel je teerbeminde bij hebben.
Sterkte hoor, met je laatste loodjes!
Zoietsquote:Op zondag 14 januari 2007 12:10 schreef Moonah het volgende:
Oh en Nikky., ben jij de zwangerschaps-/bevallingsverlofaccount?
Heeeeeeeeeel veel sterkte hoor meis en ik denk aan je.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:15 schreef nikky. het volgende:
[..]
Zoiets.
Zo kan ik me ook niet meer zo snel bemoeien met dingen achter de schermen hier haha. En gewoon ff relaxen..
Wat gaat de tijd ineens hard nikky. Over 4 dagen heb je je kleintje al in je armenquote:Op zondag 14 januari 2007 11:48 schreef nikky. het volgende:
[..]
We zeiden al "je vriendinnetje komt er over vier dagen ook aan"
Het gaat echt heel echt enorm snel nuquote:Op zondag 14 januari 2007 12:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat gaat de tijd ineens hard nikky. Over 4 dagen heb je je kleintje al in je armen![]()
Ik begin steeds meer de zenuwen te krijgen eigenlijk hahhaa.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat lijkt me ook wel erg spannend, wetend dat je ukkie over 4 daagjes in je armen ligt! De meesten weten het niet zo precies als jij nikky....dus die kunnen zich er wat dat betreft minder op voorbereiden...
Maar hoe voelt het voor jou nu? Ben je nerveus, heb je er juist zin in?
Wij hadden hier vanmo een crisis met de kat die een lelie had gegeten uit de bloemenvaas....(uiteindelijk heeft ze er ws niet van gegeten maar alleen gesnuffeld) dus gezellig
met de kat onder de douche gestaan.... Ze had haar hele kop geel van het stuifmeel...
![]()
Verder alles oke hier, behalve hardnekkige zuurbranden, maar die nemen we maar voor lief
Mijn vriend heeft vanmo met een wcrolletje op mijn buik het hartje van onze baby gehoord. Oh echt leuk![]()
Vivi, ben ook wel heel benieuwd naar jou beebje! Nog eventjes geduld!![]()
Lekker rustigquote:Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef livelink het volgende:
Hoe bevalt je laatste kinderloze weekend je, Nikky? Gek idee is dat vind je niet, als je weet wanneer de bevalling plaats gaat vinden.
Vivi, ik had even het idee dat je misschien dit weekend al zou gaan bevallen omdat je je ineens zo misselijk voelde. Voel je je nu weer wat beter?
Nee hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 01:01 schreef Anitra het volgende:
Red je de melding van 9 uur niet dan omdat je nu natte voeten hebt? gezien duimpje en smile vaag vermoeden voor natte voeten
Woensdag is snel genoeg hè?quote:Op maandag 15 januari 2007 01:09 schreef nikky. het volgende:
[..]
Geen gerommel hier dus niets aan het handje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |