abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45337925
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:59 schreef PM-girl het volgende:
Fijn Gwennert, dat alles ok was, supernieuws!

En is Nikky hier gisteren wel geweest, zou ze stiekem toch eerder dan de 17e zijn gegaan?
Als ik eerder zou zijn gegaan dan had dat al vast hier gestaan. Zoveel telefoonnummers van FOK! crew Dan zou ik het gelijk laten weten .
  zondag 14 januari 2007 @ 11:51:26 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45337953
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:50 schreef nikky. het volgende:

[..]

Als ik eerder zou zijn gegaan dan had dat al vast hier gestaan. Zoveel telefoonnummers van FOK! crew Dan zou ik het gelijk laten weten .
  zondag 14 januari 2007 @ 11:59:46 #103
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45338173
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef Vivi het volgende:
En houd op over charmant, ik maak me nu al druk over poepen enzo tijdens de bevalling .
Ik wil hem liever gewoon met een walkie-talkie op de gang hebben geloof ik (de teerbeminde, niet de beep dan.)
Och liefie, ik plaagde je maar, dat weet je wel.
Maar even serieus: Stop eens met je drukmaken over 'charmant-zijn'. Een bevalling is per definitie niet charmant. En believe me, het kan je dan ook geen fuck schelen. Dat kind moet eruit, dáár gaat het om. En daar wil je écht wel je teerbeminde bij hebben.

Sterkte hoor, met je laatste loodjes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:01:16 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45338204
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:59 schreef Moonah het volgende:

[..]

Och liefie, ik plaagde je maar, dat weet je wel.
Maar even serieus: Stop eens met je drukmaken over 'charmant-zijn'. Een bevalling is per definitie niet charmant. En believe me, het kan je dan ook geen fuck schelen. Dat kind moet eruit, dáár gaat het om. En daar wil je écht wel je teerbeminde bij hebben.

Sterkte hoor, met je laatste loodjes!
Je bent lief
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:09:05 #105
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45338408
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je bent lief
I know!
  zondag 14 januari 2007 @ 12:10:21 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45338437
Oh en Nikky., ben jij de zwangerschaps-/bevallingsverlofaccount?
pi_45338548
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:10 schreef Moonah het volgende:
Oh en Nikky., ben jij de zwangerschaps-/bevallingsverlofaccount?
Zoiets .

Zo kan ik me ook niet meer zo snel bemoeien met dingen achter de schermen hier haha. En gewoon ff relaxen. .
pi_45338645
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:15 schreef nikky. het volgende:

[..]

Zoiets .

Zo kan ik me ook niet meer zo snel bemoeien met dingen achter de schermen hier haha. En gewoon ff relaxen. .
Heeeeeeeeeel veel sterkte hoor meis en ik denk aan je.
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 12:50:44 #109
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45339424
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:48 schreef nikky. het volgende:

[..]
We zeiden al "je vriendinnetje komt er over vier dagen ook aan"
Wat gaat de tijd ineens hard nikky. Over 4 dagen heb je je kleintje al in je armen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45339750
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:50 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Wat gaat de tijd ineens hard nikky. Over 4 dagen heb je je kleintje al in je armen
Het gaat echt heel echt enorm snel nu .
pi_45346204
Dat lijkt me ook wel erg spannend, wetend dat je ukkie over 4 daagjes in je armen ligt! De meesten weten het niet zo precies als jij nikky....dus die kunnen zich er wat dat betreft minder op voorbereiden...
Maar hoe voelt het voor jou nu? Ben je nerveus, heb je er juist zin in?

Wij hadden hier vanmo een crisis met de kat die een lelie had gegeten uit de bloemenvaas... .(uiteindelijk heeft ze er ws niet van gegeten maar alleen gesnuffeld) dus gezellig met de kat onder de douche gestaan.... Ze had haar hele kop geel van het stuifmeel...

Verder alles oke hier, behalve hardnekkige zuurbranden, maar die nemen we maar voor lief

Mijn vriend heeft vanmo met een wcrolletje op mijn buik het hartje van onze baby gehoord. Oh echt leuk

Vivi, ben ook wel heel benieuwd naar jou beebje! Nog eventjes geduld!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 14 januari 2007 @ 16:33:39 #112
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45346311
Hoe bevalt je laatste kinderloze weekend je, Nikky? Gek idee is dat vind je niet, als je weet wanneer de bevalling plaats gaat vinden.

Vivi, ik had even het idee dat je misschien dit weekend al zou gaan bevallen omdat je je ineens zo misselijk voelde. Voel je je nu weer wat beter?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:17:19 #113
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_45347936
Hmmm... precies weten wanneer de kleine komt.
Gek idee eigenlijk. Nooit eerder echt bij stilgestaan: je hebt een datum doorgekregen en je weet dat het iets daarvoor of iets daarna zal zijn.
Maar de laatste dagen zit ik behoorlijk afgeleid op mijn werk naar mijn mobiel te staren...
Hoelang gaat dat nou nog duren? Verdorie kleintje, je bent al een hele dag ( ) te laat
pi_45348030
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat lijkt me ook wel erg spannend, wetend dat je ukkie over 4 daagjes in je armen ligt! De meesten weten het niet zo precies als jij nikky....dus die kunnen zich er wat dat betreft minder op voorbereiden...
Maar hoe voelt het voor jou nu? Ben je nerveus, heb je er juist zin in?

Wij hadden hier vanmo een crisis met de kat die een lelie had gegeten uit de bloemenvaas... .(uiteindelijk heeft ze er ws niet van gegeten maar alleen gesnuffeld) dus gezellig met de kat onder de douche gestaan.... Ze had haar hele kop geel van het stuifmeel...

Verder alles oke hier, behalve hardnekkige zuurbranden, maar die nemen we maar voor lief

Mijn vriend heeft vanmo met een wcrolletje op mijn buik het hartje van onze baby gehoord. Oh echt leuk

Vivi, ben ook wel heel benieuwd naar jou beebje! Nog eventjes geduld!
Ik begin steeds meer de zenuwen te krijgen eigenlijk hahhaa.
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef livelink het volgende:
Hoe bevalt je laatste kinderloze weekend je, Nikky? Gek idee is dat vind je niet, als je weet wanneer de bevalling plaats gaat vinden.

Vivi, ik had even het idee dat je misschien dit weekend al zou gaan bevallen omdat je je ineens zo misselijk voelde. Voel je je nu weer wat beter?
Lekker rustig
pi_45361950
Ik meld mij vast voor morgen
pi_45362058
Red je de melding van 9 uur niet dan omdat je nu natte voeten hebt? gezien duimpje en smile vaag vermoeden voor natte voeten
pi_45362140
quote:
Op maandag 15 januari 2007 01:01 schreef Anitra het volgende:
Red je de melding van 9 uur niet dan omdat je nu natte voeten hebt? gezien duimpje en smile vaag vermoeden voor natte voeten
Nee hoor . Maar dan hoeft niemand zo zorgen te maken als ik morgen niet hier ben
pi_45362147
Je bent wel zeker van je zaak Nikky.
pi_45362172
quote:
Op maandag 15 januari 2007 01:07 schreef appelsap het volgende:
Je bent wel zeker van je zaak Nikky.
Geen gerommel hier dus niets aan het handje. .
pi_45362228
quote:
Op maandag 15 januari 2007 01:09 schreef nikky. het volgende:

[..]

Geen gerommel hier dus niets aan het handje. .
Woensdag is snel genoeg hè?
Dat is al bijna!
Zo raar, ik besef me ook steeds meer dat het nu wel heel dichtbij komt en nog steeds kan ik me er niks bij voorstellen.
pi_45362406
mij had je te pakken
morgen lekker uitrusten enzo?
pi_45364407
Oh Gwennert wat fijn om te horen dat alles goed is!!! Leukhe om je beebje dan op de echo te zien

En Kleintje gelukkig maar dat het computerproblemen waren! Ik was even bang dat het weer niet goed ging. Nu lekker gaan genieten hoor!

Weet iemand trouwens of je paracetamol mag innemen als je zwanger bent? Mijn vriend heeft een buikgriepje en nu ben ik zoooo bang dat ik het ook krijg... Nu lees ik op de ene site dat het best mag en op de andere dat het pas na 16 weken zwangerschap veilig genoeg is om in te nemen...
pi_45364434
Wij hebben eindelijk een naam En een ontwerp voor het geboortekaartje

Nog even he Nikky! Succes deze laatste twee daagjes

appelsap, idd moeilijk voor te stellen dat je straks een kindje hebt. Ik heb er al een en vind het nu weer vreemd hoor. Heel erg spannend ook weer, hoe ziet deze eruit, lijkt zijn karakter op dat van de oudste of worden het tegenpolen? Zoveel dat je nog niet weet...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_45364453
Oeh stiemie ik weet wel dat je er 3 op een dag mag en dat max een dag of 3, 4 achter elkaar. Dit was wat ik te horen kreeg van de huisarts toen ik een voorhoofdsholte ontsteking had. Maar of dat pas geldt vanaf week 16 weet ik niet. Ik zou gewoon even bellen met de ha. Ik zou het trouwens niet preventief gaan slikken hoor, het is gewoon beter niets te nemen als je zwanger bent.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_45364652
Dankjewel Beefcake. Nee ik wilde ook zeker niet preventief gaan slikken hoor. Maar je zal altijd zien dat zoiets 's nachts begint dus het leek me handiger om vooraf te weten. Ook omdat ik morgen weer voor 2r dagen weg ga naar onze vestiging in het buitenland. En dan neem ik voor de zekerheid maar paracetamol mee voordat ik daar iets anders krijg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')