Dat hebben vrouwen met hun handtas!! tenminste.. ikke wel..quote:Op zondag 11 februari 2007 00:05 schreef Cybersijp het volgende:
Als ik er morgen zin an heb of anders overmorgen effe de nieuwe kist inladen en alles weer een net plekkie geven. Op zich een erg leuke klus
Nee niet van weelde(of eigenlijk wel natuurlijk), maar toen ik laatst binnen in de casa klaar was met opruimen moest al het spul natuurlijk weer netjes opgeruimd worden. De gereedschapkist welke ik al jaren in gebruik had was gewoonweg te klein geworden door de aanwas van gereedschap welke ik nodig heb gehad voor de verbouwing...quote:Op zondag 11 februari 2007 00:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat hebben vrouwen met hun handtas!! tenminste.. ikke wel..![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:49 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Soort van urban mac giver for girls idee![]()
![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:19 schreef Cybersijp het volgende:
Heb een verzoek gehad van de "Tekenaar" om het perceel uit te tekenen/meten. Ik zou dat van het weekeinde al doen maar toen was het zulk pokke weer dat t nie leuk was he?Dus nu op tijd klaar en hulptroepen geregeld gaan we zometeen ff met de laser afstandmeter in de rondte.
Vouwgordijnen zijn (helaasquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:25 schreef Gompy58 het volgende:
Hi Cyber,
toppertje die vouwgordijnen! maatwerk ??? ik wil het ook op ongeveer de zelfd manier zoals jullie hebben. Hoef je niet gelijk de overgordijnen te sluiten, maar kan er toch iets dicht. Rottige hier is alleen dat de standaardmaten niet verder gaan dan 190 in de hoogte.. Laat mijn 2 kozijenen nu 2,05 meter zijn in de binnenkant.....
Nu moet ik kiezen, of voor flink wat meer maatwerk nemen, of standaard nemen, leuke prijs, maar dan 15 cm te kort komen aan de onderkant.
die trap is trouwens....![]()
Ik vind het erg mooi inderdaad (en weer eens iets anders dan kiezelstenen)...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef Cybersijp het volgende:
Om nog ff terug te komen op de bestrating, ik heb een wat duidelijker plaatje gevonden van hetgeen voor de garage komt strakies. Hier komt nog wel een bruine bies om heen van vier rijtjes steen (zelfde steen) Patroon op ons "autopstelterrein" is het zelfde als op het plaatje overigens. Supermakkelijk leggen zit op matjes vast en al in patroon
[afbeelding]
netjes toch?
Ja LACHEN JANNEMANS....quote:
Ben kamer van jongste dochter aan het "verbouwen" . Heb net weer sleuven voor electra geboord en gehakt in betonstenen. Stof ... Dat wil je niet weten. Maar dat is gelukkig al weer opgeruimd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:30 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ja LACHEN JANNEMANS....![]()
Als klusser ben je pas klaar als je tussen 6 plankjes ligt.....of je kan je broek op hijsen als je "klaar "bent (dat ook
)
Waarom open je er geen topic over? Met zoveel goede tips van jou kant, samen met een begeleidende post is het een topic om wat van te leren!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:41 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ben kamer van jongste dochter aan het "verbouwen" . Heb net weer sleuven voor electra geboord en gehakt in betonstenen. Stof ... Dat wil je niet weten. Maar dat is gelukkig al weer opgeruimd.
We blijven aan de gang ( al 25 jaar)
ja om Pinjo ff wat ruggesteun te geven, ik ben het wel eens dat Janneman wel eens een eigen topic kan maken. Lijkt me harstikke leuk om jouw geknutsel eens te bekijken, verder komen er zat wijze woorden uit je mond zo nu en dan dat we er hoogstwaarschijnlijk nog wat van kunnne leren ook....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Waarom open je er geen topic over? Met zoveel goede tips van jou kant, samen met een begeleidende post is het een topic om wat van te leren!
En Cybersijp, ik ben jaloers op de enige-echte-texelse-ISRA-KPN-06-ons-kent-ons-methode![]()
Of zo'n topic als Piet Verdriet heeft in CUL.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Waarom open je er geen topic over? Met zoveel goede tips van jou kant, samen met een begeleidende post is het een topic om wat van te leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |