Alsof een werkgever wel staat te springen om autochtone Nederlanders van dik in de 50? Want over die leeftijdscategorie hebben we het als we het over allochtonen hebben die hier al 30 jaar wonen, zonder de taal geleerd te hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En dan keihard diezcrinazie roepen als geen enkel bedrijf ze op de loonlijst wil hebben? O, wacht nee, de autochtoon moet maar hun taal , religie en gebruiken kennen.![]()
Waar heb jij het over? De meerderheid van de allochtonen werkt gewoon.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En dan keihard diezcrinazie roepen als geen enkel bedrijf ze op de loonlijst wil hebben? O, wacht nee, de autochtoon moet maar hun taal , religie en gebruiken kennen.![]()
Lees je in.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? De meerderheid van de allochtonen werkt gewoon.
Zegt nieuwkomers je iets. Daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb jij bewijzen voor het tegendeel, dan?
Je bent voorspelbaar en je lult onzin. Maar ja, dat is ook niets nieuws.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
Omdat studenten gaan werken en belasting betalen, waardoor het saldo altijd richting staat doorslaat? Omdat hoger opgeleiden de economie draaiend houden? Van die allochtonen daarentegen hoef je helaas niet te verwachten dat ze ooit financieel, of in welke zin dan ook, iets positiefs zullen bijdragen.
Zeker nieuwkomers werken meestal - die hebben geen recht op een uitkering.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zegt nieuwkomers je iets. Daar doelde ik op.
1. Dus nieuwkomers hebben al een hordeloop van obstakels afgelegd om binnen te komenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeker nieuwkomers werken meestal - die hebben geen recht op een uitkering.
Nou, iemand??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:06 schreef Killjoy het volgende:
[..]
1. Dus nieuwkomers hebben al een hordeloop van obstakels afgelegd om binnen te komen
2. Geen recht op uitkering, dus ze moeten werken
3. Zakken voor de inburgeringscursus en je wordt teruggestuurd
Wat is dan gvd het probleem nog?
Fout, mensen zonder einge maatschappelijke inbreng zijn klote, dat deze hoofdzakelijk uit subculturen met een absoluut geloof komen verbeterd niets natuurlijk aan de uitzichtloze situatie met deze behoeftige massa.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Buitenlanders zijn gewoon klote
eeuh .. vraagje ..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
Omdat studenten gaan werken en belasting betalen, waardoor het saldo altijd richting staat doorslaat? Omdat hoger opgeleiden de economie draaiend houden? Van die allochtonen daarentegen hoef je helaas niet te verwachten dat ze ooit financieel, of in welke zin dan ook, iets positiefs zullen bijdragen.
Bewijs het dan eens. Kom op, je kunt het!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je bent voorspelbaar en je lult onzin. Maar ja, dat is ook niets nieuws.
Ik heb jarenlang belasting betaald. Met de belastingdruk van 70% die er in Nederland geldt, heb ik meer dan een euroton bijgedragen aan de schatkist. Meer dan genoeg om alles te bekostigen!quote:Op zondag 14 januari 2007 03:26 schreef moussie het volgende:
[..]
eeuh .. vraagje ..
je bent geboren en opgegroeid in Nederland, hier naar school gegaan en gestudeerd ?
Maar je woont en werkt nu wel in de States begrijp ik, lekker vet te verdienen en maar af geven ..
maaruh .. heb jij je schoolgeld etc, hetgeen wat jij ons oudere generatie aan belastinggeld hebt gekost al terug betaald .. zo niet .. stfu
Ik ben het met je eens hoor het wordt ze nu moeilijk genoeg gemaakt. Mits het ook echt zo is dat ze in het begin moeten blijven werken.quote:
mooi, dan heb je dus de buitenlander die zich toen uit de naad gewerkt heeft om jouw opleiding te betalen terug betaald, kan die nu van dat geld die cursus doenquote:Op zondag 14 januari 2007 04:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang belasting betaald. Met de belastingdruk van 70% die er in Nederland geldt, heb ik meer dan een euroton bijgedragen aan de schatkist. Meer dan genoeg om alles te bekostigen!
Als ze niet hoeven blijven te werken in het begin is de persoon die garant voor ze staat vermogend genoeg om alles te bekostigen.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:08 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor het wordt ze nu moeilijk genoeg gemaakt. Mits het ook echt zo is dat ze in het begin moeten blijven werken.
Cursus marktkoopman, of vrouw zeker?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:21 schreef moussie het volgende:
[..]
mooi, dan heb je dus de buitenlander die zich toen uit de naad gewerkt heeft om jouw opleiding te betalen terug betaald, kan die nu van dat geld die cursus doen
en dat verdeeld over 5 jaar .. net zoveel als een gewone student kost in 3 á 4 jjaar dus .. valt dus eigenlijk best mee ..quote:Op zondag 14 januari 2007 10:21 schreef popolon het volgende:
Sorry foutje, die opleiding kost maar 20.000 per persoon.
http://tinyurl.com/y9u8emquote:Niet-westerse allochtonen van de eerste generatie verdienden in 2004 19 procent minder dan autochtonen. Na correctie voor de achtergrondkenmerken is het beloningsverschil nog maar 4 procent. ..
Bij de gemeenten, provincies en waterschappen verdienden niet-westerse allochtonen 27 procent minder dan autochtonen. Na correctie bleef er een onverklaard verschil van 7 procent.
Yay dan moet dat ook gecorrigeerd worden, salarissen omhoog voor buitenlanders zodat ze hetzelfde verdienen als ons, anders hebben al die malloten hier boven niks meer te klagen.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:54 schreef moussie het volgende:
[..]
en dat verdeeld over 5 jaar .. net zoveel als een gewone student kost in 3 á 4 jjaar dus .. valt dus eigenlijk best mee ..
daarnaast krijgen allochtonen gemiddeld nog steeds minder loon voor hetzelfde werk, ook na correctie ivm achtergronden .. zelfs bij de overheid ..
[..]
http://tinyurl.com/y9u8em
Links heeft nooit die inburgeringscursus gewild, onthoud voor de volgende stemmingsrondequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:06 schreef Killjoy het volgende:
[..]
1. Dus nieuwkomers hebben al een hordeloop van obstakels afgelegd om binnen te komen
2. Geen recht op uitkering, dus ze moeten werken
3. Zakken voor de inburgeringscursus en je wordt teruggestuurd
Wat is dan gvd het probleem nog?
Links zijn dieven die meer geld uitgeven als ze te besteden hebben en het datn wegstelen bij mensen die wel hun financien op orde hebben. Oudere die gespaard hebben in plaats van alles opgemaakt ect. Als links aan de macht komt kan je beter arm en zielig zijn want anders mag je voor iedereen die arm en zielig is betalenen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:57 schreef Xith het volgende:
[..]
Links heeft nooit die inburgeringscursus gewild, onthoud voor de volgende stemmingsronde
Waar blijft die wijsheid mening toch vandaan komen, vraag ik me soms afquote:Op maandag 15 januari 2007 04:28 schreef niet_links het volgende:
[..]
Links zijn dieven die meer geld uitgeven als ze te besteden hebben [..]
Waar haalt links het geld vandaan vraag ik me soms af.quote:Op maandag 15 januari 2007 07:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waar blijft die wijsheid mening toch vandaan komen, vraag ik me soms af.
En hoe zit het met de inburgeringseisen voor jou in bangkok. Beheers je het thais al. Vooral het schrift is zo makkelijk te lerenquote:Op maandag 15 januari 2007 04:28 schreef niet_links het volgende:
Inburgeringscursussen zijn zeker goed voor mensen die naar Nederland komen. De vraag is echter of dat in het buitenland moet gebeuren. Het zou beter zijn als mensen teruggestuurd werden als ze 2 keer of 3 keer de cursus niet met goed gevolg afmaakten. In Nederland leer je beter Nederands als in een ander land.
Een belastingdruk van 70%?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang belasting betaald. Met de belastingdruk van 70% die er in Nederland geldt, heb ik meer dan een euroton bijgedragen aan de schatkist. Meer dan genoeg om alles te bekostigen!
En enkele triljoenen dan die in een achterlijke oorlog gepompt worden danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:37 schreef StefanP het volgende:
Ach joh, het is maar 90 miljoen! Wat zeik je nou! Ben je soms een racist? Ja toch, zeg het maar, geef het maar toe!
Allahu Akbar! Hollandistan is in wording!
En jullie maar 70% belasting betalen![]()
Als je niet weet waar je over praat moet je je mond houden.quote:Op maandag 15 januari 2007 08:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En hoe zit het met de inburgeringseisen voor jou in bangkok. Beheers je het thais al. Vooral het schrift is zo makkelijk te leren. Heb je in thailand ook een minumum inkomens eis om daar te mogen gaan wonen? Wordt je daar ook gestigmatiseerd door allochtoon genoemd te worden of hebben jullie de sjieke naam expat.
Als jij goed verdient kan die allochtone vriendin van jou toch nog steeds een armoedzaaier zijn. Dan kunnen armoedzaaiers dus nog steeds binnen komen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Mijn vriendin kan hier pas binnenkomen als IK! garant sta, vast contract heb, ruim boven minimum salaris, etc.
Dus armoedzaaiers kunnen al niet meer binnen komen.
Dus het een maakt het ander goed? Omdat de VS miljarden (dus geen triljoenen... je weet dat een triljoen een miljoen x een biljoen is?) uitgeeft in Irak, is het OK dat Nederland 90 miljoen uitgeeft aan een paar onwillende allochtonen?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
En enkele triljoenen dan die in een achterlijke oorlog gepompt worden dan
maargoed, deze post zal je wel negeren...
Stel dat iemand modaal (30164 euro p.j.) verdient. Dan valt hij/zij in twee belastingschijven. Dat is dus al 37.52% totale belasting. Laten we ook even aannemen dat driekwart van het netto inkomen uitgegeven wordt. BTW is voor vrijwel alles 19%, alleen voedsel en een select aantal andere zaken vallen in het 6% tarief. Neem voor het gemak een verdeling van 50/50, dan is de BTW dus 12.5%.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een belastingdruk van 70%?
McCarthy hield het nog netjes op 49%.
Dan heb jij wel iets fout gedaan aan jouw bijdrage.
Hoe lang heb je overigens gestudeerd? Ik denk namelijk dat een euroton niet jouw kosten dekken, tenzij je maar een jaartje hebt gestudeerd.
Nee want hij staat garant voor haar dus kost het de sttaat totaal niets. Van mij mogen er best dat soort mensen nederland inkomen zolang ze maar niet gelijk recht hebben op alle sociale vangnetten. Dat is gelukkig blijkbaar niet meer zo. Zolang ze zich ook nog eens aan de wet houden is er toch totaal geen probleem.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:36 schreef hace_x het volgende:
[..]
Als jij goed verdient kan die allochtone vriendin van jou toch nog steeds een armoedzaaier zijn. Dan kunnen armoedzaaiers dus nog steeds binnen komen.
Nou dan vergeet je dat je bij zulke ozw/woz bedragen een koophuis hebt en ook een aftrekpost hebt. Verder is de omroepbijdrage al jaren geleden afgeschaft. En om nu te zeggen dat de overheid de inflatie bepaald grenst al helemaal aan komplete nonsense. Verder weet je ook dat we een progressief belasting stelsel hebben en is het statitstiek vervalsing om de 2 belastingschijven bij elkaar op te tellen en door 2 te delen. Dat werkt voor mensen die 100 * modaal verdienen daarbij mag je de ander trappen wel wegstrepen omdat die niet significant zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:40 schreef StefanP het volgende:
[..]
Stel dat iemand modaal (30164 euro p.j.) verdient. Dan valt hij/zij in twee belastingschijven. Dat is dus al 37.52% totale belasting. Laten we ook even aannemen dat driekwart van het netto inkomen uitgegeven wordt. BTW is voor vrijwel alles 19%, alleen voedsel en een select aantal andere zaken vallen in het 6% tarief. Neem voor het gemak een verdeling van 50/50, dan is de BTW dus 12.5%.
De totale belastingdruk is dan al 49.52% en dan hebben we nog niet eens de OZB/WOZ (toch al gauw 3500 euro per jaar voor een modale woning!), rioolheffing, benzineaccijnzen, BPM (45.2%!), omroepbijdrage, inflatie (=moedwillige kapitaalvernietiging door de overheid), successierecht of de 4% vermogensbelasting over de resterende 25% van het netto inkomen meegerekend.
Dus ik durf zeker te zeggen dat als je alles optelt, je aardig richting 70% gaat.
euhm, er hebben iets van 4¼ miljoen mensen links gestemd de afgelopen verkiezingen, jij gaat nu zeggen dat die allemaal werkeloos zijn of zo ?quote:Op maandag 15 januari 2007 08:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
Waar haalt links het geld vandaan vraag ik me soms af.
Wat zal jij een ongelooflijk moeilijk leven hebben met je fantasiestroom bestaande uit aannames.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:47 schreef moussie het volgende:
[..]
euhm, er hebben iets van 4¼ miljoen mensen links gestemd de afgelopen verkiezingen, jij gaat nu zeggen dat die allemaal werkeloos zijn of zo ?
en daarna ga je zeker door zeuren in een ander topic over de "al die" veel te duur wonende "linksen" die nog de hypotheekrenteaftrek willen afschaffen/kortwieken ook ..
He pot hoe is het om een ketel te verwijten van aannames. Aangezien jij de TS bent en in de topic opening allemaal ongefundeerde opmerkingen hebt geplaats waarop je niet bent terug gekomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat zal jij een ongelooflijk moeilijk leven hebben met je fantasiestroom bestaande uit aannames.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:18 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dus het een maakt het ander goed? Omdat de VS miljarden (dus geen triljoenen... je weet dat een triljoen een miljoen x een biljoen is?) uitgeeft in Irak, is het OK dat Nederland 90 miljoen uitgeeft aan een paar onwillende allochtonen?
Sjiek hendige logica.
Maar dan nog, die exacte cijfers boeien me niet zo, het gaat me er meer om dat je je zo overdreven druk maakt over elke cent die de Nederlandse regering uitgeeft, terwijl het in je eigen land bijna door de wc gespoeld wordt, maar daar hoor ik je nooit over...quote:Iraq war could cost US over $2 trillion, says Nobel prize-winning economist
The real cost to the US of the Iraq war is likely to be between $1 trillion and $2 trillion (£1.1 trillion), up to 10 times more than previously thought, according to a report written by a Nobel prize-winning economist and a Harvard budget expert.
het eerste gedeelte is geen aanname maar een schatting .. 65 zetels en pakweg 65.000 stemgerechtigden per zetel ..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat zal jij een ongelooflijk moeilijk leven hebben met je fantasiestroom bestaande uit aannames.
Je vergeet alle aftrekposten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:40 schreef StefanP het volgende:
[..]
Stel dat iemand modaal (30164 euro p.j.) verdient. Dan valt hij/zij in twee belastingschijven. Dat is dus al 37.52% totale belasting. Laten we ook even aannemen dat driekwart van het netto inkomen uitgegeven wordt. BTW is voor vrijwel alles 19%, alleen voedsel en een select aantal andere zaken vallen in het 6% tarief. Neem voor het gemak een verdeling van 50/50, dan is de BTW dus 12.5%.
De totale belastingdruk is dan al 49.52% en dan hebben we nog niet eens de OZB/WOZ (toch al gauw 3500 euro per jaar voor een modale woning!), rioolheffing, benzineaccijnzen, BPM (45.2%!), omroepbijdrage, inflatie (=moedwillige kapitaalvernietiging door de overheid), successierecht of de 4% vermogensbelasting over de resterende 25% van het netto inkomen meegerekend.
Dus ik durf zeker te zeggen dat als je alles optelt, je aardig richting 70% gaat.
Ga even zoeken of je wat vuilspuiterij vindt van mij door je idiote aannames. Wel even graag quoten want ik wil graag publiekelijk afgaan of anders hou je je bek met je insuinaties!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:49 schreef moussie het volgende:
[..]
het eerste gedeelte is geen aanname maar een schatting .. 65 zetels en pakweg 65.000 stemgerechtigden per zetel ..
het tweede .. ga je me nu vertellen dat tussen al die vuilspuiterij van jou op zowel links als ook moslims niets staat over het te dure wonen in lelieblanke wijken, kindjes op witte scholen en zo .. wauw, dat valt me dan nog mee van jou ..
me bek nog wel .. en jij noemt jezelf beschaafd ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ga even zoeken of je wat vuilspuiterij vindt van mij door je idiote aannames. Wel even graag quoten want ik wil graag publiekelijk afgaan of anders hou je je bek met je insuinaties!
Ik wacht met spanning op je quote!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |